1000 euro beloning: gestolen scooter in Eindhoven

truffel

Die hard MF'er
12 nov 2005
540
0
eindhoven
1000 euro beloning voor degene die mijn vandaag in eindhoven gestolen motorscooter terug brengt.
Piaggio Beverly 500cc . zilvergrijs met topkoffer en scherm.
kenteken MR-FH-79.
telefoon 0650662616

Bijlage: bev500.1_2314.JPG
 
Grote smeerlappen die dit doen !!!

Mag er nie an denken dat mijn motor,die ik volgend jaar ga kopen gestolen zou worden !!! :X :X :X :X :X :X
 
Klote...

Zal je even helpen.

full
 
wat een stelletje eikels moesten meteen op de bek gaan met dat ding .............
motor scooter mangkeert niets !!!!!!!!!!!!!!!!gelukkig
full
 
ik had er 220 v aangehangen dat kan met een adaptor , je hebt altijd van die mong... die niet van je spullen af kunnen blijven .je heb er toch voor gewerkt (denk ik) :X :X :X :X :X


Veel sterkte
 
Succes .
Een beetje MFer is blij als jij je scooter terug krijgt en hoeft die 1000euro echt niet te hebben .
































Toch? O-)
 
Succes met het terugvinden van je motorscooter.
En nee ik zou die beloning niet willen als ik hem zou terugvinden :N
 
Ik heb dit type in deze kleurstelling gister in Geldrop zien rijden, er zat een man op, en hij reed net Geldrop binnen vanaf Eindhoven.
Ik heb verder niet op details gelet, dus weet verder niks over hoe hij eruit ziet. Sorry -O-
 
Wanneer is vandaag?

Ik weet toevallig dat er woensdag 1 voor opgepakt is die landelijk opereerde met een grote bus. En die komt voorlopig niet terug.

Nee geen goede bekende van mij, maar een kennis van een vriend van ons, en die hadden ook nooit achter hem gezocht. (woont in Shoorl)
 
maar als het al de tweede is waar zet je hem neer dan ? is hij thuis mee genomen ?

t is dat ik niet zo snel naar moto scooters kijk hier in venlo aangezien iedere duitser erop naar venlo komt. Dus das beetje erg veel...

hopelijk krijg je hem terug via een inval van de wouten die daarna aan jouw kenteken em netjes komen terug brengen.
 
Kan aan mij liggen, maar op de foto zie ik toch echt een ander kenteken staan. Welke is de juiste? Is iets handiger met zoeken.

Als je goed kijkt, zie je ook dat het kenteken een andere kleur heeft.
Kenteken op foto is een handelaarskenteken. 4x cijfers en 2x letters bestaat ook normaal gesproken niet in het normale verkeer.
Dus gewoon het door Ineke opgegeven kenteken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan