VFR-rijders en hun fietsen - Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

FastLane

Die hard MF'er
24 feb 2005
973
0
full


Jawel, deeltje 3 alweer........zoals jullie in t vorige topic hebben kunnen lezen open ik hierbij het nieuwe deel, hopelijk bevalt t openingsplaatje.

full


Links naar vorige topics:

VFR rijders en hun fietsen

VFR-rijders en hun fietsen - deel 2


Wie en Wat?

Tommieh
Tom2.jpg



CB 1100 R
full



Mover
full



Good Vibrations
full



VcheFR
000%20vfr%20fotosoep.jpg



Speedy70 [NORML]http://speedy70.nl/forum[/NORML]
StoereSpeedy2.jpg



vti.daan
p1010174cc6.jpg



CrowbaR
full



FastLane
full



FlamejoB
986958215nwlfmr3.jpg



vroembert
full



cb400fbrik
full



DetoX
DSC00062.jpg



rutgertjuh
BEATRIXRUN2007_097.jpg



VfRaCeR78
full



M Neuman
7wt5h91.jpg



LoSBoL.....verkocht!
2007-12-28_b.jpg



Tayta
Liftenroute1.jpg



StalenSnuitje
01.jpg



DeKleef
full



-tazz-
1208026253-120.jpg



kimjansen
8a954899aa82e5c700229bf8ee423cbf



lager
full



bazzio
full



MarlBoros
full



DaSuperGrover
full



__MeNTaL__
full



JanFillemJansen
full



Spyro81
full



JeeWee73
full



Deadly_Paradox
358957467_6_KZTq.jpeg



V FRed S
full


F
 
Laatst bewerkt:
[me=topic marked][/me]

Mooi plaatje :9~~

Bedankt.....ook voor t inlichten van de modjes..... :) had de keuze uit 3 plaatjes, maar deze vond ik wel mooi

Als je wilt kan ik de andere 2 ook wel posten?
 
Laatst bewerkt:
hier dan nog een keer mijn vraag :).. iemand nog een RC24 blok liggen?
In Dokkum staat nog een complete VFR voor weinig, blok eronder uit en de rest verkopen
Occasion: Honda VFR 750
--------------------------------------------------------------------------------

TerugMotor: Honda VFR 750
Bouwjaar: 1986
Kleur: parelmoer
Kilometer: 35000 km
Prijs: € 800

Accessoires:
Sportdemper
Opmerkingen:
De overbekende VFR, onverwoestbaar, heeft op een kant op de kuip wat lakschade, loopt en rijdt voor de rest prima!
http://www.motorhandeltjeerdsma.nl/
 
Zow, heb het via via gevonden, erg vreemd als ik op zoeken druk en in typ:
vfr rijders en hun fietsen deel 3

Krijg ik alleen deel 2 ervoor! :S

Zal trouwens idd even kijken of ik die 'klep' er makkelijk uit kan slopen . . . Misschien wel zo makkelijk
 
Zow, heb het via via gevonden, erg vreemd als ik op zoeken druk en in typ:
vfr rijders en hun fietsen deel 3

Krijg ik alleen deel 2 ervoor! :S

Zal trouwens idd even kijken of ik die 'klep' er makkelijk uit kan slopen . . . Misschien wel zo makkelijk
Ik vind het ook makkelijker als aan het eind van een topic de link naar het volgend deel wordt geplaatst:

misschien een leermoment voor het einde van dit topic.
 
In Dokkum staat nog een complete VFR voor weinig, blok eronder uit en de rest verkopen
Occasion: Honda VFR 750
--------------------------------------------------------------------------------

TerugMotor: Honda VFR 750
Bouwjaar: 1986
Kleur: parelmoer
Kilometer: 35000 km
Prijs: € 800

Accessoires:
Sportdemper
Opmerkingen:
De overbekende VFR, onverwoestbaar, heeft op een kant op de kuip wat lakschade, loopt en rijdt voor de rest prima!
http://www.motorhandeltjeerdsma.nl/

is te ver weg helaas
 
:W :W hoi :W :W

Gaan we weer *O* *O* (mooi plaatje trouwens :j )

Misschien een idee, om van iedereen een foto in je eerste reactie te zetten?
 
Laatst bewerkt:
Zow, heb het via via gevonden, erg vreemd als ik op zoeken druk en in typ:
vfr rijders en hun fietsen deel 3

Krijg ik alleen deel 2 ervoor! :S

Zal trouwens idd even kijken of ik die 'klep' er makkelijk uit kan slopen . . . Misschien wel zo makkelijk

Ehhm je hebt een VTEC van 2002 of jonger (of is je icon whisfulthinking)

Ik wel iig en ik heb gee klep.om zich wel een goed idee zo'n klep. Minder kans op over lopende tanks en dus minder rommel op de rij baan. Je kan toch gewoon stoppen als ie afslaat.
 
Ehhm je hebt een VTEC van 2002 of jonger (of is je icon whisfulthinking)

Ik wel iig en ik heb gee klep.om zich wel een goed idee zo'n klep. Minder kans op over lopende tanks en dus minder rommel op de rij baan. Je kan toch gewoon stoppen als ie afslaat.



Die icoon???:P V-tec? Neej . . . Dat is de conceptschets van de VFR 800 I uit '98! :Y
Heb nog wel ergens een link naar die website, die test die heeft mij ook doen besluiten voor een vfr te gaan . . .

1998 Honda VFR800FI Interceptor - Motorcycle.com

En wat die klep betreft, ja, ik zou eerder kunnen stoppen, maar als ik de tijd neem kan er soms wel 7 liter bij! . . . Maargoed, ik denk dat ik het maar niet meer bij ga houden kom toch meestal rond de 1:16 uit. Dus dat weet ik inmiddels wel, ga het nu denk ik gewoon over een langere periode meten, per jaar . . . aant. liters v/s aant. km per jaar
 
Iedere VFR is mooi . . . :P Daarom zijn wij toch VFR-liefhebbers? Vind die oude VFR400r ook zo mooi . . . Ik heb er geen plaats voor, want hij móet natuurlijk binnen staan. En het is me als student eigenlijk te duur. Maar anders . . . Wilde ik die erbij hebben :P En helemaal als nieuw maken. Wisten jullie trouwens dat het officiele record op de neurenbergring van een VFR is!?

(zegt natuurlijk 't meeste over de bestuurder) maar dat maakt niet uit :P
 
Iedere VFR is mooi . . . :P Daarom zijn wij toch VFR-liefhebbers? Vind die oude VFR400r ook zo mooi . . . Ik heb er geen plaats voor, want hij móet natuurlijk binnen staan. En het is me als student eigenlijk te duur. Maar anders . . . Wilde ik die erbij hebben :P En helemaal als nieuw maken. Wisten jullie trouwens dat het officiele record op de neurenbergring van een VFR is!?

(zegt natuurlijk 't meeste over de bestuurder) maar dat maakt niet uit :P

Tuurlijk is de laatste niet de mooiste. Zei ik alleen even om te sarren en ik zelf sinds kort van bijna de oudste over gestapt ben op bijna de nieuwste.

Nee, dat van de record wist ik niet..
 
:W :W hoi :W :W

Gaan we weer *O* *O* (mooi plaatje trouwens :j )

Misschien een idee, om van iedereen een foto in je eerste reactie te zetten?


Ik zou wel willen (was aanvankelijk ook mn idee) maar ik heb geen id hoe t moet :?

als ik nu mn starttext wil wijzigen kan ik alleen een plaatje toevoegen als ie op n website staat.......en die heb ik nie!
 
Mooi plaatje maar waarom niet het nieuwe model.

})

Tja, heb zelf een RC36-2....dusssss :P als ik overstap op een ander model is dat weer mooier he?

je eigen fiets blijft toch t mooiste ;) en ik zie wel andere mooie fietsen maar ben nog lange niet op de mijne uitgekeken.....daar rijd ie veels te lekker voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan