Volgende Suzuki SRAD-rijdersrit

Datum volgende rit SRAD-rijders

  • Zondag 1 juli

    Stemmen: 1 6,7%
  • Zondag 8 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 15 juli

    Stemmen: 13 86,7%
  • Zondag 22 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 29 juli

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
POLL GESLOTEN


Binnen afzienbare tijd vindt er de volgende SRAD-rijders rit plaats. Alleen is de datum nog een onzekere faktor. Vandaar de poll.
De poll blijft openstaan tot maandag 11 juni a.s., daarna wordt er een datum vastgezet. De rit is van individuele aard, iedereen krijgt een route mee en dus in zijn/haar eigen tempo de rit rijden. Het start- en eindpunt zijn op dezelfde plaats, de route gaat ongeveer 3 uur duren. Dit is uiteraard afhankelijk van rijstijl, hoevaak je stopt of verkeerd rijdt of terug rijdt om die lekkere bochtjes nog eens over te doen of........nou ja vul zelf maar in. Een ieder die ingeschreven heeft kan de route via de mail thuis gestuurd krijgen door een mailtje te sturen naar het e-mailadres in mijn profiel.


Gezien de reakties zal ik degenen die mij een mailtje hebben gestuurd hieronder even vermelden:

1: Vanhetpadtje ( met introducee )
2: Crazysoes
3: Rene
4: Joepjt
5: Mikkelback
6: SRAD4Marco
7: Koeldude
8: Nunzio
9: TLmike
10: Tim
11: Redlinerider
12: Pilatus
13: Sticky Steve


Dit zijn de mensen die mij een mailtje hebben gestuurd en dus op de lijst van de 15e staan.

Nog even voor de goede orde:
ALLEEN DEGENE DIE MIJ EEN MAILTJE STUURT, STAAT DEFINITIF INGESCHREVEN VOOR DE RIT OP 15 JULI A.S.Wil je mee, stuur mij dan een mailtje met daarin je MF-naam zodat ik de route kan doormailen !!!!!!!!!!!!!
O ja, de route stuur ik ongeveer een week van te voren via de mail naar je toe.


Gertie
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er. Heb nog niet op inmiddels wel op een datum gestemd. Ik kan alle data behalve de 8ste. Alle andere drie moet geen enkel probleem zijn, en ben ik dus aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Hey Gertie, ik ga voor de 15 juli. Als ik mijn 600 heb verkocht, heb ik genoeg tijd om een TL'R aan te schaffen!!
 
Gertie , 8 en 15 word moeilijk voor mij
de andere datums kan ik waarschijnlijk wel
dus zal ik weer van de partij zijn.
 
Hey wel gestemd...dan maar de 15 de....maar liever begin augustus....de 4 of 5 de....zit ik iets dichter in de buurt en is leuker voor mij...

maar ik wacht wel weer af...

mzzl;)
 
Ben van 12 tot 21 in griekenland, dus als de meeting buiten deze periode word gehouden ben ik van de partij. Denk dat je kan beginnen met een lijstje maken Gertie.
 
Yoow gertie, ik ga ook voor de 15e juli... vrijdag de 13e eindelijk mijn laatste werkdag van mijn huidige werkgever, ben al aan het aftellen, dus zo'n ritje moet mijn afscheid helemaal mooi maken :)

Ik weet alleen niet helemaal zeker of ik ook aanwezig kán zijn, want ik heb ergens in juni/juli nog een operatietje gepland staan, en heb momenteel nog echt geen idee wanneer...
Dus helaas weer een btje "onder voorbehoud" maar hopelijk kan mijn "onder voorbehoud" net zo lopen als vorig ritje, dat ik toch gewoon aanwezig kon zijn *D

Hopelijk hebben we mooi weer, komen er heel veel luitjes, en kunnen we weer lekker toeren :]
 
1 en 8 juli kan ik zeker niet (verjaardag zoontje en weekend Valkenburg), rest zou geen probleem moeten zijn !! :]
En wel een mooi weer garantie he !! 8-)
Zou alleen wel jammer zijn als iedereen individueel gaat rijden, met een hele groep lijkt me veel leuker, kan niet elke keer op de kaart kijken waar we nu weer heen moeten, komt de veiligheid niet ten goede denk ik...............
Just my 2 e-cents..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Zou alleen wel jammer zijn als iedereen individueel gaat rijden, met een hele groep lijkt me veel leuker, kan niet elke keer op de kaart kijken waar we nu weer heen moeten, komt de veiligheid niet ten goede denk ik...............
Just my 2 e-cents..... ;)


Njah wel btje mee eens, maar je kunt altijd daar ter plaatse nog afspreken om groepjes/groep te maken...
maar eens kijken wat de rest vind...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben met de meeste stemmen meegegaan dus heb de 15e aangegeven!
De 1e kan ik écht niet (dan ben ik op Rock Werchter *O* )
De 8e kan ik op zich ook nog wel en ook de 22e en 29ste [edit: ik vergat de Zwarte Cross bijna |( ] kan ik wel zorgen dat ik mee kan :Y
Dus.... ik ben es niezo moeilijk dit keer :+
 
Laatst bewerkt:
1 en 8 juli kan ik zeker niet (verjaardag zoontje en weekend Valkenburg), rest zou geen probleem moeten zijn !! :]
En wel een mooi weer garantie he !! 8-)
Zou alleen wel jammer zijn als iedereen individueel gaat rijden, met een hele groep lijkt me veel leuker, kan niet elke keer op de kaart kijken waar we nu weer heen moeten, komt de veiligheid niet ten goede denk ik...............
Just my 2 e-cents..... ;)

:^
We zien eerst wel hoeveel mensen er op komen dagen en dan kunnen we altijd nog gaan kijken wie er wel kunnen/willen kaartlezen onder t rijden :P

(ik val af, ik kan voor geen méter kaartlezen............ ja ik geef t eerlijk toe B| )
 
De route hoeft niet vanaf een kaart gelezen te worden. Hij staat op papier in blokjes van 5 regels met de afstanden van punt tot punt en de totale afstand. Mijn ervaring is dat dit de: 1, de meestgebruikte en 2, de veiligste manier is om een route te rijden met mensen met verschillende rijstijlen. Je kunt uiteraard met elkaar meerijden en op die manier een groep vormen. Het blijkt vaak dat mensen met ongeveer dezelfde rijstijl elkaar toch wel een beetje opzoeken en op deze manier krijg je niet de problematiek dat de een het niet "kan bijhouden" terwijl het voor de ander "best wel een beetje sportiever" had gemogen.
Het is moeilijk om het iedereen volledig naar de zin te maken. In ieder geval zal ik proberen om juliie wensen te bundelen en daar mijn leidraad van te maken.

Gertie
 
ik weet totaal niet welke datum ik wel of niet kan ;)

Ik vond het trouwens afgelopen rit wel goed gaan met de groep toch? Alleen de eerste KM is wat moeilijk voor sommige mensen ;)

Btw welke kleur tlr was e rnou ook alweer het snelst?
 
ZO ik ben er bij! ik kan zoals het er nu vor staat op alle dagen wel.

Ik heb maar op de 15e gestemd aangezien daar de meesten al op hadden gestemd :9
 
De route stuur ik nog niemand toe, om de simpele reden dat ik hem eerst nog 1 of 2 keer ga rijden om te zien of er nog veranderingen of aanpassingen nodig zijn. In principe geef ik de route ongeveer een week voor de datum via de mail door.
Doe wel even een mailtje naar me toe anders krijg je de rit nooit ;).
 
Lijkt me ook niet verstandig om de route via dit medium bekend te maken ivm onze blauwe vrienden die dan ongetwijfelt wel even een kijkje kunnen komen nemen her of der... -O-
 
Lijkt me ook niet verstandig om de route via dit medium bekend te maken ivm onze blauwe vrienden die dan ongetwijfelt wel even een kijkje kunnen komen nemen her of der... -O-


wel makkelijk deze blauwe vrienden zijn dol op foto's maken,
helemaal actie foto's zijn ze gek van.
alleen is het afdrukken zo duur. :r

en filmen ook(op deze hoef je niet zo lang te wachten lokkie)
maar kun je meestal gelijk bekijken en krijg je nog wat
nuttige tips. :?

_O- _O-
 
Mij maakt het niet zo veel uit kan elke datum,
Maar eigenlijk is 1 juli het beste!!
Anders moet ik nog zo lang wachten _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan