2ºhands XT600E, waar te vinden?

RAYF4

MF veteraan
28 mei 2001
1.224
0
Donostia-San Sebastian
Ivm onze plannen om in october naar Marokko te gaan voor een rondreisje per motor.
Hier wil ik een XT600E voor kopen,een vrij nieuwe (2000-2003)die hier in de omgeving (Spanje)niet of nauwelijks te vinden zijn.
Ik heb er op marktplaats.nl al enkele gezien, van rond 2002 voor zo'n 3500 €.
Iemand nog tips, sites van motorzaken etc waar ik kan zoeken?
 
Ivm onze plannen om in october naar Marokko te gaan voor een rondreisje per motor.
Hier wil ik een XT600E voor kopen,een vrij nieuwe (2000-2003)die hier in de omgeving (Spanje)niet of nauwelijks te vinden zijn.
Ik heb er op marktplaats.nl al enkele gezien, van rond 2002 voor zo'n 3500 €.
Iemand nog tips, sites van motorzaken etc waar ik kan zoeken?

Ik heb nog een leuke KLX te koop voor een weg=weg prijs.
Te koop: Kawasaki KLX650C
 
ik vind zo'n xt 600 e een hele intersante motor

wat ik me afvroeg is ie voldoende aan gepast om langdurig op verhard e rijden zonder dat je een houten reet krijgt omdat het zadel van off road's toch wel wat smal is ???
 
ik heb er geen last van, maar er zijn van die mietjes die vroeger op school geen half uur konden blijven zitten.
na een paar uur op de snelweg kan het wel saai worden maar daarentegen in amsterdam ben ik sneller dan elke ss. stoepje hier fietspadje daar kan alemaal.
later van marvin
 
maar als ik het goed begrijp als je geen zeiksnor bent kan je rustig meedoen aan een toertocht van 150km zonder dat je echt moet afzien met een houten reet.

kom je ook mee ???(bedoel niet een 2 km rechte biljrtlaken asfalt een xt naast een fireblade voor een sprintje) ookal denk ik met de eerste rotonde of drempel waar je met de xt gas bij geeft moetzen zij van het gas af ???
 
Ga mijn XT600E('00) verkopen...
Hij heeft zo rond de 10.000/12.000 op de teller staan,weet het niet precies omdat ik op het moment in het buitenland ben.
Ben eigenlijk wel blij met mn Xt600 en de enigste reden dat ik m weg doe is omdat de nieuwe Xt660R er is,anders had ik m lekker gehouden!!
 
Ik heb dit voorjaar in 3 dagen 1150 km rit gemaakt, Noord-Frankrijk, Zuid Engeland enzo, op de XT. En dat is mij gewoon heel goed bevallen.

En snelheid en handelbaarheid in de stad enzo is perfect. Laatst nog 2 BMW's op een rotonde helemaal zoek gereden. Die kun je echt vol nemen, en misschien wel 200 meter op ze winnen. Bleken later trouwens wel zware BMW's te zijn want ze waren uitgerust met zwaailichten, koffers en radio's enzo :X Vandaar dat ze zo fanatiek waren ook.

Groeten Niels.
 
Ik heb dit voorjaar in 3 dagen 1150 km rit gemaakt, Noord-Frankrijk, Zuid Engeland enzo, op de XT. En dat is mij gewoon heel goed bevallen.

En snelheid en handelbaarheid in de stad enzo is perfect. Laatst nog 2 BMW's op een rotonde helemaal zoek gereden. Die kun je echt vol nemen, en misschien wel 200 meter op ze winnen. Bleken later trouwens wel zware BMW's te zijn want ze waren uitgerust met zwaailichten, koffers en radio's enzo :X Vandaar dat ze zo fanatiek waren ook.

Groeten Niels.


:}

was het duur ????????
 
Het was een uiterst stille zondagnacht en ze vonden het niet echt onverantwoord wat ik deed (was een weg met gescheiden rijstroken). Ik reed 105 waar 80 toegestaan is en vanwege die rotonde zeiden ze dat ik 120 reed ("en dan ben je al snel je rijbewijs kwijt!") maar dat heb ik tegengesproken ("105 is nogsteeds 25 km te hard!!" "Jamaar meneer, dan ben ik niet m'n rijbewijs kwijt" "...")
 
Het was een uiterst stille zondagnacht en ze vonden het niet echt onverantwoord wat ik deed (was een weg met gescheiden rijstroken). Ik reed 105 waar 80 toegestaan is en vanwege die rotonde zeiden ze dat ik 120 reed ("en dan ben je al snel je rijbewijs kwijt!") maar dat heb ik tegengesproken ("105 is nogsteeds 25 km te hard!!" "Jamaar meneer, dan ben ik niet m'n rijbewijs kwijt" "...")

Ze proberen het toch ,,, :( hoe hard hebben zij wel niet gereden , zzo extreem gevaarlijk was het ook niet anders mogen ze niet eens de acher volging in zetten....
Hoe is het verder afgelopen ??
 
Het was ook totaal niet gevaarlijk. Nogmaals, die weg was compleet verlaten zo rond half 1 zondagnacht. Ik had net een uur snelweg gedaan, en dan heb je de neiging gewoon wat harder te rijden. ik dacht dat de 2 koplampen achter mij gewoon een auto was die logischerwijs ook wat doorrijd s'nachts. Bij de bebouwde kom ben ik netjes weer de goede snelheid gaan rijden. Daarom zei die agent ook dat hij die route niet zo erg vond en hij zei dat ik nu wel rustig aan moest doen, waarop ik zei 'als je goed hebt gekeken reed ik netjes de bebouwde kom binnen' Het is dus bij die waarschuwing gebleven.

srry voor de offtopic O-)
 
Het was ook totaal niet gevaarlijk. Nogmaals, die weg was compleet verlaten zo rond half 1 zondagnacht. Ik had net een uur snelweg gedaan, en dan heb je de neiging gewoon wat harder te rijden. ik dacht dat de 2 koplampen achter mij gewoon een auto was die logischerwijs ook wat doorrijd s'nachts. Bij de bebouwde kom ben ik netjes weer de goede snelheid gaan rijden. Daarom zei die agent ook dat hij die route niet zo erg vond en hij zei dat ik nu wel rustig aan moest doen, waarop ik zei 'als je goed hebt gekeken reed ik netjes de bebouwde kom binnen' Het is dus bij die waarschuwing gebleven.

srry voor de offtopic O-)


Dan heb je geluk dat je een juut met inzicht & zelf nadenkend vermogen getroffen heb (te) veel verstoppen zich achter politiek "correct" gelul in de ruimte of hebben hun taks nog niet "gehaald"en laten je voor gaas gaan

diep droefig eigenlijk 9~...............


terug naar de xt 600e

gelukkig straald die niet zo'n pure snelheid maniake uit als een gemiddelde SS
 
Terug
Bovenaan Onderaan