Als ze een beetje normaal behandeld worden, en de olie goed bijgehouden dan zijn ze redelijk onverwoestbaar.
En uiteraard kan alles stuk gaan.
Sold! Ik denk binnenkort een nieuwe aanmelder hierzo
Het zijn olieverbruikende budgetblokken die permanente klepspelingchecks, olieniveau-controle en een ouwesnorrenrechterhand nodig hebben op de snelweg (als het mogelijk is wanneer de benzinekraan niet faalt).
Heb al zoveel gs500's aan de kant van de snelweg gezien, of ergens op een anwb aanhanger. Daar zie je het gebruik niet aan af maar opvallend is het wel.
Een voorbeeld: 2x naar Limburg geweest á 1000km en weinig olie verbruik en toch behoorlijk gas gegeven op de snelweg, nu weer woon werk en ja wel! olie verbruik, jij mag het verklaren...
Goed bezig manwanneer komt je volgende project?
Nice, gefeliciteerd!Sold! Ik denk binnenkort een nieuwe aanmelder hierzo
Jij hebt idd ervaring wat er gebeurt als je het olie nivo niet controleer.
(6000 km zonder controle als ik me niet vergis
Flauw hoor
het was 4 000 km, na onderhoud bij dealer. Ik geloof er geen sikkepit van dat ie in die tijd helemaal op gaat.
NOOIT meer naar de dealer. Vanaf nu alles (behalve carbs) zelf
Kan je tenminste goed slapen
Nice, gefeliciteerd!
Overigens was van mijn GS'je vandaag het oliepeil na zo'n 1000km (waarvan ~500km snelweg) halverwege het stokje. Klein slurpje genomen ergens onderweg, denk ik. Best netjes.
Bij mij is er echt geen peil op te trekken (hihaho). Hij verbrandt niet constant olie, maar echt met slokjes.Valt nog redelijk mee bij mij, heb 200ml moeten bijvoegen na 1716km
Carbs kun je ook wel zelf! Ik heb nog wel een setje knutselcarbs liggen voor een lief prijsje, kun je mee oefenen
Dus bij hoge belasting minder verbruik.
Ik rijd al 8 jaar op een gsx-r750 van 1991. In het begin toen ik er rustig mee reed moest ik constant olie bijvullen. De laatste jaren trap ik hem flink af en rijd ik veel snelweg. Het olieverbruik is nu een stuk minder. Dus bij hoge belasting minder verbruik.
Het zijn olieverbruikende budgetblokken die permanente klepspelingchecks, olieniveau-controle en een ouwesnorrenrechterhand nodig hebben op de snelweg (als het mogelijk is wanneer de benzinekraan niet faalt).
Heb al zoveel gs500's aan de kant van de snelweg gezien, of ergens op een anwb aanhanger. Daar zie je het gebruik niet aan af maar opvallend is het wel.
Een voordeel, door dit kreng heb ik wel leren sleutelen
Dan doe ik het met mijn 150.000km extra goed
Met eerste blok nog steeds. Heb wel een tweede blok op voorraad, maar denk dat ik die pas na de 200.000km nodig heb.
Marc
Eerst maar eens helemaal afrijden.Heb je nog foto's van het gat in de GS blok ?
Jou blok opschuren, primer en dan laklaag erover.
Hoezo denk je na 200,000km ? gewoon reviseren en gaan weer, ook tevens nog de eerste koppeling ?
Wil zelf de 100,000km gaan halen, hopen zonder problemen.