13andahalf-magazine

Millencolin

MF veteraan
15 aug 2013
1.285
40
Baarle-Hertog
Collega MF'ers,

Iemand al ervaring met 13andahalfmagazine?
Ik heb deze onlangs voor het eerst in mijn handen gekregen, maar dit moet regelmatiger.
Wat een geweldig blad!
Weet iemand waar ik dit op regelmatige basis kan verkrijgen? Want op de site/FB zie ik hierover niets terug.
Schijnt een gratis blad te zijn.
 
Zie ze wel vaker liggen bij onderdelenzaken etc, heb nog niet de moeite genomen er in te kijken.
 
De doelgroep zullen Amerikanen zijn. anders was het blaadje wel gewoon in het Nederlands geschreven.
 
Gaat het over motoren of over hoe kek het baardje bij de tattoos van de eigenaar staat?

En zo van die foto reportages in een vervallen fabriek of loods waar de motor vaag op de achtergrond staat en de bouwer ervan halverwege met de benen lichtjes open en en armen gekruist, en natuurlijk beetje boos kijkend....
 
En zo van die foto reportages in een vervallen fabriek of loods waar de motor vaag op de achtergrond staat en de bouwer ervan halverwege met de benen lichtjes open en en armen gekruist, en natuurlijk beetje boos kijkend....
Met zo een opapetje en dat leuke overhemdje uit die tweedehandszaak.....
En niet te vergeten een heel practische bril op.
 
Met zo een opapetje en dat leuke overhemdje uit die tweedehandszaak.....
En niet te vergeten een heel practische bril op.

Welke spreekt je meer aan:
custom-motorcycle-builder-go-takamine.jpg


of ga je liever voor deze:
20140830BMWmr02.jpg


Het is wel allemaal authentiek. :+
 
Ik heb er vandaag even doorheen gebladerd, maar het is niet zo mijn ding zeg maar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan