2006-2011 Stoner vs Rossi

Zo'n discussie/forum als hier is bijna een reden om de MF sticker van je bike te verwijderen...... |(
 
Dan moeten wel heel veel topics op slot. Sommigen kunnen niet anders dan ruzie schoppen. Het moet toch mogelijk zijn om hier normaal over te discussieren?


Tja,.... toch reageer ik er normaal op, maar je lijkt meer bezig met te reageren op het "gescheld", dan op een normale reactie.. :?

Begint dan toch een beetje op trollen te lijken,..
 
Laatst bewerkt:
je moet gewoon je kop houden klootzak.
beetje bladblazer afzeiken :(
we zullen de cijfers eens vergelijken, als ze aan het einde van hun carriere zijn.
beetje staan coolen is niet zo'n grote prestatie hoor. :?
kijk die bladeren maar eens in de goot bijv, die blaast die bladblazer er allemaal uit. :)


Pfff...dan heb je mijn winterbadhark nog niet gezien, kan helemaal niks tegen op....ding scheert alles helemaal plat!
Vet gaaf!
 
Pfff...dan heb je mijn winterbadhark nog niet gezien, kan helemaal niks tegen op....ding scheert alles helemaal plat!
Vet gaaf!
Dat is totaal geen vergelijkingsmateriaal. Je heb het over een totaal andere klasse.
Die hark behoort tot een veel lichtere klasse dan die coolkast en bladblazer.
Ook weinig concurrentie. Alleen de schop kan het hem
moeilijk maken.
 
Dus als ik een andere mening heb dan jij discussieer ik niet normaal? Niet normaal discussiëren is als men gelijk gaat bashen zonder argumenten en/of nodeloos gaat roepen om een slotje. Je moet je reactie wel kunnen onderbouwen met argumenten.

De feiten zijn helder en op basis van de periode dat beide coureurs in dezelfde klasse reden zijn de conclusies getrokken. Daar is geen speld tussen te krijgen. Je kunt alleen goed vergelijken als de situaties gelijk zijn. Als je ook andere jaren erbij wil betrekken zou Stoner ook in die jaren in dezelfde klasse als Rossi hebben moeten rijden. Anders is vergelijken zinloos.

Ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Alleen zoals ik al eerder zei je kunt niet concluderen welke de beste rijder is op basis van de gegevens die jij gebruikt.
Ik heb je al eerder gelijk gegeven dat op basis van de gegevens die jij gebruikt Stoner absoluut beter uit komt en in de door jouw gebruikte periode is het ook zeker de betere coureur MAAR je kunt op basis van deze gegevens niet zeggen welke coureur van de 2 het beste is in zijn algemeenheid.

Als je absoluut wilt weten welke van de 2 de beste coureur is moet je echt gaan kijken aan het einde van hun carrieres. Nu kun je alleen concluderen dat Soner dit tijdperk (jouw verglijkingsperiode dus) beter rijd dan Rossi.

Overigens heb ik nergens lopen bashen of om een slot gevraagd. Mijn mening over de coureurs heb ik in midden gelaten en heb je denk ik goed onderbouwd proberen uit te leggen dat je onderbouwing en conclusie niet in overeenstemming zijn.
 
Als je absoluut wilt weten welke van de 2 de beste coureur is moet je echt gaan kijken aan het einde van hun carrieres. Nu kun je alleen concluderen dat Soner dit tijdperk (jouw verglijkingsperiode dus) beter rijd dan Rossi.

Ik ben het gedeeltelijk hiermee eens, maar wanneer is een coureur de beste?
Als hij de meeste keren van start tot finish op kop heeft gereden of als hij de meeste gevechten heeft geleverd en alsnog gewonnen.
Ik denk namelijk dat dat laatste veel moeilijker is...
Er staat nergens geschreven wat de definitie van "de beste coureur" is en iedereen denkt daar anders over. Dat is wel erg duidelijk nu.
 
Ik ben het gedeeltelijk hiermee eens, maar wanneer is een coureur de beste?
Als hij de meeste keren van start tot finish op kop heeft gereden of als hij de meeste gevechten heeft geleverd en alsnog gewonnen.
Ik denk namelijk dat dat laatste veel moeilijker is...
Er staat nergens geschreven wat de definitie van "de beste coureur" is en iedereen denkt daar anders over. Dat is wel erg duidelijk nu.

Stop maar mij hoef je niet te overtuigen ik ben het helemaal met je eens.
lees mijn vorige post maar. Het gaat ook, voor mij dan, voor een groot gedeelte om de gun factor en dan speelt ook ineens de persoonlijkheid van de coureur mee. Kijk maar naar Simoncelli, die kon altijd wel op mijn support rekenen. Als je puur naar de resultaten keek iets boven de middelmaat. Kijk je naar zijn persoon en de manier van zijn rijden dan was het, en ook dit naar mijn mening, een top coureur die zeker beter resultaten had kunnen gaan behalen.

Maar als je statistisch wilt kijken, zoals TS, moet je in mijn beleving wel de juiste conclusie bij de verzamelde informatie trekken. En dat is wat hij in mijn beleving niet heeft gedaan en dat probeer ik hem uit te leggen.
 
Ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Alleen zoals ik al eerder zei je kunt niet concluderen welke de beste rijder is op basis van de gegevens die jij gebruikt.
Ik heb je al eerder gelijk gegeven dat op basis van de gegevens die jij gebruikt Stoner absoluut beter uit komt en in de door jouw gebruikte periode is het ook zeker de betere coureur MAAR je kunt op basis van deze gegevens niet zeggen welke coureur van de 2 het beste is in zijn algemeenheid.

Als je absoluut wilt weten welke van de 2 de beste coureur is moet je echt gaan kijken aan het einde van hun carrieres. Nu kun je alleen concluderen dat Soner dit tijdperk (jouw verglijkingsperiode dus) beter rijd dan Rossi.

Overigens heb ik nergens lopen bashen of om een slot gevraagd. Mijn mening over de coureurs heb ik in midden gelaten en heb je denk ik goed onderbouwd proberen uit te leggen dat je onderbouwing en conclusie niet in overeenstemming zijn.

Dat beweert TS ook niet.
Ik heb even wat getallen op een rij gezet om eens te zien wat beide heren hebben bereikt gedurende hun gezamenlijke seizoenen

Conclusie kan dus alleen maar zijn dat Stoner de betere MotoGP coureur is

Als hier bedoeld wordt 2006-2011 dan klopt dit volgens de cijfers het is puur een vergelijk over een gezamenlijke periode voor wat het waard is
 
Dat beweert TS ook niet.Als hier bedoeld wordt 2006-2011 dan klopt dit volgens de cijfers het is puur een vergelijk over een gezamenlijke periode voor wat het waard is

Sorry Lorenzoom maar als iemand schrijft dan is diegene de betere MOTOGP coureur dan lees ik daaruit toch niet dat hij die periode bedoelt maar over de gehele carriere.

Maar als hij dat wel bedoelde alleen in die tijd dan heeft hij gelijk....Dat schrijf ik ook de hele tijd.
 
En,hoe bevalt die? ;)
Leuk dat je dat vraagt! :Y

Het is een Husky, de 130BT om precies te zijn met cruise control en verstelbare handvatten.
Hij is voorzien van de nieuwe X-TORQ motor met E-TECH II emissie controle voorzien van een NGK CMR7H bougie en heeft een boring van 38 mm. Hij heeft lekker veel koppel onderin, maar staat ook in het bovengebied zijn mannetje (tot 3000rpm)

Sound pressure level: 94 dB(A)
Geluidsdruk (15m): 69 dB(A)
Geluidsvermogen, Lwa: 102 dB(A)
Uitstoot emissie (CO gemiddelde): 536 g/kWh
Exhaust emissions (HC+NOx average): 56 g/kWh

HIER meer info voor de liefhebbers
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je dat vraagt! :Y

Het is een Husky, de 130BT om precies te zijn met cruise control en verstelbare handvatten.
Hij is voorzien van de nieuwe X-TORQ motor met E-TECH II emissie controle voorzien van een NGK CMR7H bougie en heeft een boring van 38 mm. Hij heeft lekker veel koppel onderin, maar staat ook in het bovengebied zijn mannetje (tot 3000rpm)

Sound pressure level: 94 dB(A)
Geluidsdruk (15m): 69 dB(A)
Geluidsvermogen, Lwa: 102 dB(A)
Uitstoot emissie (CO gemiddelde): 536 g/kWh
Exhaust emissions (HC+NOx average): 56 g/kWh

HIER meer info voor de liefhebbers


ik zou maar een DB killer aanschaffen als ik jouw was, op cpz en assen zal je meteen weg gestuurd worden :P
 
Ik wordt heelemaal ziek van die discussies , ik pak een bier uit de koelkast en die was veel te koud nou bladblazer erop en prima van temperatuur , en nou ben ik eens gaan kijken voor een ander want heb een bosch en dan komt iBr@Tor met een Husky nou bedankt het is heeeelemaal niet te vergelijken met een Bosch hoor.
Dus als je eens wat plaatst in dit topic zou ik voortaan maar eens goed over nadenken want je maak zo geen vrienden . :(
De Bosch brengt mijn bier sneller op temperatuur als dat kut ding van jou , kijk hier maar eens op je gemakje dan piep je wel anders. ;) :+

VERGELIJK.NL, prijs, product en winkels vergelijken
 
Laatst bewerkt:
The Champ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !!!!!!!!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Ik wordt heelemaal ziek van die discussies , ik pak een bier uit de koelkast en die was veel te koud nou bladblazer erop en prima van temperatuur , en nou ben ik eens gaan kijken voor een ander want heb een bosch en dan komt iBr@Tor met een Husky nou bedankt het is heeeelemaal niet te vergelijken met een Bosch hoor.
Dus als je eens wat plaatst in dit topic zou ik voortaan maar eens goed over nadenken want je maak zo geen vrienden . :(
De Bosch brengt mijn bier sneller op temperatuur als dat kut ding van jou , kijk hier maar eens op je gemakje dan piep je wel anders. ;) :+

VERGELIJK.NL, prijs, product en winkels vergelijken
Kom op zeg, wat een kanzloze discussie weer!
De van jou is op stroom en groen, die van mij is op benzine en oranje...
Ook is die van mij een ruggedragen met een trekstarter en die van jou niet _O-

Ik word daar zo moe van, mensen die willen discussieren, maar zich niet goed verdiepen in de feiten... :r :+
 
Kom op zeg, wat een kanzloze discussie weer!
De van jou is op stroom en groen, die van mij is op benzine en oranje...
Ook is die van mij een ruggedragen met een trekstarter en die van jou niet _O-

Ik word daar zo moe van, mensen die willen discussieren, maar zich niet goed verdiepen in de feiten... :r :+

Je zit gewoon de boel op te naaien met je kansloze discussie weer he !!!! :(
We gaan toch allemaal voor groene stroom en daar draait het om in deze tijd , komop man het is 2011 ,en Oranje die wil je alleen maar hebben omdat het Nederlands elftal de nul heb gehouden tegen Zwitserland maar als ze tegen Zweden hadden gespeeld en gewonnen dan had jij die Zweedse Husky gewoon op marktplaats gezet of ......groen gespoten om er bij te horen :r :r
Overloper :Y :Y :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan