€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Ik weet niet of het wat is voor dit doel, maar we hebben een zwarte Yamaha FJ1200 te koop, bouwjaar 1992, 80.000 km gelopen, enige is dat de oliekeerring van de koppelingsslave vervangen moet worden. Alles erop en eraan, hoge ruit, 3-delige kofferset, vloeistoffen vervangen, ketting ok, motor is op dit moment geschorst.
 

Bijlagen

  • 0C027CB8-FF10-485E-AD65-EDCA19006942.jpeg
    0C027CB8-FF10-485E-AD65-EDCA19006942.jpeg
    77 KB · Weergaven: 34
Ik weet niet of het wat is voor dit doel, maar we hebben een zwarte Yamaha FJ1200 te koop, bouwjaar 1992, 80.000 km gelopen, enige is dat de oliekeerring van de koppelingsslave vervangen moet worden. Alles erop en eraan, hoge ruit, 3-delige kofferset, vloeistoffen vervangen, ketting ok, motor is op dit moment geschorst.


Oei, maak me gek!!!!!!!!!
 
Het is dat via Leeuwarden ver om is. Anders had ik jouw (Borisz) N + 1 virus nog even verder kunnen opstoken :+

Maar bij deze FJ voelde ik toch ergens een kriebel 8)7:$
 
Zo bij mij is een GPZ500S de garage binnengerold. Gezien de aanschafkosten van 100 Euro (en het bouwjaar 1991) zou dit het derde brik kunnen zijn dat past binnen het 500 Euro.
Zal dit brik een eigen topic geven zonder de term "500 Euro" in de titel }) Dit om verwarring te voorkomen.

Er wordt wel een Excel-lijstje bijgehouden van de kosten van dit brik (zodat als iemand zijn challengebrik het net voor de reis opgeeft er nog wat te regelen is). Ervan uitgaande dat de fiets rijdend gemaakt (kan) worden ;)
 
Weet je dan een medicijn tegen het N + 1 virus ?

Het is namelijk best onhandig. Garage staat nu wel heel vol :P
 
Mogelijk een XS400, alleen welke is nog even niet bekend.

XSandra rijdt, de ander rijdt zowat (maar mag nu de weg niet op). Is nog een kwestie van goed laten lopen (en nieuwe puntjes monteren). Ook moeten er nog verse buitenbanden gemonteerd worden (binnenbanden zijn al aangeschaft). Feitelijk afronden.

Of een GPZ500s, is visueel niet heel mooi en loopt nu nog niet. Maar dit project is nog maar net gestart. Motor heb ik vanavond pas bekeken. Eerste gok is dat de motor best gaande te krijgen is zonder extreme kosten 😜

Maar al er echt interesse is, stuur een mailtje. Is wat minder openbaar 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan