Nordschleiffe 7 oktober!

Hoogstwaarschijnlijk zijn Rage, JoKing, Auke, Scarface en ik er dan ook, MITS het goed weer is!
 
Week 41 en ja Max, 7 oktober wordt PRACHTIG weer...
Moet wel, want is een ideale ringdag & die mag niet verpest worden door slecht weer... Optimisme, Max... :)
 
Week 41 en ja Max, 7 oktober wordt PRACHTIG weer...
Moet wel, want is een ideale ringdag & die mag niet verpest worden door slecht weer... Optimisme, Max... :)

Voor mijn werk zit ik de hele week in Leeuwarden, helaas zit 7/10 er dus niet in. Veel plezier en mooi weer gewenst 8-)
 
ik heb al vrijgenomen, mijn vader ook en een maatje van ons ook

met droog weer gaan we zowiezo naar de ring maar we weten nog niet of we ook op de heenweg jullie gezelschap zullen houden :)
 
tips voor het officieel afmelden op school. :)

Ze vragen altijd of je ziek bent of zo....dan moet je met een beetje trieste stem zeggen : "Nee.....iets anders...."

Dan denken ze meteen aan een sterfgeval in de familie oid en vragen ze niet meer verder.. })

En dan heb je nog niet eens gelogen ook niet.. }) })
 
Ik zit er hard aan te denken :)
Ach joh... Da's wel een superslechte mentaliteit hoor... Kan toch niet!
Scholing, superbelangrijk enzo...





Maar een dagje Ring is nog veeeel belangrijker... })
Is jouw scholing niet gewoon facultatief? Kon op de HEAO de meeste colleges zelf bepalen of ik kwam... Anders voel je je vanaf zaterdag steeds beroerder worden... }) Niet de meest verantwoordelijke manier, maar wel de fun-manier! :)

En vallen tijdens dit uitstapje? Gewoon niet doen... *D
 
Gewoon 'telewerken' 8-)


O ja, als het zo fokking koud is als nu ga ik niet...brrr....vroor van mijn fiets af vanochtend.. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan