€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Ja, ging via pm dus heel stilletjes.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat set twee de deur uit kan. Heeft geen haast, heb ze ook op MP gezet. Ksiewel
 
Als er iemand iets unieks wil hebben om mee te doen:
≥ Honda Gyro Canopy loop of sloop 70 cc - Onderdelen | Honda - Marktplaats.nl

$_86.JPG
 
Haha dat doet mij een beetje denken aan een opgevoerde scootmobiel. Vooral de achterkant. Maar chappaou als iemand daarmee de challenge gaat rijden.
Wel lekker wat opberg mogelijkheden volgens mij.
 
Mocht iemand nog een motor zoeken voor de challenge, deze is te koop.

1991 Honda NTV650 revere.

Oerdegelijke fiets met cardan. RVS uitlaat, K&N luchtfilter, ali spiegels, Ali knipperlichten, rvs remleiding voor.
130k op de teller, rijdt perfect.

Er zitten schetsplaten van een Deauville op, zodat de stapjes iets lager zitten, voor een comfortabelere knie hoek.

€500

Kofferrek hou ik wel zelf.

IMG_0222.JPG
 
Mocht iemand nog een motor zoeken voor de challenge, deze is te koop.

1991 Honda NTV650 revere.

Oerdegelijke fiets met cardan. RVS uitlaat, K&N luchtfilter, ali spiegels, Ali knipperlichten, rvs remleiding voor.
130k op de teller, rijdt perfect.

Er zitten schetsplaten van een Deauville op, zodat de stapjes iets lager zitten, voor een comfortabelere knie hoek.

€500

Kofferrek hou ik wel zelf.

Bekijk bijlage 1341093
Nice! Hoe leg ik zoiets aan m'n vriendin uit...er staan al 2 in de garage -O-
 
Wel lekker voor woonwerk met dat dakje boven je. imepriaal bovenop met een surfplankje, ik achter het stuur met een lawaaishirt aan. Ik zie me zo al gaan!!!!
Nice! Hoe leg ik zoiets aan m'n vriendin uit...er staan al 2 in de garage -O-
Neem haar eens mee naar mijn schuur, daarna valt alles mee!
 
Borisz, op hoeveel motoren/brikken staat de teller dan wel niet :?

Bij mij strandt het op 5 stuks (1977, 1980,1981,1982 en 1999).
 
Het voordeel van een garage. Dan zie je ze niet direct :+

Alleen nu is de garage vol ;( en het N + 1 nog steeds actief....

Ben dus aan het zoeken naar iets goedkoops waar straks aan geklust kan worden. Dit omdat de laatste fiets ook het eindstadium begint te bereiken (lees er is weinig meer aan te prutsen ;) ).

Maar of er nog wat komt :?
 
Ik liet zojuist doorschemeren dat ik een andere motor heb gezien.. de vrouw des huizes (en des tuin) was niet zo geammuseerd :W_O-
Ik krijg in zo'n situatie alleen maar de vraag of ik die nog kwijt kan... En waarom ik zo moeilijk doe over het hebben van teveel motoren naar mijn zin.
Ook staat er al één als ornament in de tuin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan