18e Motor Toertocht Oosterwolde - GLD (MTTO)

Scuderia_NL

Rookie
5 apr 2007
21
0
Hattem
Update 2012:
N.B. ik ben niet aan de organisatie van MTTO verbonden; onderstaand bericht is dus geen spam.

23 juni 2012; Alweer de 20e editie van de MTTO
Traditiegetrouw de zaterdag voorafgaand aan de TT word je uitgenodigd voor de motortoertocht in Oosterwolde GLD

Plaats Dorpshuis de Heerdt Schiksweg 27 Oosterwolde
Inschrijving 7.30 tot 8.45

Heerlijk weer een dag met z'n 200en onbeperkt scheuren, geen agent die 200 motoren durft aan te houden :]




Oorspronkelijk bericht 2010 editie
Normaal lees ik alleen maar op dit forum, maar willen jullie toch op het onderstaande attenderen. Voor mij is dit al zo lang ik rij de mooiste tocht van het jaar: *O* :]

OOSTERWOLDE (GLD) - Op zaterdag 11 september a.s. wordt vanuit Oosterwolde weer een motortoertocht georganiseerd.
Vanaf 8 uur 's morgens kan men zich inschrijven bij Dorpshuis de Heerdt, Schiksweg 27 te Oosterwolde. Om 9 uur gaan de motoren van start voor een prachtige toertocht door de Achterhoek.
De deelname kosten bedragen € 20,00 per persoon en dat is inclusief koffie, warme lunch en een frisdrankje. De rit is ongeveer 250 km lang en de motorrijders worden 's middag tegen 4 uur weer terugverwacht in Oosterwolde.

De tocht gaat richting Heerde, Teuge, Empe waar de koffie pauze is, Zutphen, Toldijk, Hoog-Keppel, Hummelo waar we gaan eten. Zetdam, Pannerden, Kerkdriel, Opheusden, Kesteren, Rhenen, Veenendaal, Wekerom, Kootwijk en Nunspeet.

De route wordt verreden via het 2e man systeem (ook wel molenrijden genoemd), waarbij zonder problemen de snellere rijders de langzame kunnen inhalen.

Meer info:
http://mtto.tk/

mtto.jpg


DSC_0458.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan