Kleding huren

Jelski

MF veteraan
23 jan 2006
1.260
0
Den Haag
Hey allemaal, even een kort en simpel vraagje,

wie weet waar ik ergens in de regio Den Haag/ Rotterdam (liefst zo dicht mogelijk bij Pijnacker) een broek een jas en een helm kan huren voor een dagje? Ik ben namelijk naar verscheidene dealers in de buurt geweest, en die zeggen allemaal dat het niet rendabel is enzo en dat het alleen kan als ik een motor bij hun zou huren, maarjah daar vraag ik niet om, ik wil gewoon alleen die dingen huren waar ik wel om vraag. Het hoeft ook geen nieuwe ultracomfortabele kleding te zijn, als het maar wel van textiel is, en het gewoon past is het al goed. (XL) Owja, en mocht er dus wel een kleding verhuur zaak ergens in de buurt zitten, hoe kan ik dat dan mee naar huis nemen? Ik heb denk nog wel ergens een rugzak liggen, maar die is niet groot genoeg om er ook nog een helm bij in te vervoeren. Alle enigzins zinvolle reacties zijn welkom!

MVG

Jelle
 
Laatst bewerkt:
Ik durf je niet te zeggen waar je dat kan huren.

Volgens mij past een jas en een broek gewoon in een grote sporttas. Althans die van mij wel. Het is dan wel maat L.

Oja, als je geen tas wil aanschaffen. Een grote vuilniszak.
 
Laatst bewerkt:
Ik roep maar ff wat, maar kun je het niet proberen bij een rijschool? Misschien dat die niet zo moeilijk doen, en je daar wel kleding voor een dag kunt huren. Ze hebben waarschijnlijk ook wel verschillende maten. Het is het proberen waard.

Succes !!!

Grtz #jd :]
 
Hmm.. bij een rijschool huren is geeneens zo'n slecht idee. Nog niet aan gedacht iedergeval, kga morgen ff informeren. Dank voor de goeie tip!
 
MVR motoren schijnt volgens hun site ook kleding te verhuren.
(kies op de site: Verhuur>Prijzen>Huurprijzen Accessoires)
en het is in de regio Rotterdam ook nog.

Je kunt het daar ook proberen. Succes!
 
Ik ben naar IJsselstein gereden, zo'n kleine 75 kilometer vanuit Pijnacker maargoed, bij Silverline dus mn kleding gehuurd. Het was voor een maatje van mij die achterop moest, we moesten vrijdagavond samen in Leimuiden uit spelen (en nog 3-2 verloren ook :N ), en vorige keer was hij op de brommer, en ik erachteraan met motor, maarja aangezien ik toen zo ongeveer de helft van de rit over het fietspad ben gereden dacht ik van mwah hij gaat de volgende keer dus maar lekker achterop, want hij had en geen certificaat, was dus ook niet verzekerd, en ik maakte een vette kans op een prent van 75 euro voor het rijden op de verkeerde rijbaan O-) Dus vandaar.

Maar, hij vond het achteraf wel vet om bij mij achterop te zitten, het was wel wennen, en vooral goed vasthouden. Volgende keer ga ik denk wel eerst ff bij MVR Motoren informeren, maarja dat had toen nog niet gelezen. Rijscholen in de buurt waren trouwens geen succes.

Owja, nog een discussie van die avond, weet iemand of rechts inhalen ook verboden is al zit er nog een rijstrook tussen?

Bedankt iedergeval voor alle reacties!

MVG

Jelle
 
Rechts inhalen is verboden mits je langs een geblokte markering rijdt dan mag je wel rechtsinhalen. (als je dat maar niet als wave strook gebruikt, dan ben je alsnog verkeerd bezig) In file mag je ook rechts inhalen, voor de rest is het gewoon rechts inhalen hoeveel stroken er ook tussen zitten, en dus kans op boete.
 
Hmm.. ik had gedacht dat die gene die links rijd een boete zou krijgen wegens niet rechts aanhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan