2 mei assen, wat denken jullie ervan?

Nee. Het is altijd al 4 geweest. Maar als lekkermakertje had meneer Poen er bij gezet dat er misschien een 5e sessie gereden zou kunnen worden. Maar hij wist natuurlijk van tevoren dat dat nooit zou gebeuren als hij met 200 man aan de haal zou gaan... Hij wist dondersgoed dat het 4 sessies zouden worden. Nu boeit mij dat niet, maar door zijn zelfzuchtigheid kunnen wij nu de lul worden dat de 4 sessies terug gebracht worden naar 3 sessies. Wat natuurlijk volstrekt onacceptabel is, want als hij gewoon 160 man had laten rijden, dan was er vrijwel 'niets' aan 't handje geweest. 't Is gewoon een vuile gier (sorry gier :+ ) en het is meteen de laatste keer dat ik iets bij hem geboekt heb.

ow ok...ik dacht dat er eerder was gesuggereerd dat de site was aangepast naar 4 sessies..maar goed
 
ow ok...ik dacht dat er eerder was gesuggereerd dat de site was aangepast naar 4 sessies..maar goed
Nee er stond 4x25 min. En is nu ineens 2x25 + 2x20. Dus 10 minuten minder rijtijd dan beloofd. Wat dat betreft is 't wel verminderd. Maar bewijs 't maar, want hij heeft alles eraf gehaald.
 
Zo werkt het niet, want zodra jij met z'n 2en langs die paal rijdt zit je al snel op 100db. Dan zou iedereen individueel langs de paal moeten rijden en dat kan je niet timen aangezien niet iedereen dezelfde rondetijden rijdt.

Dus bij de paal allemaal ritsen, zodat we achter elkaar er langs gaan *O*
 
Ik heb vorig jaar wel 5 sessies gereden bij circuitrijden.nl, en ik weet zeker toen ik me inschreef (rond de kerst), op de site van circuitrijden.nl gesproken werd over over 4 a 5 sessies (4x25 of 2x25 + 3x20min) anyway pikt jeroen poepaan zijn schoen iig 10 min :(
 
Ik krijg nu net een mail terug van hem en hij beweerd dat er geen 200man gaan rijden, dat de rijnummers zo gekozen zijn om te kunnen schuiven binnen de groepen.
 
Ik krijg nu net een mail terug van hem en hij beweerd dat er geen 200man gaan rijden, dat de rijnummers zo gekozen zijn om te kunnen schuiven binnen de groepen.

wil je misschien die mail(conversatie) hier posten?
denk dat t wel zo netjes is om ook zijn kant van het verhaal hier weg te zetten ipv one-way-traffic.
 
Van onder naar boven lezen

Jeroen,

ik vraag alleen om opheldering, aangezien jij er een vage manier van
zakendoen op na houdt.
Om dan met een voorstel te komen om m'n dag te annuleren vind ik dan ook
erg raar, daar heb ik het geen moment over gehad namelijk.

Hoop alleen dat het je duidelijk is geworden dat je zo geen zaken doet en
dat er genoeg ontevreden klanten zijn, die alleen nog maar rijden omdat ze
er al van alles voor geregeld hebben.

We rijden niet met 200 man, de nummering is zo gekozen om nog te kunnen
schuiven in de groepen. Er rijden bij ons gewoon minder rijders in één
groep om dus binnen het daggemiddelde te blijven.

Aangezien je niet tevreden bent over de gang van zaken en dit een
eindeloze discussie wordt, stellen we voor om je inschrijving te annuleren en het
inschrijfgeld per ommegaande terug te boeken op je rekening. We kunnen dan
weer iemand blij maken op de reservelijst die wel graag wil rijden op 2 mei.

We zien je reactie graag tegemoet.

Met Sportieve Groet,
Jeroen Versteeg



Hallo Jeroen,

ik vind het wel frappant dat jullie ervoor kiezen om 200(!) man te laten
rijden op een circuitdag, terwijl andere organisaties met 160man totaal al
moeite heeft om binnen de geluidslimiet te blijven op een dag.

Het argument dat jullie daardoor niks kunnen veranderen aan de rijtijden
ijkt me dan ook onzin. Wanneer je gewoon ook 160man laat rijden ipv 200
en dus aan de rijders denkt en hun rijtijd ipv aan zoveel mogelijk geld
binnen halen, dan heb je EN tevreden klaten EN je kan de dag gewoon
uitrijden zonder gezeik over geluid.

Wat gaat er nu gebeuren als na 3 sessies blijkt dat er niet meer gereden
mag worden omdat de geluidslimiet voor de dag overschreden is? Krijgen we
dan het geld van de resterede rijtijd terug?

Ik zie een reactie graag tegemoedt.



Beste Marco,

Helaas kunnen we niets veranderen aan het aantal sessies en de rijtijden
aangezien er maar een maximaal aantal rijders tegelijkertijd de baan op mogen vanwege o.a. de geluidslimiet van 88db.

Als je het er niet mee eens bent dan bieden we je de mogelijkheid om deze circuitdag kosteloos te annuleren en kunnen we iemand anders op reservelijst blij maken.

We willen dit dan graag binnen 24 uur van je weten.

Met Sportieve Groet,
Jeroen Versteeg
Hallo Jeroen,

tot mijn grote verbazing zie ik in je mail met rijtijden voor 2mei dat we
ineens maar 2x25 en 2x20 minuten krijgen ipv de gestelde 4x25 (of 5x25
afhankelijk van het geluid) die beloofd waren op de site ten tijde van het inschrijven.
Ik weet van andere circuitrijders dat je ontkent dat er sprake is geweest
van 4x25 of 5x25 minuten rijtijd, maar dit heeft wel degelijk op je website gestaan. Als je wilt kan ik je nog een link geven van een forum waarop het genoemd wordt.

Daarnaast wordt er vereist dat er met standaard uitlaat en luchtfilter
wordt gereden, terwijl dat toen ook niet zo vermeldt stond op de site.
Daarnaast is het zo dat vervangingssystemen niet altijd meer lawaai
maken.
In het geval van Honda's is het namelijk zo dat het geluid hetzelfde is
met standaard uitlaat of vervangingsuitlaat.

Hoe wordt hier mee omgegaan?
Een terugbetaling van een deel van het inschrijfgeld lijkt me zeker op z'n
plaatst, aangezien niet geleverd wordt waarvoor betaald is.
Ik zie een reactie graag tegemoedt.
 
Hij maakt vrienden hier :P

Dat er iemand de verkeerde informatie
op het Motorforum heeft geplaatst en blijkbaar dus niet goed kan lezen kan
ons niet aangerekend worden. Het valt wel op dat er een kleine groep vaste
Motorforumbezoekers aan het klagen is terwijl al onze andere deelnemers wel
tevreden zijn met de gang van zaken aangezien zij blijkbaar wel de
informatie goed hebben gelezen.
 
Hij maakt vrienden hier :P

dat van die kleine groep mensen klopt wel.
het is algemeen bekend dat er altijd een paar zijn die iets posten, en de rest schreeuwt hard mee op de achtergrond, totdat ze zelf iets moeten posten.

en jah, misschien zal er in de kwade bui door de een of ander wel wat verkeerds zijn gepost wat niet goed wordt gepraat. maar, gezien de mail, dat je je halve fiets moet verbouwen, zijn die kwade buien niet geheel onterecht.maar na een goed telefonisch contact bleek dat dit geen verplichting was.
conclusie: er worden in dit soort zaken 2-zijdig fouten gemaakt. MAAR aanleiding van dit alles was wel de beruchte mail...
 
Laatst bewerkt:
aanleiding was voor mij ook de banden mafia ... moeten ze nu ineens voor 310 daar halen terwijl Jeroen Poen ff zorgt dat raceplaza me niet meer mag leveren. Tis niet alleen het geluid tis de hele manier van handelen, zaken doen en elkaars rug wassen.
 
Zijn fout is gewoon dat hij minder rijtijd geeft dan dat er beloofd is bij de verkoop van de dagen.

Aanvullende dingen zoals die uitlaten enzo spelen voor mij iig een mindere rol. Gaat mij er gewoon om dat je betaald hebt voor meer rijtijd dan dat je dadelijk krijgt.
 
Aanleiding voor mij was wel die eis van een standaard uitlaat aangezien dat dat volgens de mail zou resulteren in 0 sessies rijden en direct weer naar huis kunnen.
 
Achja, ik ga gewoon lekker rijden en zie wel wat er van komt. Kan nu niet meer annuleren aangezien ik vanalles geregeld heb op en rond die dag. M'n vriendin heeft er zelfs haar vakantie op afgestemd zodat ze aanwezig kan zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik 4 sessies rij :]
 
Achja, ik ga gewoon lekker rijden en zie wel wat er van komt. Kan nu niet meer annuleren aangezien ik vanalles geregeld heb op en rond die dag. M'n vriendin heeft er zelfs haar vakantie op afgestemd zodat ze aanwezig kan zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik 4 sessies rij :]

Zo is dat Patje en anders gewoon zn bek volschijten *D kom die dag als het goed weer is wil kijken, mag je paraderondje met mijn systeem rondknallen goed :+ zonder db killer O-)
 
dat van die kleine groep mensen klopt wel.
het is algemeen bekend dat er altijd een paar zijn die iets posten, en de rest schreeuwt hard mee op de achtergrond, totdat ze zelf iets moeten posten.

en jah, misschien zal er in de kwade bui door de een of ander wel wat verkeerds zijn gepost wat niet goed wordt gepraat. maar, gezien de mail, dat je je halve fiets moet verbouwen, zijn die kwade buien niet geheel onterecht.maar na een goed telefonisch contact bleek dat dit geen verplichting was.
conclusie: er worden in dit soort zaken 2-zijdig fouten gemaakt. MAAR aanleiding van dit alles was wel de beruchte mail...

Hoppa met de fzr naar assen goed bezig man :Y
Mocht het echt zover komen dat je een orginele luchtfilterbox nodig hebt denk eraan dat dat een hele klus is om die te plaatsen,wil wel maar tis nie makkelijk.

Suc6 daar *O* *O* *O* *O* *O*

Verder denk dat het nog niet gedaan is met assen,ik zie die db"s ook nog wel naar 86 gaan niet nu maar volgend jaar.
Straks betaal je 160 euries voor 3 sessies met 200 man dag assen :W
 
Op de site van msh staat een aardige kijk op de geluidsproblemen rondom Assen.

Omdat de geluidseisen op Assen nu op het moment een hot item is, wordt er erg streng gekeken naar het geluid. De enige echte remedie om ONDER het daggemiddelde te blijven is een harde DB-limiet te stellen (zoals op Zolder). Zo kun je een simpel rekensommetje maken met betrekking op het aantal rijders+rijtijd.

100dB=OK
100,1dB=spullen pakken en naar huis... :W
 
Hoppa met de fzr naar assen goed bezig man :Y
Mocht het echt zover komen dat je een orginele luchtfilterbox nodig hebt denk eraan dat dat een hele klus is om die te plaatsen,wil wel maar tis nie makkelijk.

Suc6 daar *O* *O* *O* *O* *O*

Verder denk dat het nog niet gedaan is met assen,ik zie die db"s ook nog wel naar 86 gaan niet nu maar volgend jaar.
Straks betaal je 160 euries voor 3 sessies met 200 man dag assen :W

pssstt hier een filmpje van je oude liefde op zolder
 
yups zo gaat dat,daarom ging ik altijd naar croix daar kun je nog wel lekker rijden met een open uitlaat.
Als je 100db mag maken op zolder gaat het nog wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan