Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

Nocer

MF veteraan
13 mrt 2006
34.248
5
Hey mensen,

Even uitkijken morgen.
Tussen 10 en 3 uur wordt er een weeralarm uitgegeven ( er om heen ook uitkijken ).
Het wordt afgeraden rond die tijd te reizen.

Waarschuwing ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Donderdag trekt in de loop van de ochtend een zuidwesterstorm, windkracht 9, langs de kust. Vooral rond het middaguur en voornamelijk in het westen van het land kunnen hierbij korte tijd zeer zware windstoten tot ongeveer 110 km/uur voorkomen waardoor schade kan ontstaan.

bron: http://www.knmi.nl/
 
Ik zit te twijfelen of ik de hoes van de motor af moet doen of de motor zelfs in z'n geheel in huis moet zetten.... en maar hopen dat mn schutting een beetje goed tegen de wind kan....

Enige voordeel is dat de wind goed wordt gebroken door andere huizen en dat ik de afgelopen keer dat het zo hard waaide ook de hoes er overheen had laten zitten.... nergens last van !
 
Laatst bewerkt:
[me="DinX"]gaat er morgen straks toch doorheen naar z'n werk.[/ME] Al is dat 7.20 vertrekken naar daar en 16 weer terug :P

[me="DinX"]vindt het eigenlijk wel wat hebben, dat gure weer, en dan de motor op.[/me] :X
 
Laatst bewerkt:
Ehm.... in de spanbanden hangen?

Neuh klein tuintje niet zo veel tuinschermen, dus zou het moeten houden en ik woon niet helemaal in het westen van het land. Ik bekijk morgenochtend hoe hard het waait en dan bepaal ik alleen of de motor naar binnen gaat of niet (ben benieuwd wat mn vriendin van het plan vind, maar lekker boeie! :] )

Of gewoon op de motor naar het werk en 'm binnen neergooien in het magazijn van het bedrijf ;)
 
tussen 10 en 3? Óh dan zit ik d'r precies tussen. Om half 1 vertrek ik naar mijn werk :Y (op hoop en dromen kom ik er ook niet) _O- .

Dus dat word zo op de brommert zitten; :]
 
tussen 10 en 3? Óh dan zit ik d'r precies tussen. Om half 1 vertrek ik naar mijn werk :Y (op hoop en dromen kom ik er ook niet) _O- .

Dus dat word zo op de brommert zitten; :]
:^

En ik werk nog buiten ook! 8-)

Ach, vanmiddag woei het ook en toen ging een niet al te recente VW-camper ook spontaan van de linker- naar de rechterbaan, dwars over de middelste, waar ook blikkers reden.
Voelde zelf wel wat wind, maar om nou te zeggen onverantwoord: :N . :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook gewoon op de brommer hoor ;)
Met kutweer rijden die treinen toch slecht.
 
Tja ... na ik vind die rukwinden maar niets... zeker niet als je stukken snelweg moet hebben.

Persoonlijk vind ik het wel een beetje onverantwoord, stad maakt niets uit (net nog gedaan,haha) maar snelweg (open).

Andere weg gebruikers gedragen zich ook altijd anders, neurotischer.

Maar goed, ben ook wel benieuwd naar ervaring :+ met deze wind
 
Ben vandaag gewoon met m'n XR 250 naar m'n werk gegaan. Er zit ook een stuk 80 km weg door het open land. Tja, er stond wel wat meer wind als anders. Maar een weeralarm? Wel wat overdreven.
 
Vanochtend naar school gegaan en waarschijnlijk 12:15 uit maarja gewoon stevig me stuur vast houden :+
 
Mwah ik werd bijna van de brommer afgeblazen, maar dat ding weegt ook maar 100, 1x werd ik bijna opgetild zelfs.

Dat was gister dan
 
Ook vanmorgen gewoon naar m'n werk.

Motorgeparkeerd. Spliksplinter nieuw Detecto slot er op kan niks gebeuren.

Aan de slag...
Hmm een even kijken op het motor-forum.
Weer alarm o is ut zo erg dan.
Tussen 10 en 3 o dat is nu.
Hmm. hij zou kunnen om waaien.
Effen bellen of het nog lang duurd voordat ik de parkeergarage in mag op mijn werk.

Antw: Ja, dat kan gewoon
Ik: maarre mijn pasje moet toch geactiveerd worden.
Antw: Ja maar dat is hij ook wist je dat nog niet
Ik: nee

Hmm, dan gelijk maar even binnen zetten.
Kut te laat hij ligt al. Shit, niemand die wat doet. Staan er gewoon bij te kijken terwijl ze hun peuk roken. ;( :(

Krassen op de kuip, spiegel kapot, kuip kapot tellers kapot en ruitje kapot.
Hij rijd nog wel gelukkig.

Verzekering gebeld. Ja, hoor is hij voor verzekerd zonder gevolg voor m'n no-claim *O*

Nu maar hopen dat ie niet total-loss wordt verklaard.
 
Vanmorgen 90 kilometer rijksweg inclusief Brienenoordbrug (28 meter hoog) daar voor de zekerheid maar ff naast een koekblik gekropen ging best wel.
Zware motor is denk ik wel een voordeel, maar die grote kuip is dan natuurlijk wel ff minder.
 
Vanmorgen 90 kilometer rijksweg inclusief Brienenoordbrug (28 meter hoog) daar voor de zekerheid maar ff naast een koekblik gekropen ging best wel.
Zware motor is denk ik wel een voordeel, maar die grote kuip is dan natuurlijk wel ff minder.

Moet ook de brienenoord over en toch voor de zekerheid maar t koekblik genomen. Heb daar achteraf wel altijd weer spijt van want wat haat ik die K*T-files. 20km en drie kwartier onderweg. Nou maar hopen dat k vanmiddag een beetje normaal naar huis kan komen.
 
Rijd vaak over brienenoordbrug heb daar ook vaak last van de wind, heb geleerd dat ook al ga je voor de wind naast een koekblik rijden dat dat toch behoorlijk scheelt.
En vooral niet krampachtig je lijn blijven rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan