11 minuten

Was vroeger heel normaal, zo snel mogelijk van Zwolle naar Den Haag racen......mooie tijd!
Deed ik vroeger van Hoek van Holland naar Maassluis,ook zo,n 40km,deed daar ongeveer 30 minuten over,maar ja motoren gingen toen nog niet zo hard,
bij 210 op de teller hield het wel op.
 
Heb met de 205 gti ook een keer vanuit het werk in harderwijk in 11 minuten voor de voordeur thuis gestaan. Stukje van 24 km en 21 min volgens google maps. Maar dat was om 06:00 op een zaterdagochtend en ik ben welgeteld 1 vrachtauto tegengekomen op het hele stuk. Ook op de autobahn rij ik graag door maar er is een tijd en een plaats voor dat soort capriolen.
 
Trouwens, ik ben toch niet de enige die eigenlijk allang klaar is met serieus zeiken, maar eigenlijk alleen nog maar een beetje de discussie op gang houdt?

OT: Van Prinsenbeek naar Rotterdam rijden en dan een navigatie nodig hebben. Dat zegt ook al genoeg eigenlijk. Het is verdorie 1 rechte weg tot aan Rotterdam en 1 flyover om de A15 op te draaien. Van hier naar München heb ik nog geen navigatie aan. Hooguit de laatste 10km ofzo.
 
Deed ik vroeger van Hoek van Holland naar Maassluis,ook zo,n 40km,deed daar ongeveer 30 minuten over,maar ja motoren gingen toen nog niet zo hard,
bij 210 op de teller hield het wel op.
Er is veel veranderd hè?!

Zo ligt Maassluis tegenwoordig nog maar 17 km van Hoek van Holland :+
(Van HvH-strand naar Maassluis-centrum)
 
Zou ze het graag eens zien doen van hier naar Périgueux . Prachtige weg maar niet rechtdoor. 😇
 
Wauw, da's echt lang geleden. En op welke motor reed je in die tijd dan zo hard: Kawasaki Z900?
Z900, GT750, H2 en H1. Ging natuurlijk lang niet zo hard als in dat filmpje maar de remmen en frames waren dan ook wel een stuk minder.
Vergeleken met het gemiddelde koekblik toen was het snelheidsverschil groot.
 
Z900, GT750, H2 en H1. Ging natuurlijk lang niet zo hard als in dat filmpje maar de remmen en frames waren dan ook wel een stuk minder.
Vergeleken met het gemiddelde koekblik toen was het snelheidsverschil groot.
Ja de 200 halen was toen een hele prestatie,tegenwoordig stelt het niks meer voor,nu is dat de 300 geworden. 🤪
Auto,s zijn ook veel sneller geworden,er zijn er genoeg die de 300 met gemak voorbijgaan,daar kon je vroeger alleen maar van dromen.
Maar motoren blijven de goedkoopste manier om echt heel hard te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Heb met de 205 gti ook een keer vanuit het werk in harderwijk in 11 minuten voor de voordeur thuis gestaan. Stukje van 24 km en 21 min volgens google maps. Maar dat was om 06:00 op een zaterdagochtend en ik ben welgeteld 1 vrachtauto tegengekomen op het hele stuk. Ook op de autobahn rij ik graag door maar er is een tijd en een plaats voor dat soort capriolen.
Tussen de Baustellen in ja... B|
 
Tussen de Baustellen in ja... B|
Hopelijk is er tijdens mijn leven nog een paar dagen dat ze klaar zijn met alles en voor dat ze weer van voor af aan beginnen dat ik nog eens echt los kan :+ .

Rij nu 4 jaar achter elkaar telkens voor 1 week naar berlijn en ik heb niet het idee dat die baustellen nu echt opschuiven
 
Was vroeger heel normaal, zo snel mogelijk van Zwolle naar Den Haag racen......mooie tijd!
Toen ik een puber was had ik een maat met een rijke vader, die had een 3 jaar oude Benz 500SEL, we woonden een kilometertje of 20 onder Assen.... Van daar naar Dordrecht net binnen het uur...
Was ergens halverwege de jaren 80, de banden stonden letterlijk te roken, dat was de enige keer dat ik dat gezien heb.
Als puber vind je dat natuurlijk geweldig.. ;)
 
Hopelijk is er tijdens mijn leven nog een paar dagen dat ze klaar zijn met alles en voor dat ze weer van voor af aan beginnen dat ik nog eens echt los kan :+ .

Rij nu 4 jaar achter elkaar telkens voor 1 week naar berlijn en ik heb niet het idee dat die baustellen nu echt opschuiven
A10 is zo goed als klaar, teminste als je richtinf Frankfurt Oder gaat. De Ost-Umfahrung is tot de afslag Hamburg dramabaustellen, Wered - Hamburg VV is toppie, met 120 ohne Pechstreife, A2 bij Hannover is klaar, A30 nagenoeg geen baustellen. Berlijn is heel goed te doen...
Ik dacht nog even naar Frankfurt te gaan over de A3, tewijl ik die al vermijdde als de pest maar omdat de A61 een Vollsperrung had toch laten verleiden... Nooit meer :N De oversteek A61/A3bij Wiesbaden is ook klote, A6 is aardig te doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan