Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
B: Grote kerel voor zo'n kleine fiets. Dat wordt dus kramp in de beentjes.
A: 180km/u teller is waarschijnlijk 'n Japan-import. Heb je dan geen geknepen versie?
B: Grote kerel voor zo'n kleine fiets. Dat wordt dus kramp in de beentjes.
C: Veel plezier. Rijdt geweldig zo'n 750R.
Kunnen we in de openingspost geen pics van alle fietsen zetten? Dat is wel leuk voor de overlevering
Is wel handig dat als je optrekt tot 50 de naald ook daadwerkelijk ziet bewegen,heeft lekker weinig gelopen.. wel jammer dat hij maar tot 180 gaat
Kleine fiets? Denk dat oude gixxers toch wel flinke maten hebben als je het vergelijkt met de moderne sportfietsen? of zie ik dat verkeerd? Een r1/r6 etc is toch kleiner?
Dat is inderdaad een import. In Japan waren (is?) motors begrenst op 180km/h.
Maar omdat jou model wel originele exemplaren kennen, kun je denk ik vrij gemakkelijk aan een teller(plaat) komen die doorloopt tot 260/80.
ff allemaal netjes resizen naar dezelfde grootte en dan moet dat kunnen toch?
goeie morgen, nog zo'n late bosschenaar op het forum.
heb je toevallig iets met schoorstenen?
Om een beetje te beginnen:
Iedereen een foto mailen van minimaal 640 pixels breed.
Zet in je mail ook even je nickname, en gegevens over je fiets.
Ik zal alles wel uploaden en netjes onder elkaar zetten.
Zoiets?
ps. mail staat in mijn profiel
Nou hierboven een beginnetje, iedereen dus even snel piccies aanleveren!
Nog op of aanmerkingen? Laat maar even horen.
Ik zal iig deze post bijwerken dan kunnen we hem zo overzetten naar deel drie over een tijdje.
Cam shafts from the 1127F, 750F, 90-750R, B6, B12, 88/89 750R are theoratically all swapable,
but of course the profiles are different. The long stroke 750's have a different tooth count
on the cam sprockets so they can not be mixed. B12 sprockets can only be used in the B12.
B6 sprockets can only be used in the B6. 1127F and 1127R sprockets are the same, 88/89-750R
sprockets are similar, but the timing marks are different. (Meaning they can only be used if
slotted and timed)
Info neeededdd
De nokassen van het 1100F blok blijken aardig versleten te zijn . Weet iemand of het mogelijk is om de nokassen van de 750 over te zetten in het 1100 blok en wat voor gevolgen dit eventueel heeft voor de prestaties?
Ik las dit op oldskoolsuzuki : Betekend dit dat de boel één op één over gezet kan worden en opnieuw getimed moet worden? Ben nogal een newbee op dit gebiedt dus heb geen idd hoe eea inelkaar zit
Mijn oldgixxer zit op zijn kortst op 1395mm lijkt me niet te langKleine fiets? Denk dat oude gixxers toch wel flinke maten hebben als je het vergelijkt met de moderne sportfietsen? of zie ik dat verkeerd? Een r1/r6 etc is toch kleiner?