===>Oldskool Gixxer topic '85 tot 95' deel 2<

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker hoor!

Ik herken je kop niet, wel raar, je woont nog geen minuut van mij af, en heb je toch nog nooit gezien :o

maar goed, dat komt vanzelf! Doe rustig aan de eerste km-en op een echte motro, en geniet van je aanwinst!!!!
 
A: 180km/u teller is waarschijnlijk 'n Japan-import. Heb je dan geen geknepen versie?
B: Grote kerel voor zo'n kleine fiets. Dat wordt dus kramp in de beentjes. 8-)
C: Veel plezier. Rijdt geweldig zo'n 750R. :W
 
B: Grote kerel voor zo'n kleine fiets. Dat wordt dus kramp in de beentjes. 8-)

Kleine fiets? Denk dat oude gixxers toch wel flinke maten hebben als je het vergelijkt met de moderne sportfietsen? of zie ik dat verkeerd? Een r1/r6 etc is toch kleiner?
 
A: 180km/u teller is waarschijnlijk 'n Japan-import. Heb je dan geen geknepen versie?
B: Grote kerel voor zo'n kleine fiets. Dat wordt dus kramp in de beentjes. 8-)
C: Veel plezier. Rijdt geweldig zo'n 750R. :W

Dat is inderdaad een import. In Japan waren (is?) motors begrenst op 180km/h.

Maar omdat jou model wel originele exemplaren kennen, kun je denk ik vrij gemakkelijk aan een teller(plaat) komen die doorloopt tot 260/80.
 
heeft lekker weinig gelopen.. wel jammer dat hij maar tot 180 gaat
Is wel handig dat als je optrekt tot 50 de naald ook daadwerkelijk ziet bewegen,
Bij mij lijkt het als je 50 rijdt dat die nog beneden staat :+
Maar idd serieus mooie motor en veel plezier toegewenst :]
 
Kleine fiets? Denk dat oude gixxers toch wel flinke maten hebben als je het vergelijkt met de moderne sportfietsen? of zie ik dat verkeerd? Een r1/r6 etc is toch kleiner?

Ik denk dat het qua lengte v.d. fiets niet eens zoveel uitmaakt.
Verschil in wielbasis zal zo'n 2-2,5cm zijn.
Zo'n R1(of zo) is natuurlijk lager(kuip dus) dat wel en oogt dus ook al kleiner.

Maar kijk nou gewoon naar die foto met hem op z'n fiets.
Wat maakt het nou uit waar hij op zit,al zit ie op 'n R1/R6/K5/RR.
Als hij 185 is .....ziet het er dus uit als 'n grote kerel op 'n kleine motor.
Toch?
 
Dat is inderdaad een import. In Japan waren (is?) motors begrenst op 180km/h.

Maar omdat jou model wel originele exemplaren kennen, kun je denk ik vrij gemakkelijk aan een teller(plaat) komen die doorloopt tot 260/80.

Ik ga wel eens kijken of ik dat nog ga doen, hoop werk voor eigenlijk onzinnige dingen :)

:^

ff allemaal netjes resizen naar dezelfde grootte en dan moet dat kunnen toch?

Om een beetje te beginnen:


Iedereen een foto mailen van minimaal 640 pixels breed.
Zet in je mail ook even je nickname, en gegevens over je fiets.

Ik zal alles wel uploaden en netjes onder elkaar zetten.

Zoiets?

ps. mail staat in mijn profiel
 
Laatst bewerkt:
Rednas Suzuki GSX-R 1100 W '94

rednas1100w6yx.jpg


De 1100 van Rednas

Opties:
Ik heb er een Zx6r kont uit 2004 op gezet en ben nu bezig e.e.a. af te werken en ga binnenkort de voorkant aanpakken ook heb ik nog een nieuwe, kleine demper liggen die er binnenkort op gaat.
-------------------------------------------------------------------------------------

Pindkaas Suzuki GSX-R 750 '90

img63805aa.jpg


Opties:
BSM Future demper en BSM Vampire open uitlaat (kan ik afwisselen :) )
-------------------------------------------------------------------------------------

Redline Rider Suzuki GSX-R 750 '88 (7/11)

unknown4jc.jpg


Mini Project: GSXR 7-11 '91

Opties:
GSXR1127 blok
GSXR750M kappenset in Telefonica kleurstelling
Blauwe kuipruit
Achterschokdemper van GSXR 750 K4
Achterkant is 10cm opgehoogd
Gekleurde stalen remleidingen voor en achter
6 zuiger tokico remklauwen
Dynajet Stage III + K&N Luchtfilters
4 in 2 LaserHotcam

Wat staat er nog op mijn verlanglijstje:

Undertray
Zadel bekleden + GSXR logo erin verwerken
KOSO digital dashboard
Gsxr 1995 achterbrug
5.5inch achtervelg
USD vork

-------------------------------------------------------------------------------------

Here's_Johnny Suzuki GSX-R 1100 '91

full


Opties:
Laser K1 4-2-1, Donker kuipruitje (niet op foto)
-------------------------------------------------------------------------------------

iDon Suzuki GSX-R400R SP2.

32.jpg


Opties:
-
-------------------------------------------------------------------------------------

robvanwijk Suzuki GSX-R 750 W '95

scaledunknown1pv.jpg


Opties:
Shark pijp
-------------------------------------------------------------------------------------
 
Laatst bewerkt:
Nou hierboven een beginnetje, iedereen dus even snel piccies aanleveren!
Nog op of aanmerkingen? Laat maar even horen.

Ik zal iig deze post bijwerken dan kunnen we hem zo overzetten naar deel drie over een tijdje.
 
Nou hierboven een beginnetje, iedereen dus even snel piccies aanleveren!
Nog op of aanmerkingen? Laat maar even horen.

Ik zal iig deze post bijwerken dan kunnen we hem zo overzetten naar deel drie over een tijdje.

:} You got mail!!

Misschien kan Hawkey deze post wel kopieren naar de startpost :Y
 
done ;)

Wat staat die fiets hierboven mooi in de lak :}

Is die overgespoten een keer?
 
Laatst bewerkt:
Info neeededdd :P


De nokassen van het 1100F blok blijken aardig versleten te zijn ;( . Weet iemand of het mogelijk is om de nokassen van de 750 over te zetten in het 1100 blok en wat voor gevolgen dit eventueel heeft voor de prestaties?

Ik las dit op oldskoolsuzuki :
Cam shafts from the 1127F, 750F, 90-750R, B6, B12, 88/89 750R are theoratically all swapable,
but of course the profiles are different. The long stroke 750's have a different tooth count
on the cam sprockets so they can not be mixed. B12 sprockets can only be used in the B12.
B6 sprockets can only be used in the B6. 1127F and 1127R sprockets are the same, 88/89-750R
sprockets are similar, but the timing marks are different. (Meaning they can only be used if
slotted and timed)

:? Betekend dit dat de boel één op één over gezet kan worden en opnieuw getimed moet worden? Ben nogal een newbee op dit gebiedt dus heb geen idd hoe eea inelkaar zit :o

 
Laatst bewerkt:
Hier die van mij dan nog maar een keer,
GSX-R1100 uit '91
Mods: Laser K1 4-2-1
Alleen donkere kuipruit staat hier nog niet op.
full
 
Info neeededdd :P


De nokassen van het 1100F blok blijken aardig versleten te zijn ;( . Weet iemand of het mogelijk is om de nokassen van de 750 over te zetten in het 1100 blok en wat voor gevolgen dit eventueel heeft voor de prestaties?

Ik las dit op oldskoolsuzuki ::? Betekend dit dat de boel één op één over gezet kan worden en opnieuw getimed moet worden? Ben nogal een newbee op dit gebiedt dus heb geen idd hoe eea inelkaar zit :o

nok zat misschien een paar graden anders zijn maar past en rijd wel. verschil zal je niet merken. heb ook wel eens een nokkenstok overgezet, ik merkte geen verschil.

jij hebt er toch nog niet mee gereden :] dus jij zal het al helemaal niet merken.

veel schroef plezier
 
Op mijn Gixxer zit een reservoir voor de achtervering.

Kan iemand mij vertellen hoe het precies werkt met dat ventiel op de achterkant? Hoeveel lucht moet er in? Kan het namelijk in de werkplaatshandleiding niet vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan