Rood sneller? Als er blauwe zwaailampen opzitten en brandweer op staat mischien
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rood sneller? Als er blauwe zwaailampen opzitten en brandweer op staat mischien
Ga ik doen. Ze zijn wel allergisch voor bellers blijkbaar. Zocht me een ongeluk naar een tel. nrIk denk niet dat je perse een brief hoeft te hebben, en anders ff een belletje met Yamaha Nederland doen?
Heren,
Ik heb mijn knipperlichten zoals velen in mijn koplamp gemonteerd, maar kan iemand mijn vertellen waar ik die lampjes in het oranje kan krijgen?
ff mezelf quotenGa ik doen. Ze zijn wel allergisch voor bellers blijkbaar. Zocht me een ongeluk naar een tel. nr
ff mezelf quoten
Mischien is het ondertussen zooooo 2006 maar iedereen die geen brief heeft ivm de gasklepsensor terughaal actie kan met Yamaha NL bellen om te vragen of zijn/haar motor hiervoor terug moet. Ze houden het daar bij aan de hand van de framenummers/kentekens. Tel.nr is 020-6546000
Als je R1 in aanmerking komt kun je gewoon een afspraak maken met een yamaha dealer om hem te laten vervangen.
Dan gaan we maar netjes achteraan in de rij aansluiten...Die tpsjes gaan als warme broodjes, mijne staat in backorder...
wat altijd kan dat is in iedergeval niet schuren maar gebruik STAALWOL
Heb inmiddels ook de honingraat stuctuur verwijderd in de hoop dat de warmte ontwikkeling wat minder zal zijn.
Dan gaan we maar netjes achteraan in de rij aansluiten...
Eerste pimppart ook gekocht.. led achterlicht met geïntegreerde knippers Weg met die standaard oranje drijfboeien
De rode denken sneller te zijn, de grijze weten wel beter terwijl de blauwe er met de buit vandoor gaan
L L
Totdat er een gele voorbij komt en alle andere kleuren te kakken zet
Op de blauw/grijze na dan, haha .
Nee die zeker niet want die is zwaarder
Had het al eerder gepost maar zo te lezen is alles van gister gewist helaas.
Dus nogmaals:
heb dr iemand een afterkmarket hugger op zn r1?
Tuurlijk zeggen jullie dan.
Dan zeg ik: dan heb je vast nog wle het originele huggertje liggen die jullie voor een schappelijke prijs weg doen
Dus.....wie?
Las net de 1e echte test van de 2007 R1 door, Motorrad was weer eens de snelste...
De 2004/5/6 eigenaren hoeven niet te balen dat ze het oude model hebben, de nieuwe is nauwelijks beter!
Even wat getalletjes, zowel het 2004/5 als 2006 model (die eigenlijk +3 pk zou moeten hebben) leveren 169 pk aan de koppeling, een vreemde manier van meten maar dat doen ze nou eenmaal bij Motorrad. Het 2007 model komt op een gezonde 179 pk, 10 pk meer dus. Het 2004/5/6 model weegt volgetankt 204 kg, het 2007 model 210 kg. Voor de duidelijkheid, dit zijn dus door Motorrad gemeten waarden!
Een plus voor het nieuwe model, de relatief stompe remmen zijn vanaf nu lekker aggressief. Een negatief punt, ondanks het zwaardere gewicht is de motor nog wendbaarder geworden maar ze vinden de motor nogal nerveus op de kop, zelfs een beetje te nerveus. De verstelbare (?) stuurdemper kon dit niet verhinderen.
Het "probleem" van het middengebied is slechts deels opgelost, de concurrentie is nog steeds krachtiger in het lage- en middentoeren gebied. De vermogen/koppeling kromme toont dit ook, het gat bij 7k tpm zit er nog steeds maar is slechts een stuk afgevlakt.
Zelfs van 0-200 km/u is de 2007 maar 0,1 seconde sneller dan het 2004/5/6 model, onder de 200 km/u is het verschil niet eens meetbaar...
De soeplesse van 0-100 km/u ontloopt elkaar maar 0,3 seconden, geen wereld van verschil dus ondanks alle elektronische trucjes en regelbare inlaat kelken.
Al met al is het nieuwe model dus wel beter maar veel meer dan een update is het niet terwijl Yamaha de modelwissel als een next generation beschouwd.
Maar eens afwachten hoe de diverse real life vergelijkingstesten uitpakken.
Ik ben blij met de2004
Marc, zo zie je maar dat de ontwikkelingsstap tussen het 2002/3 model en het 2004 model erg groot was!
Zelfs een jaar extra ontwikkeling (de R1 werd eerder elke 2 jaar vernieuwd) levert nog geen véél betere R1 op waaruit blijkt dat de stapjes aan de top steeds kleiner worden .
Las net de 1e echte test van de 2007 R1 door, Motorrad was weer eens de snelste...
De 2004/5/6 eigenaren hoeven niet te balen dat ze het oude model hebben, de nieuwe is nauwelijks beter!
Even wat getalletjes, zowel het 2004/5 als 2006 model (die eigenlijk +3 pk zou moeten hebben) leveren 169 pk aan de koppeling, een vreemde manier van meten maar dat doen ze nou eenmaal bij Motorrad. Het 2007 model komt op een gezonde 179 pk, 10 pk meer dus. Het 2004/5/6 model weegt volgetankt 204 kg, het 2007 model 210 kg. Voor de duidelijkheid, dit zijn dus door Motorrad gemeten waarden!
.
een nogal negatieve benadering van de nieuwe R1......
En cijfers zeggen niet zo gek veel....tuurlijk is het leuk om te lezen dat jouw fiets veel vermogen of koppel heeft.....maar het gaat om de rijbaarheid. Er zijn maar weinig mensen die het echte potentieel van de motor kunnen benuten. Dan denk ik eerder aan mensen als bijvoorbeeld Haga of Pitt. Dat zijn mensen die kunnen mopperen over te weinig topvermogen of slecht remgedrag.......voor de 99,9% van de andere motorrijders hoe goed ze ook zijn is het veel belangrijker dat de motor je een goed en vertrouwd gevoel geeft. En juist op dat vlak schijnt de nieuwe R1 een serieuze stap voorwaarts gemaakt te hebben.