1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn eerste keer motormeeting en vond het geweldig!
Top dagje jongens!
Jammer van die Audi op de snelweg met dat bord...Politie volgen.... (niet voor mij maar was voor het groepje voor mij)
 
Mijn eerste keer motormeeting en vond het geweldig!
Top dagje jongens!
Jammer van die Audi op de snelweg met dat bord...Politie volgen.... (niet voor mij maar was voor het groepje voor mij)
Die zijn eraf gekomen met een waarschuwing dus niks aan het handje ;)
 
Sorry, was de hoofdzaak vergeten :p het was serieus een topdag! K heb genoten van de wheelies en rolling burnouts. Hoop dat het volgende keer weer zo spectaculair wordt, mischien kunnen we dan beter de motor meeting plannen op een dag dat er een groot evenement is in veenendaal, dan kunnen we ongestoord onze gang gaan..
Nogmaals, een topdag!!
 
Wat een domper, kijk je naar het journaal, wordt alleen de Giro genoemd, helemaal niks over een gezellig samenzijn van motorrijders....
:)

Moet je ff wachten tot de eerst volgende aflevering van wegmisbruikers _O-

'Koos we zien hier een grote groep asociale motorijders..."
 
Die zijn eraf gekomen met een waarschuwing dus niks aan het handje ;)

Gelukkig!
Reed er vlak achter en vond het zo lullig!
verder was het een top dagje hoor haha!
Prachtige dingen gezien en prachtige motoren uiteraard! ;)
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
 
vandaag me 1ste meeting dat ik met de bike was,echt een leuke moederdag :-) vooral me eigen weelys vond ik mooiiiiiiiiiiiii (grapje) greetzzzz white r1
 
Ben nog heeeel even geweest in Veenendaal, maar ik kwam pas tegen 13.00 uur aan, heb nog even rondgewandeld en gekeken, verder geen bekenden gezien en gesproken helaas, heb de Mc nog even gespekt om wat te drinken en een broodje te kopen, toen snel weer op huis aan zodat papa en de kids weer gelijktijdig thuis waren met mij, na mijn stiefzoontje weer thuisgebracht te hebben . ;)
Tsja...ik ben moeder van een 4 jarige, dus moederdag is dus nog ietwat heilig hier...
Maar t was inderdaad erg indrukwekkend al die motoren bij elkaar... *O*
 
Laatst bewerkt:
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten
 
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten

O, das lekker klote, hoop dat je niet teveel schade hebt, succes!
 
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten


:( das mooi klote zeg B|

hoe is het nu met jou en de motor?
 
ik was onderweg maar helaas zag een automobilist mij over het hoofd en sneed me af waardoor ik op de buiterand van de rotonde klapte en het ergste nog, was dat hij gewoon door reed en ik kon net zijn kenteken niet zien

voor de rest was er nog 1 getuigen bij die mij heeft geholpen en zijn nummer heeft achtergelaten


Balen man -O-
Succes ermee! :Y
 
Ben nog heeeel even geweest in Veenendaal, maar ik kwam pas tegen 13.00 uur aan, heb nog even rondgewandeld en gekeken, verder geen bekenden gezien en gesproken helaas, heb de Mc nog even gespekt om wat te drinken en een broodje te kopen, toen snel weer op huis aan zodat papa en de kids weer gelijktijdig thuis waren met mij, na mijn stiefzoontje weer thuisgebracht te hebben . ;)
Tsja...ik ben moeder van een 4 jarige, dus moederdag is dus nog ietwat heilig hier...
Maar t was inderdaad erg indrukwekkend al die motoren bij elkaar... *O*

Een vierjarige kan je best wijsmaken dat het gister moederdag was hoor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan