13 juni t/m 15 juni BMW toerrit Bad Fredeburg(2)

ootje was er ook:



Neu rond die tijd reden BeRT en ik op de A9, gij stond met de Stampert braaf in de file, wij kwamen jullie rechts voorbij over de middenstrepen.

Volgende keer zal ik wel effe toeteren })

Nou ja zeg, wat toevallig! *D
Stamper zegt dat hij zich herinnert dat daar een paar RT's reden :Y
Hij was zelf op de HP2Sport, rijdt die ook weer eens ;)
De file stelde niks voor, op de terugweg rond 13:00 uur was het echt serieus. Uiteraard gingen we er tussendoor maar dat schiet desondanks niet op natuurlijk. De HP2 vond het niet leuk, de motor begon zelfs te stotteren, had niet veel langer moeten duren die file :X
 
Laatst bewerkt:
...zooooow..., en FF alle 1337 foto's bekeken...
...lijkt wel een soort van Google-Earth Street View achtig iets... :Y

...heb ook ongeveer 600-en-tig foto's van onszelf voorbij zien komen... :/
...en dan snap ik dat gedoe in Duitsland met die xenon verlichting toch voor geen ene meter...

...want op de foto's ziet die verlichting er toch heel beschaafd uit... :Y
...van een soort van verblinding totaal geen sprake... :/



...geeft die LED-verlichting op die K toch een heel beetje meer helderheid in de duisternis...
...zie onderstaand plaatje ; wij vooraan en de K schuin daar achter...

Error



edit : waarom zien we de foto nu niet... :?
 
Laatst bewerkt:
glk had het ook al gezien...:

BeRT, die ene foto is prachtig. :W

... :Y :Y :Y ...

G0038609.jpg
 

Petra is toch Boxerdame? (ben niet helemaal zeker, een 800GS is tenslotte geen boxer :? )

Maar goed, dan heb ik een vraag aan Petra:
zie ik nou goed dat jij een tasje op het topkofferrek van je motor hebt zitten?
Ik zoek namelijk zoiets, maar de beschikbare tasjes (die ik dus heb gevonden) zijn niet bestemd om op het kofferrek te bevestigen.

Alvast bedankt voor je reactie :)
 
Laatst bewerkt:
waarom zien we de foto nu niet... :?


Ik weet het niet, maar misschien kun je de link niet delen en ik wel........ O-)




Dropbox - Error




BeRT, die ene foto is prachtig. :W



Ja snap ik, daar had ik wel mijn best op gedaan........




Idd, uitgezonderd die ene dan :+ , prima gezelschap.........




Ik ook van jou hoor lieverd........ :Y (misschien wel een beetje meer...)





Mensen, bedankt voor een heel leuk weekend, ik vond het erg gezellig en de routes erg mooi, en ik hoop dat jullie ondanks mijn aanwezigheid toch nog een leuk weekend gehad hebben........ :+




:W
 
Ook een top weekend gehad!

Heerlijk gereden, mooie routes, idd te veel gegeten, uitermate goed gezelschap en vooral heel veel plezier. Iedereen ontzettend bedankt voor de gezelligheid, Jan & Marian bedankt voor het organiseren. Wij zijn er volgend jaar weer bij!!

Zondag ruim 400 kilometers gereden en in Wolfach aangekomen. Goed weer en al even over de Schwarzwälder hochstrasse mogen sturen, ook leuk ;)

Uitzicht van uit mijn bed vanochtend...

WolfachUitBed_zps1b5c3d49.jpg
 
Fijn om te horen dat iedereen het goed naar de zin heeft gehad.
Wij (Marian en ik zei de gek) hebben een topweekend gehad.
Een goede mix. Door droog weer niet al te warm, een niet al te grote goed sturende groep met een voor iedereen acceptabel tempo. Lekker eten en drinken en veel gelachen.
Wat wil een mens nog meer. *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat klinkt goed allemaal, fijn dat jullie plezier hebben gehad *D

Dank voor de foto Ron, ik zie het al: geen topkofferrekje, past dus niet op mijn 800GS.
Jammer, is zo lekker voor een dagtochtje, ik hou niet van een tanktas voor m'n neus :N
 
Ik ook van jou hoor lieverd........ :Y (misschien wel een beetje meer...)





Mensen, bedankt voor een heel leuk weekend, ik vond het erg gezellig en de routes erg mooi, en ik hoop dat jullie ondanks mijn aanwezigheid toch nog een leuk weekend gehad hebben........ :+




:W
Me love you 2 Mr Rammstein. :j




Aardige jongens hoor, die GS-ers, maarre een beetje vreemd rijden ze wel........:







:W
Je kunt duidelijk zien dat ik die ochtend geen bandenwarmers gebruikt heb.......







@ Petra/Boxerdame: Nog 2 herdershonden en aparte gevlekte "boe" roepende schapen gezien in het Schwarzwald?


:+







Mensen, wij voelden ons direct welkom in dit groepje......onze dank hiervoor. :)
 
Laatst bewerkt:
Kom je aan in het Schwarzwald: je krijgt een route van ons!

Nou kijk ik een gegeven route niet snel in de bek maar met deze kun je echt alle kanten op.... :X |(

BadFredeburg1_zps62ccf186.jpg
 
Enjoy-Rider op zoektocht 15 juni 2014 @ 23:05:

[...]

Petra is toch Boxerdame? (ben niet helemaal zeker, een 800GS is tenslotte geen boxer :? )

Maar goed, dan heb ik een vraag aan Petra:
zie ik nou goed dat jij een tasje op het topkofferrek van je motor hebt zitten?
Ik zoek namelijk zoiets, maar de beschikbare tasjes (die ik dus heb gevonden) zijn niet bestemd om op het kofferrek te bevestigen.

Alvast bedankt voor je reactie :)


Ja :Y dat heb je goed, een 800 GS is geen boxer, btw een 650 GS ook niet. :P

Ik heb een cilinder job gehad, ik heb nu staande...


Ik heb een Touratech GS 1200 tassie en die zit op een bagageplaatje. Je schuift het tassie zo op het plaatje. Als jij nou een pannenkoeken treffen regelt, kun je "passen"...
Of kom een keer langs.


Tassie2_zps29bdf40c.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan