Een poging om enkele onderlinge verschillen in beeld te brengen.
Ergonomie
• C 600 Sport
Een dynamische zithouding met een vlakkere stuur, sportief zadel ontwerp en sportieve voetsteunen voor de passagier,
zithoogte 810 mm.
• C 650 GT
Een comfortabele stoel positie met een hogere stuur, grotere stoel met verstelbare rugleuning voor de rijder en voet borden voor de passagier.
zithoogte 780 mm.
Voorruit
• C 600 Sport
Mechanisch verstelbare windscherm in drie posities.
• C 650 GT
Grotere voorruit, elektrisch verstelbaar (meer dan 10 cm verstelbaar) voor nog meer comfort en bescherming tegen weer en wind.
Koplampen, richtingaanwijzers, achterlicht
• C 600 Sport:
Voor - richtingaanwijzers geïntegreerd in de lambrisering, dubbele ronde koplampen met twee lampjes op de zijkant links en rechts, LED achterlicht cluster met enkele richtingaanwijzers
• C 650 GT:
Voor - richtingaanwijzers geïntegreerd in de spiegels, dubbele ronde koplampen met stadslicht tussen hen die een verticale licht strook van drie elementen, LED-achterlicht cluster met geïntegreerde richtingaanwijzers.
Opbergruimte
• C 600 Sport
Met wereldpremière FlexCase en dus variabele bergruimte concept in de staart onder het zadel. Ondanks zijn sportieve, Spartaans staart sectie, kunnen twee helmen eenvoudig worden opgeborgen in geparkeerde situatie.
• C 650 GT met een grote opbergruimte van ongeveer 60 liter in de staart met ruimte voor twee helmen en andere zaken.
ht