Suzuki GSX 750 ES, weggeefprijs 349,95

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja, ik was al 50 gezakt.. En had al aangegeven dat er zeker geboden kan worden! Hoe veel verder moet ik dan nog zakken :P
 
Ik zit een beetje met die slippende koppeling, als het inderdaad opgelost is met een beurtje is er niets aan de hand, maar wat zou het worst case scenario zijn ?
 
Tsja.. Worst case scenario is dat de koppelingsplaten gaar zijn! Of dat erg is moet je dan zelf maar verzinnen! Setje platen kost iets van 80 a 90 euro meen ik.. Als je het dan tegelijk doet met de beurt (okf laat doen) is het ookniet zoveel meer werk..
 
Tsja.. Worst case scenario is dat de koppelingsplaten gaar zijn! Of dat erg is moet je dan zelf maar verzinnen! Setje platen kost iets van 80 a 90 euro meen ik.. Als je het dan tegelijk doet met de beurt (okf laat doen) is het ookniet zoveel meer werk..

Plaatjes 80 euro, en dan wrs de veren ook nog, kom je nogsteeds niet boven de 100. Doe je meteen de olie natuurlijk, en de rest van je beurt. Max 200,- klaar mits geen andere gebreken.

Ow, en schop voor dit mooie beestje, met geweldige kleurstelling! *O*
 
Laatst bewerkt:
Precies.. Hoewel 200 wel te weinig is als je ook een nieuwe voorband wil! Reken dan maar op zo´n 300 (325 ofzo)..

Heb je nog steeds een erg leuke motor voor een goede prijs!
 
dat ligt geheel aan de prijs ik heb er zelf ook een staan misschien als het allemaal een beetje in mijn straatje is, of kan komen.
 
Hmm, ik snap het niet geloof ik? Wat verwacht je nu van mij? Jij heb mogelijk intresse, je weet wat de vraagprijs is, waarom doe je dan geen bod?? Moet ik nu zeggen wat jij wil bieden?
 
Toch nogmaar eens een schopje omhoog!

blokje van dit ding loopt echt super, pas nog eens een stukje mee gereden, en daar is echt niets mis mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan