Oudere dames deel 2!

Lady-BMW

MF veteraan
23 okt 2004
2.289
6
Scherpenzeel
Hallo allemaal,

Aangezien we over de 2500 posts zitten in deel 1 heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken om een deel 2 te openen.

Ik wilde wel een link maken naar deel 1, alleen dat is nog niet gelukt.

Dus allemaal welkom in deel 2.

*O* *O* *O* *O*

Kijken jullie ook allemaal even in Waar is wat te doen en dan in Oudere damesmeeting deel 2? Met dank aan Motormama :}

En de rampenoefening was inderdaad een grote ramp. Bus op zijn kant, tankauto op de kant, auto te water, auto onder trein, schietpartij en alles met veel gewonden en doden. En ik zal vast nog wel wat vergeten. _O-


Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel oudere dames hier in dit topic meelezen en kletsen?

Zal ik beginnen met een rijtje?

1. BlueFazerin 24-10-1952
2. Truffel 03-04-1953
3. Carina 19-09-1958
4. Red Honda 31-10-1959
5. Sunny 13-12-1959
6. Kabouter47 31-01-1960
7. Meissie 2 21-04-1960
8. MS. Jones 11-07-1960
9. Meta 28-03-1961
10. @nne ??-??-1961
11. Annet (Motormama) 03-07-1962
12. Lady-BMW ( ;) ) 16-10-1962
13. Appie1963 15-08-1963
14. Barbie-crosser 18-08-1964
15. MammaR46 18-12-1964
16. Motor-muisje ??-??-1965
17. Beemer-girl 27-06-1965
18. Lady-M 25-12-1965
19. Fran ??-??-1965
20. Wart ??-??-1966
21. Carmina Burana ??-??-1966
22. Nightelf 12-09-1966
23. Koolmees 07-10-1966
24. Cindy 17-01-1968
25. Quicksilver 30-04-1968
26. Luus ??-??-1968
27. Gimli's Witje ??-??-1968
28. Vonnie ??-??-1968
29. Dutchess69 30-06-1969
30. Mieps 06-03-1972
31. The Black Panther ??-??-1972
32. Soesbabe 27 -02-1973
33. Cycloptica 17-03-1976
34. Seven of Nine ?
35. Wimie ?


Meelezende heren(oude wijven ;) _O- )
1. Baksteen (bij mij bekend :Y :X O-) )
2. Alias ?
3. Fuck het Milieu 23-09-1970
4. Lody
5. Aanhang Motormama
6. Rob
7. Bikermouse

Vergeef mij als ik iemand vergeten ben, reageer en ik zet die erbij. :W

En op speciaal verzoek ook de geboortedata erbij gezet, voorzover die hier bekend zijn.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie aktief geworden :+
Ik heb mijn vrije dag geruild, vandaag ipv morgen ivm vergadering.
Ben maar voorjaar schoonmaak gaan houden buiten huis en tuin.
Zoek nog een klusjes vrouw/man dan kan ik motorrijden, wie heeft in de aanbieding niet te duur tarief.
 
Wat zijn jullie aktief geworden :+
Ik heb mijn vrije dag geruild, vandaag ipv morgen ivm vergadering.
Ben maar voorjaar schoonmaak gaan houden buiten huis en tuin.
Zoek nog een klusjes vrouw/man dan kan ik motorrijden, wie heeft in de aanbieding niet te duur tarief.

Nou, zo actief ben ik niet, hoor. Ik zit in mijn ochtendjas, kom net uit bed en ben aan het vechten tegen een migraine aanval. Ga zo maar even koffie zetten. Ik moet vanmiddag en vanavond nog naar 3 vergaderingen.

Dus ik ben niet de juiste persoon om je te komen helpen. :N
 
Nou, zo actief ben ik niet, hoor. Ik zit in mijn ochtendjas, kom net uit bed en ben aan het vechten tegen een migraine aanval. Ga zo maar even koffie zetten. Ik moet vanmiddag en vanavond nog naar 3 vergaderingen.

