Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Instinctief ga je de confrontatie (letterlijk, en terecht) uit de weg, maar soms vraag je je af of het niet beter is om de ander gewoon te rammen :X
Nu lijkt het een eenzijdig ongeval, dat zeker niet door de dame in kwestie is veroorzaakt '(
Heb ik paar jaar terug met de bezorg scooter gehad, voorrangsweg 2 baans, auto van links werd er tussen gelaten door de wachtende rij, hij stak door en voegde in op de rechterbaan, beide, ruimte gever en auto van links hebben niet gekeken
Ik kon enkel remmen en idd onderuit geremd, auto gaf een peut gas, en daarom miste ik hem net
Alles netjes via zijn verzekering vergoed, was duidelijk zijn fout
Dus het is niet per definitie een verloren zaak

Succes met de afhandeling en sterkte met je letsel
 
Niet ik, maar heb mogen toekijken hoe mijn zoon weg reed voor zijn eerste rijles 😍
 

Bijlagen

  • IMG_1139.jpeg
    IMG_1139.jpeg
    610,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_1142.mov
    46,5 MB
Vandaag:
Verstopt achter een bus die geen lijndienst was over de busbaan langs het politiebureau :+
Wordt ik overmoedig? Wie weet😇
 
Instinctief ga je de confrontatie (letterlijk, en terecht) uit de weg, maar soms vraag je je af of het niet beter is om de ander gewoon te rammen :X
Nu lijkt het een eenzijdig ongeval, dat zeker niet door de dame in kwestie is veroorzaakt '(
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
 
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
Vreemd dat RWS de berger niet willen noemen.
Gelukkig zijn ze wel verplicht die info te delen met je verzekeraar.
 
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
Bel even een rondje bergers daar uit de buurt, die jou geholpen heeft lijkt me makkelijk te vinden.

Nog een goede tip in het algemeen.

Pas voortaan de K.U.T methode toe.

Kenteken fotograferen.
Uit de auto trekken.
Telefoonnummer noteren.

Geheugensteuntje = wat denk je als je met je snufferd op het asfalt ligt?
 
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
Ja, je bent er ff met je hoofd niet bij dan, logisch, maar wel een k#tstreek van mevrouw
Bergrs zijn vaak lokaal, standplaats vlakbij, ik zou er gewoon een paar bellen, veel kunnen het er niet zijn
 
Spiegeltje getikt
Net ff een bestelling bezorgd, zie een auto wachten, rechts in een uitrit, dus houdt hem al in de gaten
Als ik kort bij ben, steekt hij vlak voor me langs om linksaf te slaan, neemt uiteraard ook de binnenbocht, maw geen ruimte voor mij, tik tegen de spiegel met mijn handkap

Meneer stopt en komt achteruit, nogal verbolgen, dat ik wel erg vlak langs hem reed

Nou, ehhh, als je vanuit een uitrit netjes wacht, heb je daar geen last van, als je een ruime bocht neemt en direct goed op je EIGEN rijbaan zit, ook niet
Ik ben bezig met een noodstop op nat wegdek, dan is jouw spiegel mijn minste prioriteit, fijne avond

Meneer bleef verbolgen, dat ik meer ruimte moest geven
Hoe dan
 
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
naar de plaats van ongeval gaan en RWS bellen dat je met pech staat, even later komt de berger aanrijden ene kan het hem vragen :)
 
Persoon voor me liet zn auto afslaan en trok nogal langzaam op..... Nja ok. Ingehaald. Direct na een bocht een stoplicht, maar in de bocht heb je pas zicht of er iets staat te wachten. Dat was zo. Trokken ook nogal traag op. Auto en een scooter erachter.
Moment dat ik naar links wil, scooter ook naar links... Die auto reed super traag, dus die wilde ook inhalen. Scooter was denk bang dat ik rechts ging inhalen, dus keek meermaals heel overdreven. Prima. Ik wacht wel....
Intussen zat die trage dodo die zn auto liet afslaan achter mij te seinen..... :X
Dan vraag je je echt af.....

Verder een hoop trage of juist opgefokte figuren....
 
  • Leuk
Waarderingen: Tuh
Zo serieus was het ook niet bedoeld, maar ik lees hier toch regelmatig over dergelijke 'eenzijdige' ongevallen. Doordat je een aanrijding voorkomt en de directe 'aanleiding' niet raakt, zit jij met de schade.
Dr is heel wat moed voor nodig om door te rijden en niet in je rem te knijpen.
Weet ook niet of het mij zou lukken....
 
Mevrouw was gewoon netjes gestopt.. Foto's gemaakt, gezocht naar een schadeformulier (niet gevonden) l, meneer de berger kwam er ook nog bij. Berging was gelukkig niet nodig. Afgesproken om de snelweg af te gaan en daar bij een benzinestation de rest af te wikkelen. Mevrouw rijdt weg, ik zet m'n helm op, handschoenen aan en ga ook richting afslag. Vervolgens een uur in de rondte gereden maar mevrouw was nergens meer te bekennen.
Zelf geen telefoonnummer uitgewisseld en op de foto's is geen compleet kenteken leesbaar.

Meneer de berger heeft de kentekens van ons beide genoteerd. Maar ik weet niet meer wie de berger was. Rijkswaterstaat en de Incidenten centrale willen geen info delen ivm privacy.

Stommiteiten van mij natuurlijk. Ik had in ieder geval een telefoonnummer moeten vragen en het kenteken duidelijk moeten fotograferen. Ik weet nog dat ik weer opstapte en dacht: "Oh geen telefoonnummer, k#t. Maar ik heb in ieder geval het kenteken op foto"
Maar dat blijkt dus niet te ontcijferen.
Wou Rijkswaterstaat je zelfs niet de naam van de berger geven i.v.m. privacy? Dat gaat wel erg ver. Ik betwijfel of de AVG dat verbiedt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan