15 februari lekker sturen in Limburg !!!

green Flash, weet jij van buiten welke diameter die ringen moeten zijn want de dealer moest de exacte maat weten. Volgens hem standaard Kawa maat. :?

Geert, ik zal eens kijken voor een alternatiefje als je wil maar voor mij blijft die route best wel leuk...

het kan volgens mij niet anders wezen dan gewoon de standaard maat zoals je dealer zegt .
succes ik hoor het wel ,maar wel nieuwe ringen er in doen.
 
Geert, ik zal eens kijken voor een alternatiefje als je wil maar voor mij blijft die route best wel leuk...

Mij best, ik vind hem ook nog steeds yummie!

Komt Wolfie niet? We beginnen bij de Mac, kan ie weer een gastronomische zaterdag ervan maken :)
 
Ey,

Issut niet wat koud voor een uitgebreid ritje? Trek mun goretex pak wel aan ipv mun leren combi, maar dan krijg ik nog steeds een kouwe kin, en ijskoude handen :P

Wat voor tempo wordt er doorgaans door jullie gereden jongens?

En wat is er toch met die Epenerbaan? Wrom zou die gesloten zijn? Die is bij mijn weten toch nog nooit gesloten geweest :?

[me]UltraSub zit nog in bedenkelijke fase, offie mee zal gaan of niet...
[/me]

Koud, jaja, ik weet, watje! :+
 
Nou de vorige keer was ie mooi afgezet door de politie wegens gladheid. Ze moeten zichzelf wel dekken (de gemeente) omdat ze daar niet strooien. Er kwamen dus 3ambulances voorbij scheuren toen we omdraaiden nadat we waren doorgereden tot we de blauwe tegenkwamen. Ok het werd best glad dus het was wel wijs. Gezien de temperaturen komend weekend zullen we wel moeten afwachten. Maar als het droog blijft zal het wel meevallen.
Hop in je goretex op je motor en rijden!
 
Het eerste wat bij mij onder handen is genomen, is mijn ruggegraat: Ik ga ook wel mee. :]

Héééé nitro...!
Toch mee dus? :?
Is mijn gezeik toch nog ergens goed voor geweest... }) :P
Ka duuk gaat ook mee dus wij rijden hier morgen met zn vieren weg... :]

En Brain, wat bedoel jij met dat je niet levensmoe bent? :?
Zo erg is mijn rijstijl nou ook weer niet hoor... }) O-)

[edit] tiepvoudjuh...
 
Laatst bewerkt:
Jongens... het is nu 03:10u en Ninjaodie en ikzelf gaan zo de rustplaats opzoeken. Morgen zijn we ten laatste om 14u present in de Mac aan het stadion (ws 13u30) en kunnen we vertrekken met z'n allen.

Slaapse en tot morgen !

Grtz,
iBuZze
 
Heren ligt de pijp er al bijna onder? En als ik het goed begrijp wordt het dus 14:00 uur bij de mac ipv 13:00 uur. Dan zullen de jongens uit Nijmegen er ook pas zijn. Als het anders is hoor ik het wel via de gsm van je Ibuzze!




VANDAAG BIJ DE MAC GEUSSELT MAASTRICHT OM 14:00 UUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Teeeeering... tis kkkkkkkoud :)
[me]UltraSub heeft geen winterhandschoenen... :( [/me]
 
Vanmorgen was ik erg vrolijk, tot ik buiten kwam...t#$ing koud...nou ja, ik will toch ff naar de Geusselt rijden..kom ik in de garage, ligt er een grote vlek onder m'n schatje '( ...pakking lek :( ...G#$%%%OMME..heb ik dat...nou ja, morgen maar ff nieuwe snijden dan..helaas geen M'tricht vandaag (nou ja, nu wel, ik zit te werken).

Koz
 
Nou jongens.... wat een ritje !! Inderdaad zeeer fris aan de vis en zowat 1op drie heeft z'n motor neergelegd. Ninjaodie hield het bij zijn helm en moest noodgedwongen een nieuw vizier gaan kopen. Maar dat zal ie zelluf wel vertelluh.

We (iBuZze en Ninjaodie zijn net thuis gearriveerd. Invgeval Nijaodie's vrouw meeleest: hij blijft nog een nachie bij mij ;)

Nou voor ik het hele relaas met foto's doe ga ik eerst ff douche !!!
 
was weer een leuke rit :( niet dus, zet ik mijn helm op
m'n tank bij het helpen overeind zetten van de eerste motor
flikkert ie van me tank en me ander vizier niet bij me
dus moest ik de rit missen en op zoek gaan naar een motorzaak
die suomy verkocht (erg makkelijk in limburg, niet dus)
met dank aan cbrgeert die mee gereden is naar geleen om
daar eindelijk een vizier te bemachtigen :} :}

ps: belgse toetsenborden zijn niks
 
was weer een leuke rit :( niet dus, zet ik mijn helm op
m'n tank bij het helpen overeind zetten van de eerste motor
flikkert ie van me tank en me ander vizier niet bij me
dus moest ik de rit missen en op zoek gaan naar een motorzaak
die suomy verkocht (erg makkelijk in limburg, niet dus)
met dank aan cbrgeert die mee gereden is naar geleen om
daar eindelijk een vizier te bemachtigen :} :}

ps: belgse toetsenborden zijn niks
je moet ook je helm op de grond leggen
 
Jongens, ben ook geariveerd thuis!

Dit was mijn eerste MF-ritje, en hel zal zeker NIET het laatste zijn!!! :P
Die Epenerbaan is wel da max!

Maar het is zoals iBuzze het zei, 1 op drie heeft zijn motor horizontaal gelegd. ;(
En dan ninjaodie die daar zijn goedheid zijn helm liet vallen, pech natuurlijk.
Maar naar wat ik verstaan heb, heeft hij bij elke rit wel pech. :9
Ben benieuwd naar die actiefoto's en die zeer hoogstaande foto's van in de Mac. :+

Voor de rest, ik vond dit de MAX van een rit!

greetz

Tazmaniac
 
Hey there!

Ook wij zijn met z'n vieren goed thuis gekomen na een afkick-rit...
Klote voor Ultrasub overigens. Wij wensen hem alle sterkte en suc6 van de wereld toe zowel met zijn motor als met zijn enkel.
Verder moet ik zeggen dat wanneer we met de lente/zomer dat ritje weer eens doen, dat we het voor de gein toch maar eens moeten klokken... })
 
Nou nou nou ik weet niet hoe het met jullie is maar Ninjaodie ne ik hebben een klein stuk in onze kraag gezopuh om de avond af te sluiten. Het volledige verlasg zal dus voor morgen zijn... het spijt me zeer. Niet dat er nog iemand van jullie watjes nog online is op dit uur van de dag....

Ik meld me morgen tegen de middag wel weer aan bij leven en welzijn.... :P

Welterusten !
 
Tering jongens... Toch niet nog meer schade he :(
Dit klinkt niet goed...

Ninjaodie, kut man, van je helm. :(
Las ik dat goed? Hebbie hem verkocht? En nu?
 
Terug
Bovenaan Onderaan