ik rijd 250 km/dag met een cagiva woon-werk,
Eigenlijk kun je met iedere motor woon-werk rijden, het hangt alleen van jouw eisen af welke voor jou het beste is.
Ik ben voor een extra dikke all-road gegaan vanwege een relaxte zithouding, goede vering en een lekkere hoge zit, waardoor je wat rustiger tussen de files kunt slalommen . (doe ik 30 km/dag)
verder is het kuipje ook wel lekker.
vorige week heb ik een paar dagen guzzi gereden (zonder kuip) als je dan 140 km/h gaat kruizen is dat meteen een aardige aanval op je nekspieren.
Bij dit soort afstanden gaat het benzineverbruik trouwens ook tellen, ik wilde eerst een triumph tiger, maar ben door het verbruik op een cagiva terecht gekomen.
de cagiva rijdt woon-werk 1: 21, een tiger schijnt volgens de testen rond de 1:14 uit te komen...
maar ik zou vooral eerst zo veel mogelijk proef gaan rijden,
als het je echt niet uitmaakt waar je op rijdt is een K100 een optie, die zijn goedkoop in aanschaf, doen het altijd, blijven ook na 200.000 km rijden (tenminste sommige schijnen dat te doen) alleen was ik na een proefrit helemaal genezen, ik vindt een paar uur per dag rijden nog tot daar aan toe, maar miste de fun van het rijden volledig bij de BMW... maar dat is helemaal persoonlijk.