Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een hele stapel tests liggen, als ik me niet zwaar vergis zijn doorgaans de Blade en de Soes ongeveer even sterk en steken de ZX-10R en R1 er gemiddeld een pk of vijf bovenuit waarbij het iedere stuivertje wisselen is bij de laatste twee. Zal voor de gein binnenkort de iets van 25 vermogen- en gewichtsmetingen eens middelen, dan kom je wel tot redelijk betrouwbare getallen omdat exemplarische verschillen van motoren en testbanken dan minder relevant worden.
Wat wel opvalt bij alle metingen, de R1000 - immers al jaren op de markt - presteert behoorlijk constant, weinig uitschieters en minimaal de fabrieksopgave van 164 krukas pk's, daarmee levert ie zo tussen de 144 en 150 SAE rol pk's (alle jaargangen meegerekent).
De ZX-10R en R1's liggen met zo'n 152 tot 160 SAE rol pk's toch wel wat hoger maar zéker niet zo dramatisch veel hoger dan het zich in de winter liet aanzien toen men gouden bergen beloofde! Ook het onderlinge gewicht, op de zware Blade na dan, ontloopt elkaar maar net 6 kg of zo...
Ja en die band heeft er ook al een rondje nur opzitten.Zie ik het nou fout, of is die demper al beschadigd?
jammer dattie niet groen is