http/www.target-automotive.nl/sl/select_language.php
Ben benieuwd of dit ook op mijn H4 koplamp unit past...lijkt me wel aardig!
Ben benieuwd of dit ook op mijn H4 koplamp unit past...lijkt me wel aardig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jawel het is te maken: Ookal mag het idd niet ivm de automatische hoogteverstelling die je moet hebben. Ik heb er een jaar geleden flink wat zoekwerk naar verricht omdat ik het wilde hebben...maar t kostte zoveel dat ik het niet gedaan heb. Er zijn complete aftermarket Xenon-sets te koop, ook die in een H4 fitting passen In Amerika zijn er best veel die er mee rijden, maar t kostte iets van 500 Euro ofzo....en dat vond ik wat teveel
Heb ik ook al eens naar gekeken omdat ik de lichtopbrengst ook wat mager vond. Het probleem is dat Xenon een andere voeding nodig heeft (hoogspanning) en dat je om tussen groot- en dimlicht te kunnen schakelen er een mechanische sluiter oid. nodig is. Dus ombouwen gaat niet lukken. Wel schijnt de toerbuffel van Yamaha (XJR1300 of hoe heet dat ding ook al weer) dit te hebben of is er mee geexperimenteerd. Ik heb ook een Philipslamp (waar ook iets Xenon in zit om het licht blauwer/witter te maken) gemonteerd. Is inderdaad beter dan de fabriekslamp.
Ik ben ook tevreden met het licht op jouw motorIk ben tevreden met het licht op mijn motor
Lezen jullie weleens eerst de website waar de link naar verwijst voordat jullie iets gaan roepen????
Lezen jullie weleens eerst de website waar de link naar verwijst voordat jullie iets gaan roepen????
Waar kan je deze dingen in NL kopen?ik heb zo'n plasma-lamp van PIAA
dat levert pas echt meer licht op ...
ipv van de nep "witte lampen" van philips ...
't kost wat, maar levert ook wat op ...
www.piaa.com/h4bulbs.html
Lezen jullie weleens eerst de website waar de link naar verwijst voordat jullie iets gaan roepen????
Er word idd slecht gelezen. Iedereen loopt te blaten dat 't niet mag en op die site staat dit.
Wetgeving
Auto's die af fabriek met Xenon verlichting geleverd worden dienen te zijn uitgerust met automatische niveau regeling en een wis was installatie op de koplampen. Echter voor de Xenon conversiesets voor de aftermarket geldt dit niet. De Rijksdienst voor het Wegverkeer heeft te kennen gegeven dat bij de APK keuring alleen gelet wordt op het lichtbeeld. Dit lichtbeeld veranderd na de Xenonconversie niet omdat het brandpunt van de Xenonlamp in de bestaande reflector hetzelfde blijft. Hierdoor is het tevens mogelijk geworden om ook nieuwe auto's met Target Ultravision als accessoire uit te rusten.
Heb ik ook al eens naar gekeken omdat ik de lichtopbrengst ook wat mager vond. Het probleem is dat Xenon een andere voeding nodig heeft (hoogspanning) en dat je om tussen groot- en dimlicht te kunnen schakelen er een mechanische sluiter oid. nodig is. Dus ombouwen gaat niet lukken. Wel schijnt de toerbuffel van Yamaha (XJR1300 of hoe heet dat ding ook al weer) dit te hebben of is er mee geexperimenteerd. Ik heb ook een Philipslamp (waar ook iets Xenon in zit om het licht blauwer/witter te maken) gemonteerd. Is inderdaad beter dan de fabriekslamp.
Hoospanning = > 1000 V AC of > 1500 V DC. Zal wel geen hoogspanning zijn, maar een hogere spanning.
Dat de stroom minder is, is te hopen (P = U * I), anders zou je wel een erg zware dynamo / accu moeten hebben.
En een omvormer om een andere spanning cq. stroom te krijgen heet een (stroom)trafo.......
ik zou het niet weten ...Waar kan je deze dingen in NL kopen?
Heb je een link bij de hand voor een engelse webshop die naar het vaste land verscheept?ik zou het niet weten ...
gewoon uit engeland over laten komen ...