200m rijden en vaarwel R6

Donnytje

MF'er
31 mei 2009
89
0
Goor
Ik dacht laat ik eens langzaam beginnen aan het nieuwe motorseizoen met motorrijden. Rijd weg van huis de straat uit en word even lekker geschept door een bejaarde in een 45km auto'tje die mij ff geen voorrang verleend... gevolg.. motor total-loss.

Vandaag gebeurd, exacte schade nog niet bekent maar wat ik zo snel heb kunne zien is.....

- Voorvelg
- Voorvelg spatbordje
- Voorkuip
- Kuipruitje
- Voorvork krom
- Remblokhouder of hoe het ook heet.
- Schijf
- Stuur krom
- Remhendel
- Stuur gewichtjes
- Handvat rechts
- Tank ingedeukt
- Rechter onderkuip
- Rechter kuip wat tussen de onderkuip en voorkuip zit.
- Voetsteun
- Yosimura RS3 Uitlaat )-:

Kortom.. ik denk dat ik em voorgoed moet missen. Gelukkig ben ik niet schuldig en all-risk verzekerd.

Hier de foto's:

Foto0019.jpg

Foto0021.jpg

Foto0022.jpg

Foto0023.jpg

Foto0024.jpg

Foto0025.jpg

Foto0026.jpg

Foto0027.jpg

Foto0028.jpg

Foto0030.jpg

Foto0031.jpg


Groetjes en pas op voor onoplettende.
 
Laatst bewerkt:
-O- -O- damn vriend, gelukkig ben jij nog redelijk OK..

ik zeg al jaaaaren; als je een auto moet kopen waarvoor je geen rijbewijs moet halen/hebben of geen rbw KAN halen, hoor je ook NIET in het verkeer thuis.. |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
pfoe zuur hoor! die bejaarden ook :X

gelukkig ben je allrisk verzekerd! succes met de afhandeling!
 
Laatst bewerkt:
Damn dat is echt klote zeg! Succes met de afhandeling, hoop dat je snel een nieuwe mag uitzoeken om van het seizoen te genieten :Y
 
Echt fu*ked ja.. Had em net gisteren weer lopend gekregen.. en dan dit :( ma goed.. heb zelf niets en word er hopelijk niet slechter aan. Is ie total-loss? Dan komt er zowiezo wat mooiers voor terug ;)
 
Klote voor je motor, maar hoe is het met jou?
(Edit) je was me net voor.

Grt Hermanuz
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je motor, maar hoe is het met jou?
(Edit) je was me net voor.

Grt Hermanuz

Zat alleen klem met me voet.. maar hij was ook doorgereden en zette em rustig op ene parkeerplaats.. dus toen ie me aanreed bleef ie gas geven.. als ik er precies voor op was geknald dn werd ik dus ook nog is een enkele tientallen meters meegesleurd.
 
|( |( |( zoooooo bekend.. B|

Meegemaakt? (:

Hij heb zich ook al 3keer verluld..

Hij zei ik reed 45 (in 30km zone)
Hij zei op moment van aanrijden (ik was met me vrouw aan het praten)
En bij het schade formulier invullen zei die (ma dat kan ik helemaal niet zien joh)

echt waar :S
 
Zat alleen klem met me voet.. maar hij was ook doorgereden en zette em rustig op ene parkeerplaats.. dus toen ie me aanreed bleef ie gas geven.. als ik er precies voor op was geknald dn werd ik dus ook nog is een enkele tientallen meters meegesleurd.
:X :X :X
 
wie laat die ouwe taarten ook "auto" rijden op die leeftijd, zonder rijbewijs??? de dood zoekt hem op en hij rijdt in een botsautootje... hoe is 't???
 
Zelfde type R6 gehad. Zonde van de motor, dit verdiende hij niet :(

Succes met de afhandeling
 
Meegemaakt? (:

Hij heb zich ook al 3keer verluld..

Hij zei ik reed 45 (in 30km zone)
Hij zei op moment van aanrijden (ik was met me vrouw aan het praten)
En bij het schade formulier invullen zei die (ma dat kan ik helemaal niet zien joh)

Dat laatste zegt niks, ik kan zonder bril ook niets scherp zien wat binnen een meter voor mijn neus zit, maar op verder dan 5 meter heb ik 110% zicht.

Neemt niet weg dat in dit geval die gast gewoon niet zat op te letten, dan maakt het niet meer uit of hij wel of niet goed kan zien.
 
wie laat die ouwe taarten ook "auto" rijden op die leeftijd, zonder rijbewijs??? de dood zoekt hem op en hij rijdt in een botsautootje... hoe is 't???

Zeg het maar... Ik moet 25kw rijden.. en zon bejaarde mag gewoon lekker de weg op met zon ding.. Kromme regels in Nederland.
 
Balen man. Hoop dat het met jezelf verder (naast de schrik dan) wel goed gaat?

Is wel leuk dat je all-risk verzekerd bent, maar dit gaat als het goed is dan via de verzekering van de oude man...
 
Meegemaakt? (:

Hij heb zich ook al 3keer verluld..

Hij zei ik reed 45 (in 30km zone)
Hij zei op moment van aanrijden (ik was met me vrouw aan het praten)
En bij het schade formulier invullen zei die (ma dat kan ik helemaal niet zien joh)

echt waar :S

yep.... en dat laatste zinnetje bij schadeformulier ook...identiek.
al was 't bij mij 20 jaar geleden, hij heeft me wel mn linker knieschijf, longperforatie, 2 pinnen in mn ribben, 4 operaties en 4 maand ziekenhuis gekost..
een stopstreep was volgens hem 'gewoon hetzelfde als een zebrapad' en aangezien er geen voetgangers waren mocht hij gewoon doorrijden, zonder hoeven te stoppen voor zo 'n 'nozem op 'n motor'.
 
yep.... en dat laatste zinnetje bij schadeformulier ook...identiek.
al was 't bij mij 20 jaar geleden, hij heeft me wel mn linker knieschijf, longperforatie, 2 pinnen in mn ribben, 4 operaties en 4 maand ziekenhuis gekost..
een stopstreep was volgens hem 'gewoon hetzelfde als een zebrapad' en aangezien er geen voetgangers waren mocht hij gewoon doorrijden, zonder hoeven te stoppen voor zo 'n 'nozem op 'n motor'.

Echt :s.. sommige mensen zijn echt niet goed wijs blijkt ma weer :/ gelukkig heb ik niets.. Volgensmij heb ik een engeltje op me schouder.. ben 21.. heb zoveel ongelukken al meegemaakt met auto.. motor.. werkzaamheden .. maar nog nooit iets gebroken of gekneusd gehad.. mag wel van geluk spreken.
 
Meegemaakt? (:

Hij heb zich ook al 3keer verluld..

Hij zei ik reed 45 (in 30km zone)-> Wederom een fout
Hij zei op moment van aanrijden (ik was met me vrouw aan het praten)->pech voor hem, moet ie maar op het verkeer letten
En bij het schade formulier invullen zei die (ma dat kan ik helemaal niet zien joh)->tijd om weer naar de opticien te gaan

echt waar :S

Ben even zo vrij geweest wat bij te werken.
 
Laatst bewerkt:
laatst stond er hier ook zo'n mongolenkarretje tegen een lantaarnpaal, was er recht opaf gereden en frontaal opgeklapt.

snap niet dat je zonder rijbewijs of wat dan ook in zo'n klotekar mag stappen. als ik ze zie haal ik ze meteen in of zorg ik iig dat ik ver uit de buurt blijf.
 
Echt :s.. sommige mensen zijn echt niet goed wijs blijkt ma weer :/ gelukkig heb ik niets.. Volgensmij heb ik een engeltje op me schouder.. ben 21.. heb zoveel ongelukken al meegemaakt met auto.. motor.. werkzaamheden .. maar nog nooit iets gebroken of gekneusd gehad.. mag wel van geluk spreken.

op je 21 moet je ook idd nog steeds veel bijleren.. beste tip die ik je kan geven: als je 'n auto ziet, en je denkt 'dat gaat ie niet doen!'... vervang dat door 'dus doet ie 't zeker wel!'... zo heb ik nu 500000 ongeval-loze motorkilometers gehaald op 20 jaar... (op circuit is 'n ander verhaal.. :X )... maar ben nog steeds niet 'vriendjes' met koekblikchauffeurs, zelfs niet als k zelf in t koekblik zit.
 
laatst stond er hier ook zo'n mongolenkarretje tegen een lantaarnpaal, was er recht opaf gereden en frontaal opgeklapt.

snap niet dat je zonder rijbewijs of wat dan ook in zo'n klotekar mag stappen. als ik ze zie haal ik ze meteen in of zorg ik iig dat ik ver uit de buurt blijf.

Hier ook aantal dagen geleden, aixam frontaal op geparkeerde auto.
 
Dat laatste zegt niks, ik kan zonder bril ook niets scherp zien wat binnen een meter voor mijn neus zit, maar op verder dan 5 meter heb ik 110% zicht.

Neemt niet weg dat in dit geval die gast gewoon niet zat op te letten, dan maakt het niet meer uit of hij wel of niet goed kan zien.

idd kan wel zoals jij 't zegt, maar ik denk dat t bij bejaarden dan ook wat meer bij zowel kort-als ver zicht ligt.. ik rij meestal nogal snel, maar als k vroeger bij mn opa in de auto moest meerijden,(waar 't extreem langzaam ging) zat k soms bijna met de ogen dicht omdat ik 't niet meer kon aanzien, en tja, welk kleinkind gaat dat nou luidop tegen zn eigen grootvader zeggen.. maar jammer genoeg is't wel zo..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan