Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metal666

MF veteraan
8 okt 2006
5.476
0
Breda
Namens een goede vriend bied ik deze motor hier aan,

Het betreft een blauw witte Suzuki GSX 750 ES uit 1986, met iets minder dan 58 K op de teller..
Wegens omstandigheden is er de laatste tijd erg weinig tijd geweest voor motorrijden en heeft deze fiets meer stil gestaan dan gereden, en daarom wil hij er van af..

Motor loopt prachtig, ik laat de motor zo af en toe even uit, en hij start altijd snel, zelfs na een redelijke tijd stilstaan.. Hij heeft nog power genoeg en rijdt verder heerlijk..

Onlangs is de Accu vervangen, de voorremvloeistof ververst en de choke kabel vervangen.. Alle electra werkt zonder problemen..

Wel heeft het stilstaan z´n tol geeist.. Voorvorkkeerringen zijn lek, voorbandje is op en een beurtje zou hem goed doen (olie, filters en bougietjes..) Achterband is wel prima, en kettingset is ook nog goed..

Door het buitenstaan is de motor uiterlijk ook niet meer in nieuwstaat....

Laatst merkte ik dat de koppeling af en toe een beetje doorslipt wanneer je met veel gas op hoge toeren doorschakeld .. Dit komt denk ik, omdat hij dringend nieuwe olie wil..

Vraagprijsje is 349,95 euro, maar daarover is nog wel wat onderhandelings ruimte..

foto:
full



Hij staat in Delft..
 
Laatst bewerkt:
Leuk ding, mn pa heeft deze nog gehad!
Qua vermogen ook niet slecht, heeft zelfs nog 84pk. Succes met de verkoop!
 
Als de koper nog onderdelen nodig heeft, mail maar, ik heb een tijdje terug zo'n ding gesloopt omdat het blok niet meer te redden was. Zie een van mijn eerdere topics voor details.
 
Is ook best een leuk ding..Heb er nog aangedacht om hem zelf over te nemen, maar heb eigenlijk geen plek om er aan te knutselen, en ik heb al een goede motor natuurlijk!
 
mail gelezen.. Kosten voor invoeren in belgie weet ik niet, ook geen idee hoe je zoiets moet regelen.. wielbasis kan ik zo 1,2,3 niet op internet vinden, maar kan ik eventueel voor je opmeten.

Ik zal je bod doorgeven, en doorgeven dat je hem wil importeren naar belgie.. Je hoort het wel, zodra ik wat weet... Puntje is echt dat die maat van me een druk bestaan heeft (zelfs geen tijd om te rijden, en ik weet niet of hij zin heeft in geregel met exporteren etc.. Maar dat kan ik pas vertellen als ik weet wat er dna moet gebeuren hier, en wat hij ervan vind.
 
Bedankt... Ik heb die maat van me een mailtje gestuurd over je bod japcrap, en je hoort het wel..
 
motor uitschrijven bij de RDW in nederland kost 11,50 euro voor een oldtimer
en 23 euro voor een niet- oldtimer.
Leuke bike voor weinig!
 
is zeker een leuke bike!! en de kosten van het uitschrijven zijn geen probleem.. Alleen uitvoeren via de RDW kost wel veel tijd, je moet er heen op tijden dat ze open zijn ed..
 
zie nog niets, ook niet in ongewenste post! Adres wel goed overgetikt? Heb jou even gemaild! aangekomen???
 
Laatst bewerkt:
heb je hem nog?

zo ja ik heb binnenkort een motor nodig, lifst suzuki, goedkoop en rijdbaar ;)
tis of dat of mijn eigen bike proberen op te bouwen
 
Mensen, hij is er nog hoor, geinteresseerden kunnen mailen, of hier posten dat mag ook.. Hoogste bod staat momenteel op 300 van Japcrap..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan