Motorstudenten Delft VRO-1

aergrimm

MF veteraan
30 mrt 2007
6.216
1
Delft
omdat het topic vol stroomt met het maken van afspraken:

Motorstudenten Delft - KNMV VRO-1
26 april 2008

locatie
Politieacademie locatie Lelystad
Verkeersveiligheidscentrum
Eendenweg 12
8218 NC Lelystad

Prijzen
knmv-leden: 187,-
niet-leden: 207,-
dagverzekering: 75,- (enkel motorschade)
linkje naar dagverzekering

INSCHRIJF FORMULIER
inschrijf formulier liefst bij mij afgeven, dan regel ik dat ze allemaal bij de knmv aankomen
vragen: knmv@aergrimm.nl

bij een groep vanaf 8 personen krijgen we 12,- korting

wie gaan er mee
  1. Frenk ~~
  2. Aergrimm ~~
  3. Aergrimm papa ~~
  4. Kawarez
  5. Fuzy ~~
  6. Zbignjew
  7. SavagePielk
  8. SavagePielk papa
VOL
kijkers:
  1. JFW
  2. M3rcury

Ik regel alleen het aanmelden van ons als groep. Het inschrijven en betalen dient individueel gedaan te worden.

Het is de bedoeling dat alleen mensen van het Motorstudenten Delft (en aanhang) meegaan met de VRO-1, mochten we uiteindelijk niet genoeg mensen hebben, dan kunnen er mss nog andere mensen mee.
 
Laatst bewerkt:
*O* eerste MSD afspreek topic ofniet?

en ga lekker niet mee! Tenzij ik er kan kijken wil ik wel meerijden :P .
 
Ik zal mijn papa ook nog eens pushen, mss kan ie na die dag wel de Blackbird aan. ;)

img1182hs7.jpg
 
hahaha, die foto gaat tegen hem gebruikt worden :P

mijn pa gaat ook mee, kunnen ze met zn 2-en lekker stoer doen ;)
 
Stoer!!

Krijg mijn pa never en nooit mee... maar ja hij heeft dan ook helemaal niks met motoren. :+

PS: Zie me pa ook nog niet in een lerenpak rondlopen. :N
 
Laatst bewerkt:
mijn pa heeft 1 geen rbw meer en 2 de eerste en laatste keer dat hij op een motor van me zat heeftie t einde van de stoep niet gehaald ... rechtop dan he :+

ik ben er iig wel
 
dat zijn dus die 2 die met mij meekomen :P

isset trouwens mogelijk om met een andere motor op te komen dagen dan dat je hebt opgegeven?
 
Laatst bewerkt:
Als er een dagverzekering is afgesloten, dan hebben wij tijdig de motorgegevens nodig. Dit is van belang zodat de juiste motor verzekerd is tijdens de cursus. De verzekeringspolis moet de juiste motorgegevens bevatten.

Wanneer je met een andere motor op de cursus komt, en dit is niet tijdig aan ons vermeld, dan staat de eerst opgegeven motor op het certificaat vermeld. Je kunt aan het einde van de cursusdag de juiste motormerk en type op het certificaat noteren en deze aan de Cursusleider meegeven. Wij zorgen er dan voor dat het certificaat wordt aangepast.

Kortom: wanneer je echt zeker weet dat je met een andere motor komt, laat dit dan aan ons weten. Ook al is er geen dagverzekering afgesloten. Hoe eerder je het meldt hoe beter het is.
 
Laatst bewerkt:
Ja, wij moeten toch wel 1.5uur 2 uur eerder vertrekken dan de aanvangst. Dus... rond 06:30? B|
 
google zegt 1:20, dus das makkelijk te doen, laten we het idd ruim nemen en 1,5uur van te voren vertrekken.
 
redelijk grote kans dat dat 1 mei ook zo gaat zijn


Oja omdat dit weekend de amstelgold race is, is fiets weekend verschoven naar het volgende weekend, tijdens de VRO dus!

Jullie zullen het moeten doen zonder mijn bezielende begeleiding :P !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan