11 minuten

In de UK in een aantal gevallen door gegevensdragers met belastend materiaal aan te treffen op een persoon en dan de eindjes aan elkaar te knopen. Straffen zijn overigens ook niet mals in de UK.

 
Ik heb een motorrijder gezien een jaar of 10 terug die was achter in een renault gereden door de laagstaande zon,ik was er als 1 van de eerste bij en heb nog met de jonge gepraat,de volgende dag hoorde ik dat hij was overleden aan inwendig letsel.
Het was niet heel hard gegaan ,maar hij zat er bijna tot aan de hoedenplank in.
Nu ik het vertel ben ik er weer van onder de indruk,en toch ben ik zo stom om ook vaak harder te rijden als toegestaan.
Mijn vrouw zegt altijd als ik op de motor weg ga doe je voorzichtig en ik zeg altijd ja,en dat doe ik ook maar wel met teveel snelheid

Eens de gevolgen van een aanrijding gezien van een motor tegen een vrachtwagen wiel, dat stond er gewoon scheef onder. De Polizeibehörde hadden geschat dat de motor rond de 300 reed op de Bundesstrasse toen de vrachtwagen de weg op draaide en hij zich vol in het linker voorwiel boorde. Even opgezocht waar dat ook alweer was, bij Rain am Lech in Zuid-Duitsland
 
In de UK in een aantal gevallen door gegevensdragers met belastend materiaal aan te treffen op een persoon en dan de eindjes aan elkaar te knopen. Straffen zijn overigens ook niet mals in de UK.


``In England people are very proud of being very stupid.`` (V.S. Naipaul)
 
Nou, er is u nu een filmpje verschenen van een Audi die het in 9min gedaan heeft.....motoren zijn toch langzamer.
 
Het wordt ook pas echt indrukwekkend als er een Batavus het in 10 minuten doet. Nu is het niet meer dan lef op 10, verstand uit en gas open
Ik kom zelf bij lef niet hoger dan 1,23. De rest moet lukken
 
ondertussen, in Thailand....
Ik heb een Thaise collega, hij zegt dat ze daar niet harder rijden dan 90, niet omdat ze niet harder mogen, maar ze zien dagelijks de gevolgen van de ongelukken.
Hij zegt dat als hij van het vliegveld naar huis rijdt dat hij gemiddeld zo'n 3 ongelukken ziet.
Hij zei ook dat oversteken te voet een uitdaging is, omdat niemand voor voetgangers stopt.
 
Gisteren nob op tv van die 2 motorrijders,van de eene motor was het kenteken duidelijk te zien.
Ik begrijp niet dat ze nog niet opgepakt zijn
Ik neem tenminste aan dat ze dan weer het nieuws halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan