Nieuws omtrent de ZX-10R deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabouter Puntmuts

Blue Ninja
19 mei 2003
7.707
873
IJsselstein
The third generation is coming!



full




Deel 1 (topicstarter MikeP) : www.motor-forum.nl/forum/topic/37836/1
Deel 2 (topicstarter Rene-10) : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/72062/1
Deel 3 (topicstarter ZX10R) : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88382/1
Deel 4 (topicstarter Meangreen) : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/94245/1
Deel 5 (topicstarter NOSfearatu) : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/102190/1
Deel 6 (topicstarter Snake Eye): www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110903/1
Deel 7 (topicstarter Zoeperman): www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118418/1
Deel 8 (topicstarter René-10): www.motor-forum.nl/forum/topic.php/126717/1
Deel 9 (topicstarter ArjanR1): http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130713/1
Deel 10 (topicstarter BaZX): http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/140953/1
Deel 11 (topicstarter De BuuK) Nieuws omtrent de ZX10R deel 11!!
Deel 12 (topicstarter ArjanR1): Nieuws omtrent de ZX10R deeltje 12 !!!

 
SHOOT !!!!!

:+

Greetzzz en goedemorgen !!!

Rob

ps. mooi beginplaatje KPM :}
 
Laatst bewerkt:
Mooooooie bike, Baby face !

Ik lees wel vaker mee maar kon het niet laten om even te reageren ... Smaken verschillen maar het 2008 model is bij mij niet zo goed gevallen, vind vooral de achterkant van de 2007 echt mooier (en dat is de kant die de meesten zullen zien !)

Hier toevallig iemand aanwezig die van een ZX12R naar een ZX10R is gegaan ?
Zomaar ... toevallig O-)
Ben wel benieuwd naar de ervaringen daarmee; het vermogen van de 12 is formidabel maar het mag best wat wendbaarder ..
dr kawa,

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik ze beide in de garage heb staan })
Als je op de 10 stapt valt meteen op dat je op de motor zit en niet in zoals bij de 12. Verder voelt de 10 uitermate licht aan. Als je met de 10 wegrijdt mis je meteen het koppel ;( Vooral in de bergen mis je het koppel als je in de eerste (zeer lange) versnelling een haarspeld bocht uitkomt. De 10 begint pas goed te trekken vanaf 7k rpm. :o Sinds drie weken rij ik met een kleiner voortandwiel (-1) op de 10, daardoor is hij in de eerste versnelling een stuk levendiger geworden :9~ .
Persoonlijk vind ik dat de 12 makkelijker snel te berijden is (openbare weg). Door het lagere gewicht en doordat je de 10 veel hoogtoeriger moet berijden voelt ie gewoon veel listiger/zenuwachtiger aan :X . De 12 is ideaal voor vakanties met veel pakking zoals de KMN megatoer in Schotland :Y . Op de 12 zou ik wel gruwelijk graag een slipperclutch willen hebben want hij kwispelt altijd graag bij het terugschakelen, zal wel aan de rijstijl liggen ;)
 
gaat steeds sneller hierzo,alleen maar positief.


@MuiZ@
trouwens bedankt voor tip van kat remover,is ie een beetje makkelijk te monteren?
die van mij is nog helemaal standaard
 
Laatst bewerkt:
heb jij je motor bij Horeon gekocht dat je een 10 en een 12 hebt?
De mijne krijgt net een beurtje........30.000 km.........kleine beurt dus.........
Volgend jaar koop ik een andere, maar ik tijfel nog. Eerst moet ik hem in het echt zien...............en rijden, en dan beslissen...Is wel lastig trouwens...........nou ja luxe leed........heet dat .........
 
heb jij je motor bij Horeon gekocht dat je een 10 en een 12 hebt?
De mijne krijgt net een beurtje........30.000 km.........kleine beurt dus.........
Volgend jaar koop ik een andere, maar ik tijfel nog. Eerst moet ik hem in het echt zien...............en rijden, en dan beslissen...Is wel lastig trouwens...........nou ja luxe leed........heet dat .........

De ZX-10R komt idd van Horeon vandaan :)

Wat de '08 betreft hoe langer ik er naar kijk hoe hij beter wordt, vooral in het zwart :o .
De groene is naar mijn smaak te weinig groen en te veel zwart :N . Maar ik zal er heeeeeeeeeeeel erg lang naar moeten kijken voordat hij qua looks kan tippen aan '04/'05. Never dus.... _O-


[me="Battlax Bunny"]heeft ook vaak last van luxe leed........wie van de drie???[/me]
 
De ZX-10R komt idd van Horeon vandaan :)

Wat de '08 betreft hoe langer ik er naar kijk hoe hij beter wordt, vooral in het zwart :o .
De groene is naar mijn smaak te weinig groen en te veel zwart :N . Maar ik zal er heeeeeeeeeeeel erg lang naar moeten kijken voordat hij qua looks kan tippen aan '04/'05. Never dus.... _O-


[me="Battlax Bunny"]heeft ook vaak last van luxe leed........wie van de drie???[/me]


Ik hoorde van Ger dat iemand die een 12 ook een 10 had gekocht.........dus toen dacht ik he dat ben jij...........lekker he luxe keu :9~ :9~ :9~ :9~ zes......
 
@ Da Ninja

Ten eerste, damn klote man op zo'n lulige manier je fiets TL te rijden.
Ten Tweede, heb ook nog een 2004 zx10 te koop, zie sig

Ik wil een racer en heb al een 2005 zx10 op het oog..
 
Mooi openingspiccie Maarten!
Ben benieuwd wie als eerste met de 08 op de proppen komt.

full
 
zo ik heb mijn helm ook vanmiddag opgehaald hij werkt vet goed qua lucht wervelingen enzo enige nadeel is dat ie wat meer geluid doorlaat maar daarvoor hebben we oordopjes.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan