Weer een feestje bij Highlands!! 27 Mei

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Vorige feestje gemist en toch wel spijt? Nu is je herkansing!!

27 mei is er weer de kans om je tegoed te doen aan de kookkunsten van de Highlandskok tijdens een BBQ om je daarna te laven aan allerlei dranken tijdens een feest tot in de late uurtje *O*

Waar: Highlands, IJsselstein
Wanneer: 27 mei 2006
Hoe laat: BBQ van 18:00 tot 20:00, feest begint om 20:00
Entree: 5 euro, betalen kan aan de deur

Voor zowel het eten als drinken zijn er bonnetjes te koop. Deze bonnetjes kosten 1,20 per stuk en hier kan zowel drinken als eten mee betaald worden.
Teveel spa-water O-) gedronken om terug te rijden? Neem een slaapzak en tentje mee en zet die op in de boomgaard om daar je roes uit te slapen! Ontbijten kan de volgende ochtend bij de Mac op kruipafstand *O*




De volledige opbrengst van het feestje komt ten goede aan de VOKK :}
Opgeven kan bij marijn@vokk.nl

Heb je overdag nog niks te doen die dag? Rij dan mee met de toerrit! Meer informatie vindt je hier: Motorrit voor kinderen met kanker 27-05
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er overdag wel *D maar mijn oma viert haar verjaardag :) dus daar ga ik daarna heen. Misschien dat ik op de terugweg nog ff langs rij! Kan ik meteen doorfeesten *O*
 
Tjee das wel erg snel.
Normaal gesproken wordt het 1 of 2 maanden eerder aangekondigd... nu 10 dagen. B|
Bang voor te veel aanloop ;)
 
Tjee das wel erg snel.
Normaal gesproken wordt het 1 of 2 maanden eerder aangekondigd... nu 10 dagen. B|
Bang voor te veel aanloop ;)

hij is ook al wel eerder aangekondigd alleen leest iedereen daar over het feestje heen dus dan maar even een extra topic speciaal voor het feestje *O*
 
SPAM!


Vette SPAM B|

..en ook alleen maar omdat jij toevallig mod bent? Sjongejonge. :N

En nu ik toch bezig ben: klikt iedereen even op de link onderaan mijn post?
 
heb 's avonds een verschrikkelijk saai etentje met familie :z

dus ik ga ff sjekken of ik daarna nog langs kan komen :Y *O*

opfleur-actie *D
 
*O* FEESSIE *O*

alleen Tent ... :N
Slaapzak ... Misschien kan ik die nog wel vinden. maar meenemen ... :?
Hoop wel dat het goed/droog weer is dan.

Ach misschien wordt ik wel uitgenodigd in een tent :z
 
Ik ben er overdag wel *D maar mijn oma viert haar verjaardag :) dus daar ga ik daarna heen. Misschien dat ik op de terugweg nog ff langs rij! Kan ik meteen doorfeesten *O*

Ik zeg; neem je oma mee *O* *O* *O*

Dan wordt ze de officiele MF oma (moet ze voortaan wel met een leuk bloemtjes hoedje gaan lopen) :P

Motorgek en ik zijn erbij *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan