kapiteinkoek
MF veteraan
- 27 okt 2008
- 6.402
- 183
- Onderwerp starter
-
- #2.426
Okay dus de remschijf ziet er op het oog recht uit, afstand tussen randje van de remklauw en de schijf blijft gelijk als ik het wiel ronddraai. Ik voel ook helemaal geen speling in het achterwiel. Bij lage snelheden heb ik een pompende rem. Dat is onder de 30 km/h. Heel vervelend als je rustig wil remmen en de motor begint te schudden. Wat zou het kunnen zijn? Ik wil niet met geld smijten want dat heb ik niet.
Bij mij duurde het de laatste keer ook wat lang, maar misschien lag het onderdeel niet op voorraad.Iemand enig idee hoelang de verzending van CMSNL ongeveer duurt?
Bij mij duurde het de laatste keer ook wat lang, maar misschien lag het onderdeel niet op voorraad.
Ik heb verder terug in het verleden vaker spullen bij hun besteld en die hadden ongeveer een week nodig.
Is bij een dealer bestellen sneller? Ik zit namelijk met t probleem dat de motor m'n enige vervoersmiddel is op het OV na.
Overigens over de koplamp, kan ik die lamp (h4) gewoon vervangen door een led met dezelfde aansluiting?
Sinds vorige week de eigenaar van deze gs500 uit 2002
Bekijk bijlage 1393899
Letterlijk het laatste boutje voordat ik helemaal klaar was, breekt het boutje dat de ontstekings-rotor en de krukas verbind...
Morgen maar een tapeinduithaler kopen en hopen dat het werkt...
Weet iemand waar ik een gs500 (2005) spanningsregelaar kan kopen? Of iemand die 'm gebruikt te koop heeft staan in dit forum?
Motor doet het niet meer zo goed. Viel laatst stil bij het stationair draaien op oprit (na een langere rit). Start nu soms, soms niet (klik geluid, startmotor die niet draait) en soms dat ie niet start en zelfs alle lampjes ook uitvallen.
Heb ooit bij promotor gehoord dat ze die dingen op AliExpress verkopen. Als ik ff snel zoek op 'voltage regulator gs 500" kom ik al wat tegen
Het ruitje is van PUIG, verder geen idee welk type het is.Noice! Welk ruitje zit daar op?
Bekijk bijlage 1397297
Mag ik trouwens een update van feature foto? Inmiddels is er wel zo 't één en ander aan veranderd, hoewel niet allemaal vrijwillig (sommige delen moesten vervangen worden na de crash).
Handvatverwarming, zwarte tellerbehuizing, breder stuur, adjustable levers, andere stuurgewichtjes, nieuwe uitlaatbochten en demper, sigarettenstekkeraansluiting, Hyperpro voorveren, R6 rear shock, staalomvlochten remleiding voor. (niet op foto: makkelijk te demonteren kuipruitje voor op de snelweg)
Geen idee of ik nu nog iets vergeet...
Gele badeend?
Is het plaatsen van de r6 schokbrekers een beetje te doen? Van welk bouwjaar r6 heb je de veer gebruikt?
Heb ooit bij promotor gehoord dat ze die dingen op AliExpress verkopen. Als ik ff snel zoek op 'voltage regulator gs 500" kom ik al wat tegen
Bedankt voor de link. Ziet er wel goed uit bij Ali. Ik moet eerst nog een paar dingen checken wanneer ik er de tijd voor heb. Volgens mij liggen de problemen eerder aan de dynamo, accu kan ook.Dat klopt inderdaad. Heb er daar ook eentje vandaan gehaald, maar deze ligt puur op reserve. Ze gaan namelijk ook minder lang mee.
Mocht je eentje willen. Heb er dus een liggen. Moet je alleen de stekkers van je originele spanningsregelaar op solderen.
Laat maar weten of het wat is