2003 ZX12R

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Nu ik toch bezig ben:

zx12r_2003_a.jpg


Ik hoop dat de zilverkleurige er beter uitziet :?
 
Je bent wel lekker bezig Jeroen met al je nieuwe pics. :)

Ziet er niet echt lekker uit, deze 12 :? Beetje lomp.
 
..hhmm, ik vind het eerlijk gezegd wel een geil kleurtje!! Als je zo'n motor hebt, hoef je niet meer een chique kleur of een mooi uiterlijk te hebben, je maakt toch gehakt van iedereen, wat ze ook zeggen, haha 8-)

En een voordeel is, dat ze je nu wel heel goed zien aankomen in je spiegels!! }) })

Nadeel met zo'n fiets is echter, dat je failliet gaat aan de achterbanden... :(

Grtzz HagaSan.
 
Dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn nieuwe machine in 2003, maar dan niet die 8elijke kleur!

Zag hem zaterdag bij Motorport staan, heb meteen een folder meegenomen en ben verkocht. Van de week maar een keer een proefritje maken denk ik.....
 
Deze motor ziet er op zich wel leuk uit, alleen vind ik deze kleur een beetje jammer :( en die brievenbus onder de koplampen is ook niet alles.
Verder wel flink wat power :)
 
Ik hou best van het oude bekende kawa-groen. :)
Maar dit vind ik er een beetje verweerd uitzien. :r
Doe dan toch maar de zwarte. *D
 
De foto is ook niet al te best hoor, beetje overbelicht.
Hier ziet 'ie er al beter uit:

Kawa-LimeGreen-2003.JPG
 
Volgens mij zijn er behalve de kleuren geen verschillen met het 2002 model.
De zwarte is waarschijnlijk hetzelfde als de 2002. Is eigenlijk geen zwart, maar heeeeeel donker blauw.
 
Laatst bewerkt:
k snap niet dat mensen niet tegen KAWA groen kunnen. Ik vind het prachtig, en je valt ook op in het verkeer. Hoef je geen fel oranje pak meer aan..



QUint.
 
k snap niet dat mensen niet tegen KAWA groen kunnen. Ik vind het prachtig, en je valt ook op in het verkeer. Hoef je geen fel oranje pak meer aan..

QUint.

Hehehe, dat vind ik nou ook!!! Beter dan al die afgezaagde kleuren: rood, blauw, grijs enzovoort!!
Een Kawa moet voor mij gewoon groen zijn.....klaar uit!
 
Heb ik hier op een paar 'kawa-groene' teentjes getrapt?? Ik ga van Honda naar Kawa, dat moeten julie toch al mooi vinden....
 
Tuurlijk Jaro...Welkom :} Je hebt de stap gemaakt en daarvoor hulde (..niet zo gek eigenlijk.. :? ) Enneh...Kawa's hoeven natuurlijk niet persé groen te zijn, maar dan zijn ze wél 't mooist ;)
 
aller eerst ff: :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

maar volgens mij betreft het hier niet de nieuwe 2003 model, dit model en kleursamenstelling staat al een geruime tijd tekoop bij motorport te Rotterdam!
Het gaat hier om een Speciale versie namelijk: de "Green limited" ofzo ??????
 
Heb ik hier op een paar 'kawa-groene' teentjes getrapt?? Ik ga van Honda naar Kawa, dat moeten julie toch al mooi vinden....
Hoezo ? Wat staat er bij jou voor de deur binnenkort dan ?

(Ik heb waarschijnlijk weer wat gemist)
 
Terug
Bovenaan Onderaan