Dus ik ben niet de juiste persoon om je te komen helpen. :N
Wat vervelend voor je, mijn mensendick masseuse doet wonderen. Ik zal haar je aanbevelen. Bij mij was anders geweest.
 
Hey goeiemorgen... *O*

Mag ik me hierbij aansluiten...lijkt me wel leuk...
Ben van '73, val ik dan ook onder een oudere dame...
Het gaat toch om de lol en het motorrijden... :+

Ik rijd een srad 600.fijn machientje...
Zag dat jullie ook een meeting hebben, leuk initiatief!!!!

@ Carina, heb je msn ofzoiets want het lijkt me leuk om eenkeertje met je te gaan rijden...
en om op je vraag terug te komen.. een srad is idd een racer..
Soms ben ik een racer maar kan ook rustig rijden, ik gebruik mijn verstand laat ik het zo zeggen...
Heb al wel wat langer mijn rijbewijs, nu zo'n 16 jaar, maar dat wil voor sommige ook niks zeggen!
Ben gewoon een verstandige rijdster en op stukken dat het wel kan wil ik natuurlijk ook weleens gassen maar op zich redelijk rustig...
Kijk maar in mijn profiel daar staat mijn mailadres en stuur me maar een mailtje dan ofzo. Lijkt me in ieder geval erg leuk en eindelijk eens iemand in de buurt...

Nou ben ik gister toevallig ook iemand tegengekomen hier van mijn dorp _O-


Afijn wie weet rijden we straks wel naar Ede voor die meeting :Y



mzzl :W
 
Wat vervelend voor je, mijn mensendick masseuse doet wonderen. Ik zal haar je aanbevelen. Bij mij was anders geweest.

Ik loop bij een chiropractor en dat helpt mij ook heel erg goed. Ik had, (daar is het weer ;) ) na mijn ongeval, 12 flinke aanvallen per maand en nu nog maar een stuk of 2. En die zijn meestal op te vangen met medicijnen. Maar ik kom er nooit meer voor 100% van af, omdat het een gedeelte slijtage is. :(

Maar bedankt voor de tip. :j
 
Laatst bewerkt:
*O*
ik helaas ook niet.
dus laat maar liggen tot geen motor is, zou ik zeggen, BlueFazerin

ik wilde hierook de boel de boel laten en proberen op de motor te stappen
het weer is zo fantasche mooi.
alleen dat alleen opstappen :] kost me zoveel overwinning, pfff
maar ik ga het toch doen,
tot strakjes maar weer.

:W
 
Laatst bewerkt:
*O*
ik helaas ook niet.
dus laat maar liggen tot geen motor is, zou ik zeggen, BlueFazerin

ik wilde hierook de boel de boel laten en proberen op de motor te stappen
het weer is zo fantasche mooi.
alleen dat alleen opstappen :] kost me zoveel overwinning, pfff
maar ik ga het toch.
tot strakjes maar weer.

:W

Gewoon doen, rustige weggetjes opzoeken en genieten van het lekkere weer. Ik zal moeten wachten tot het weekend. '( Veel plezier. :W
 
*O* thx,

jij succes met je migraine aanval en dan ook nog vergaderingen, pff.

doei uit het limburgse. :W

Dank je. :j En als het niet gaat, dus de aanval niet zakt, tja, dan meld ik mij ziek. Kan niet anders. :(

En nu je pak aan en wegwezen jij. :+ Het limburgse wegennet onveilig maken. :]
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jullie aktief geworden :+
Ik heb mijn vrije dag geruild, vandaag ipv morgen ivm vergadering.
Ben maar voorjaar schoonmaak gaan houden buiten huis en tuin.
Zoek nog een klusjes vrouw/man dan kan ik motorrijden, wie heeft in de aanbieding niet te duur tarief.

Haha, zit zelf al te kijken naar dat prachtige weer achter het glas. Maar ja, er moet gewerkt worden. Morgen nog 4 uurtjes en dan, hopelijk, een prachtig weekend.
Leuk trouwens, deeltje 2! Dat had Sunny, TS van de 1e topic, vast niet gedacht, dat het zo'n succes zou worden *O* *O* .
 
Motormama: Nee had ik echt niet bedacht... stond bij het begin echt te kijken.. he alweer een nieuwe bladzijde maar het is gewoon een leuke topic geworden, lees ook veel in andere topics maar daar heb je dan toch snel dat "haantjes" gedrag *D

LadyBMW... oww jammer dat je hoofdpijn hebt en nog jammerder dat je moet werken... moest vanochtend kiezen tussen huismiepen of op de motor stappen... euh was uiteraard een zeer moeilijke keus... dus zat 5 minuten daarna lekker op de motor even tanktas uitgeprobeerd, was bang dat hij weg zou vliegen :X , jaja blond.. dus ff de snelweg op en hij blijft keurig hangen... nog even bij mijn zus een bakkie gedaan en toen weer naar huis.. dacht misschien heeft een bepaald iemand vanmiddag wel vrij voor een ritje samen. Is er ook nog de optie.. hoofdpijn weg en ziek melden O-) O-) O-) .
Niet echt he.. hoop dat je hoofdpijn nog een beetje wegtrekt.
 
Motormama: Nee had ik echt niet bedacht... stond bij het begin echt te kijken.. he alweer een nieuwe bladzijde maar het is gewoon een leuke topic geworden, lees ook veel in andere topics maar daar heb je dan toch snel dat "haantjes" gedrag *D

dacht misschien heeft een bepaald iemand vanmiddag wel vrij voor een ritje samen.

Oh, ik baal al als een stekker dat ik vandaag met de auto ben...maar vanmorgen was het zo mistig dat ik het niet aandurfde. Je hoeft het nu ook weer niet op te zoeken vind ik.
Dus ik mag straks om half 5 uit m'n hok, kan ik nog even genieten. Maar dit weekend kunnen we rijden, mijn vriendje op zijn nieuwe motor, Honda CBR600F. Het dubbele aan pk's wat ik heb..... ik denk dat ik maar wat eerder weg ga, hij haalt me toch wel in ;)
Ik ga maar weer eens aan het werk.
 
Laatst bewerkt:
*O* deel 2..gezelli
leuk topic ja *D
klusjes, grote schoonmaak hier -O-
maar...nu klaar *O*
Lady, hoop dat de migraine meeviel '(
vergaderen :r dat zou verboden moeten worden
zal later kijken ww te doen....
 
Waar blijft de rest van de oudere jeugd? Of zijn die nog lekker aan het :] ? Tjonge, het leek wel zomer vandaag!
 
En nu je pak aan en wegwezen jij. :+ Het limburgse wegennet onveilig maken. :]


ik ben nog even weg :] geweest was wel erg druk met duiters hier in de omgeving,
die hebben kennelijk vakantie, rustige route gepakt en ging wel lekker.
(hier en daar iets minder maar knies oor die daar op let)
ben erg blij dat ik toch ben opgestapt. 8-)

hihi kwam door de strenge _O- aanpak van Lady-BMW
 
:( ben verslaafd :(
}) kan niet nog meer verslavingen hanteren })

















_O- aan het :] net weer terug van rondje Valkenburg :]
 
Hey goeiemorgen... *O*

Mag ik me hierbij aansluiten...lijkt me wel leuk...
Ben van '73, val ik dan ook onder een oudere dame...
Het gaat toch om de lol en het motorrijden... :+

Ik rijd een srad 600.fijn machientje...
Zag dat jullie ook een meeting hebben, leuk initiatief!!!!

@ Carina, heb je msn ofzoiets want het lijkt me leuk om eenkeertje met je te gaan rijden...
en om op je vraag terug te komen.. een srad is idd een racer..
Soms ben ik een racer maar kan ook rustig rijden, ik gebruik mijn verstand laat ik het zo zeggen...
Heb al wel wat langer mijn rijbewijs, nu zo'n 16 jaar, maar dat wil voor sommige ook niks zeggen!
Ben gewoon een verstandige rijdster en op stukken dat het wel kan wil ik natuurlijk ook weleens gassen maar op zich redelijk rustig...
Kijk maar in mijn profiel daar staat mijn mailadres en stuur me maar een mailtje dan ofzo. Lijkt me in ieder geval erg leuk en eindelijk eens iemand in de buurt...

Nou ben ik gister toevallig ook iemand tegengekomen hier van mijn dorp _O-


Afijn wie weet rijden we straks wel naar Ede voor die meeting :Y



mzzl :W


Hoi Sasje,

Leuk dat je reageerd.

Vanavond ben ik in m'n eentje gaan rijden via de Bergse plaat rechtaf Antwerpsestraatweg bij de rotonde rechtsaf oude zeeuwseweg, rechtsaf over de Oesterdam aan het eind links nar Stavenisse, hier bij de haven in m'n gezellige eentje koffie en een sigaretje gedronken vandaaruit richting oud vossemeer, tholen terug richting BoZ via Lepelstraat +/- 75 km.

M'n tweede ritje van dit seizoen, ging beter als de eerste afgelopen zondag.
Eigenlijk wel logisch. Zelfs de rotondes gingen goed. op een enkele na dan.

Ik zal je morgen mailen, nu te laat als ik 's avonds op dit forum zit lijk ik wel verslaafd en ga eigenlijk te laat naar bed.

Leuk dat je ook bij "oudere dames" reageerd.

Wij zijn in leeftijd misschien een ietse pietsie ouder dan jou, maar we voelen ons eigen jong. Ja toch dames?

Groetjes en welterusten tot mails.

:Z :z
 
Motormama: Nee had ik echt niet bedacht... stond bij het begin echt te kijken.. he alweer een nieuwe bladzijde maar het is gewoon een leuke topic geworden, lees ook veel in andere topics maar daar heb je dan toch snel dat "haantjes" gedrag *D

LadyBMW... oww jammer dat je hoofdpijn hebt en nog jammerder dat je moet werken... dacht misschien heeft een bepaald iemand vanmiddag wel vrij voor een ritje samen. Is er ook nog de optie.. hoofdpijn weg en ziek melden O-) O-) O-) .
Niet echt he.. hoop dat je hoofdpijn nog een beetje wegtrekt.

Ook ik ben inmiddels verslaafd aan dit topic. Gezellig en veel dingen herkenbaar.

De migraine is een beetje blijven hangen gisteren, maar draagbaar. Bleek het een hormoonkwestie geweest te zijn. (Ongesteld voor de 2e keer in 2 weken :( Ik denk dat de overgang begint. Echte vrouwenpraat ;) )

En a.s. weekend komt er ook niet echt veel van rijden. :( Verjaardag waar ik heen moet en zondag naar een beurs met mijn man. Is wel heel leuk, is namelijk speciale maten beurs, dus ook voor grotere maten. *D )

ik ben nog even weg :] geweest was wel erg druk met duiters hier in de omgeving,
die hebben kennelijk vakantie, rustige route gepakt en ging wel lekker.
(hier en daar iets minder maar knies oor die daar op let)
ben erg blij dat ik toch ben opgestapt. 8-)

hihi kwam door de strenge _O- aanpak van Lady-BMW

Goed van je. *O* (En je weet wat voor een werk ik doe, he? Daar komt dat strenge vandaan, hihi _O- )

:W mag ik me ook tussen deze dames begeven?
;)

Ja, natuurlijk. Wees welkom :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan