CR 500cc tweetakt info en pics DEEL 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsCR500

MF veteraan
25 jul 2005
7.573
2
Somewhere over the rainbow
Omdat niemand het doet, doe ik het maar.. _O-

Hier verder!

Oude topic: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/106625/last




cr500af2zc8.jpg


Nee, lekker niet mijn motor, ik durf van schrik maanden niet meer een pic te posten :9

Titel wel ff aangepast.. ;)
 
Je hebt gelijk Niels, ik zou ook niet meer durven...

Ik doe er wel 1 dan...gewoon willekeurig gekozen CR500.... O-)

full


 
Ik heb gisteren weer even de Honda CR500 op de kaart gezet !

Ik was als enige cr500 op het strand bij wijk aan zee om een televisie commercial op te nemen.
Dus houd goed de reclame blokken in de gaten over een week of 3.

Dan komt @HOME met een nieuwe reclame waar jodi dekwal (OID) en een hoop crossers in mee doen.

Foto's volgen nog.



Groet

Dick
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren weer even de Honda CR500 op de kaart gezet !

Ik was als enige cr500 op het strand bij wijk aan zee om een televisie commercial op te nemen.
Dus houd goed de reclame blokken in de gaten over een week of 3.

Dan komt @HOME met een nieuwe reclame waar jodi dekwal (OID) en een hoop crossers in mee doen.

Foto's volgen nog.



Groet

Dick

Ik was er ook, spijt van dat ik de CR5 thuis had gelaten. We zien het op de commercial wel!!

@ niels, er moet nog 'CR' voor de Topic titel....

tinus
 
@ Tinus 2-takt: Ik zag laatst een foto van je waar je een 500 blokje aan het opbouwen was. En die hing mooi in de lucht tussen 2 delen gereedschap (??). Wat is dat precies? En waar vind ik zo'n ding :9~
 
@ Tinus 2-takt: Ik zag laatst een foto van je waar je een 500 blokje aan het opbouwen was. En die hing mooi in de lucht tussen 2 delen gereedschap (??). Wat is dat precies? En waar vind ik zo'n ding :9~~

Dat stuk gereedschap heb ik zelf gemaakt, ideaal om revisie te doen. Je kunt het blok ook draaien dus de perfecte sleutel positie kan altijd. Tevens is hij variabel in lengte zodat alle type blokken erin kunnen.

full



Als je het ook wilt kan ik het voor je maken.

tinus
 
Laatst bewerkt:
@ tinus heb je dat carter nog onder de pet ? En heb je m'n meel nog gehad ?

@ gorilaZz Zou je een dynojet uitdraai kunnen posten ?
 
Dat stuk gereedschap heb ik zelf gemaakt, ideaal om revisie te doen. Je kunt het blok ook draaien dus de perfecte sleutel positie kan altijd. Tevens is hij variabel in lengte zodat alle type blokken erin kunnen.

[afbeelding]


Als je het ook wilt kan ik het voor je maken.

tinus

Ik zie nu hoe het in elkaar zit! Ik zal eens kijken of ik het kan repliceren. Danku. Mocht het niet lukken dan laat ik het weten.
 
Ik zoek eigelijk nog een crf frame. Ik wil een 250cc cr blok in zo'n frame bouwen. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
 
zo, deel 2 alweer *O*

en ik reed ook mee bij de recklame van jodi bernal (oid) :9

foto van mijn cr500 in oude staat zoals ik hem kocht:

full


ben er volop mee bezig om hem weer toonbaar te maken.
 
zou er iemand die hier een aluminium frame op zn cr of crf heeft een paar afmetingen kunnen posten? het is voor een ombouwproject. }) dus vooral de plaats waar het blok hoort. alvast bedankt.
 
zou er iemand die hier een aluminium frame op zn cr of crf heeft een paar afmetingen kunnen posten? het is voor een ombouwproject. }) dus vooral de plaats waar het blok hoort. alvast bedankt.

Als je een CR250 blok in een aluframe wilt, kun je ook een enigzins recente CR250 kopen. Die hebben origineel al een aluframe. ;)

Het kan al voor minder dan E2.000,- link

full


En als ergens een CR500 blok inpast, dan is het denk ik ook dit frame. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan