Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen foto's dit keer helaas. Mijn vriendin was verhinderd, dus kon geen camera meenemen
Ik heb jullie overigens ook niet gezien, terwijl ik wel wat rondgekeken heb...
En in dezelfde groep reden we ook niet
Ik heb jullie daar wel gezien. Nog ff staan lullen met Erwin.wij reden dus in de groep rood(minder snel) en wij stonden dus achter de pit boxen
samen met maurice van de camping in heerlen 'in den hof' blauwe bus, waren met 7 man 2xCbr600rr,1xCbr600f,1xRs250,1xFzr,1xRsv,1xVtr
anders kijk maar ff www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138462/43
Ik heb jullie daar wel gezien. Nog ff staan lullen met Erwin.
Helaas heb ik alleen foto's van groep blauw (snel)....
Helaas niet! Stond toevallig erg vaak met Richard en Barry erop.
Ik zag wel veel foto's van jou op circuitfoto.be.
De eerste serie is het mooist qua opname / sportieve pose.
En daar sta jij 4x bij en ik niet!!
Andere twee series vond ik niet erg mooi.
Ik had je filmpje al goed bestudeerd, maar kon mezelf niet herkennen.
ikke,
Het probleem zit 'm niet in de weergave, maar in het plaatje zelf.Dit berichtje van je ff wijzigen en er [ imgatt ] erin zetten waar je graag het plaatje wil hebben staan.
Uiteraard dan wel zonder de spaties tussen de haakjes
Hallo, Een vraag die jullie wellicht naar ervaringen op de circuit dagen kunnen beantwoorden,
Wat is nu precies het verschil tussen "snel" en "minder snel" ?
Ik kan het niet concreet gevonden krijgen en kan durf ook niet te zeggen in welke categorie ik me het dus het beste in kan schrijven.
Wordt er gekeken naar het aantal pk's, je rondetijden, en moet je jezelf kwalificeren om in een groep ingedeeld te worden ?
Ik rij zelf een CBR 400 RR die in de bochten menig pk monster bij kan houden, op de rechte stukken leg je het natuurlijk af...maar de vraag is dus, zit ik jullie in de weg als ik met m'n 400tje in de groep "snel" rijd ?
Volgens een aantal kenissen met circuit ervaring wordt ik juist opgehouden in de klasse "minder snel", maar ik heb zelf dus nog geen circuit ervaring en was benieuwd naar jullie mening.
Dan is er natuurlijk ook nog zoiets als stuurmanskunsten, maar dat wilde ik even buiten beschouwing laten, t gaat alleen effe om een indicatie..
Bedankt!
Groeten Bart
Ik kan je verzekeren dat je een 1000 de snot in de ogen kunt rijden met jou 400. Jou bochtensnelheid ligt veel hoger en je kunt veel later remmen voor een bocht omdat je lichter bent maar vooral omdat je niet zo hard aankomt als een 1000.
Het punt is het lef om de voordelen te gebruiken.
Dat is ook met zo'n 125, deze moeten het gewoon van de bochtensnelheid en het laat remmen hebben.
Nou een 1000 kan wel heel veel snelheid goedmaken puur op acceleratie. Ik heb me behoorlijk geeergerd aan een $#@!^%-debiel op een zwarte kawa zx10r. Op een recht stuk enorm snel en bij elke bocht verdedigende lijn ( why? ) en rijden als een dweil. Maar uiteindelijk isie toch sneller...
Nou een 1000 kan wel heel veel snelheid goedmaken puur op acceleratie. Ik heb me behoorlijk geeergerd aan een $#@!^%-debiel op een zwarte kawa zx10r. Op een recht stuk enorm snel en bij elke bocht verdedigende lijn ( why? ) en rijden als een dweil. Maar uiteindelijk isie toch sneller...
Komt me bekend voor (niet 20 Juli). verdedigende lijnen rijden Net of het competitie is. Voor het rechte stuk achterom kijken en vervolgens zo'n slome lijn aan de binnekant van de bocht rijden Zeer vermoeiend zo iemand. gezien je dus ook niet echt goed weet wat ie gaat doen, is zo iemand moeilijk in te halen.