Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
valt erg mee, wat wel handig is, dat is het onderhoudsverleden bekend is, want voor t zekere ff je kleppen laten stellen of inslijpen is geen leuk grapje.
Dat ze vaak kapot gaan is ook een fabeltje, ik heb de mijne gekocht als schade motor, onderhoud niet bekend, maar wel waar hij vandaan kwam dus zodoende kon ik alles opvragen.
ze heeft nu 40k gelopen en heeft mij nooit laten staan en aan t ondehoudsverleden te zien is er nooit iets geks kapot gegaan.
onderhoud kan duur zijn bij een duc ja, als je de intervallen aan je laars lapt en lekker stug blijft door kachelen.
bij een jap kun je rustig nog ff een paar 1000 km door rijden als ie eigenlijk een beurt moet hebben. een duc niet, maar ja je koopt ook geen massa product, maar je koopt iets exclusiefs.
als ik alles moest geloven wat andere zouden zeggen over ducati iedereen heeft er verstand van, maar heeft er nooit een gehad...zelfs nog nooit op gereden!
iig suc6 met je zoektocht en we zien je wel verschijenn in het ducati topic als je er eentje hebt
Dan kwijlen ze over motoren met karakter en hebben ze een desmo klep als logo..
Je hebt zeker nog niet door dat ducati tegenwoordig ook met JAPPEN klepbediening rondrijd.
Ze kopieren de jappen zeker omdat dat karakter zo goed is
Kleppie stellen betekent voorvork eruit, achtervork eruit en blok kantellen.
Oftewel ruim een dag werk.
Nou ik doe dat bij mijn jap in nog geen uur, en ja dan moet ik ook 2 nokkenassen eruit halen....
Da's pas karakter..
Ga je mooie ducati maar snel inruilen voor een 1098 (jeweetwel een gladgestreken 916 uit 1994 met een benzine verbruik van 1op11 en 11 liter aan boord) dan merk je dat je gewoon de oud ijzer prijs als inruilwaarde krijgt.
Nou dan moet je wel heel veel karakter hebben om niet te gaan staan janken.
Maar okee we hadden het over onderhoud.
Sorrie.
Kijk eens na de OOOO zoo snelle R verzie van de 1098.
Na 1500 draai uren schrijft de fabriek een algehele blok reviezie voor, dus alle lageringen en zuigers als wel de magnesium carterdelen preventief vervangen.
Koop gewoon iets wat niet allees stoer voor de buurman is, maar ook fatsoenlijk en een beetje klantvriendelijk ontworpen is.
Dan kwijlen ze over motoren met karakter en hebben ze een desmo klep als logo..
Je hebt zeker nog niet door dat ducati tegenwoordig ook met JAPPEN klepbediening rondrijd.
Ze kopieren de jappen zeker omdat dat karakter zo goed is
Kleppie stellen betekent voorvork eruit, achtervork eruit en blok kantellen.
Oftewel ruim een dag werk.
Nou ik doe dat bij mijn jap in nog geen uur, en ja dan moet ik ook 2 nokkenassen eruit halen....
Da's pas karakter..
Ga je mooie ducati maar snel inruilen voor een 1098 (jeweetwel een gladgestreken 916 uit 1994 met een benzine verbruik van 1op11 en 11 liter aan boord) dan merk je dat je gewoon de oud ijzer prijs als inruilwaarde krijgt.
Nou dan moet je wel heel veel karakter hebben om niet te gaan staan janken.
Maar okee we hadden het over onderhoud.
Sorrie.
Kijk eens na de OOOO zoo snelle R verzie van de 1098.
Na 1500 draai uren schrijft de fabriek een algehele blok reviezie voor, dus alle lageringen en zuigers als wel de magnesium carterdelen preventief vervangen.
Koop gewoon iets wat niet allees stoer voor de buurman is, maar ook fatsoenlijk en een beetje klantvriendelijk ontworpen is.
Dan kwijlen ze over motoren met karakter en hebben ze een desmo klep als logo..
Je hebt zeker nog niet door dat ducati tegenwoordig ook met JAPPEN klepbediening rondrijd
Buiten interpunctiede mensen die het hardst zeiken tegen een ducati
Rijden zelf op een fantastische Thundercat 600 !!
P.s je kan t onderhoud ook zelf doen zoals kleppen stellen etc.
rij lekker verder op je machine die iedereen hebt
Jawel, alleen dat snapt jou beperkte brein kennelijk nietNooit geweten dat er bij een TL 1000 er design aan tepas is gekomen