EasyIntruderRider
Kloon
- 12 sep 2010
- 245
- 0
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, het is pure nep en dat is goed te zien. Bij 180 zie je zelfs even het asfalt.... stilstaan....geloven hier nu sommige echt niet dat dit filmpje echt is?....
geloven hier nu sommige echt niet dat dit filmpje echt is? komaan zeg 't is ook niet zooo bijzonder om dat te doen eh, achter een scherm van een scooter op de highway. waarom zou hij al die moeite doen om langs de autostrade een rollebank ofzo te zetten, ene ventilator, etc. of zelfs binnen... hij rijd geen 300 eh
Volgens diverse testberichten zijn snelheden van 150+ voor de BMW geen enkel probleem.
Mss heeft het apparaatje een Image Stabilizer functionaliteit.Het is wel raar dat zijn hand met de camera behoorlijk beweegt, terwijl het beeld zelf gewoon stil blijft?
En inderdaad....hijj zet de camera uit met zn andere hand en rijdt dus 160 zonder handen??
Yeah right
Ja hoor, ook ik heb er 180 km/h (op de teller) gereden op de Spaanse snelweg en als ik in mijn handjes zou moeten klappen zou dat geen probleem geweest zijn.
Een of ander malloot is met zijn Lamborghini over een aantal BMW's gewalst in Italie, een van de landen met produktie voorrang, zie hier.Vandaag telefoon gehad van BMW Bornem met heel slecht nieuws. De voorzienen aantallen die aan België moesten geleverd worden voor dit jaar zijn plots door BMW AG gehalveerd. BMW is het aan het uitzoeken waarom en konden mij dus GEEN concrete datum van levering geven.
Ik zou morgen of begin volgende week een telefoontje mogen verwachten van het hoe; wanneer en waarom.
Hebben nu eens serieus over de contractbreuk gesproken indien ik deze niet zou hebben in week 32 zal het voor mij een ander merk worden.
Hopelijk hebben jullie hier iets aan ik in alleheval niet.
Mss heeft het apparaatje een Image Stabilizer functionaliteit.
Ik denk dat Andrea Mangiacapra "NonnoSport" (maker van de video) vaker capriolen uithaald.NonnoSport heeft het over Traction Control (C600) op de Tmax-forum (Italie), zie hier. Had het proefmodel in Madrid dit ook? En wanneer pak je de C-modellen in NL?
Blijkbaar begint het toch al duidelijk op gang te komen, zoals blijkt uit deze reactie:
BMW C600 Sport & C650 GT - Page 9
Idd in de toenmalige verslagen geen woord over tractiecontrol en ook niet bij BMW alszijnde een optie.Nee, zeker weten geen tractioncontrol op de Sport in Madrid.
Benieuwd naar de verschillen tussen het Madrid-model en het produktie model.De supertest staat in de planning, de andere partijen zijn al min of meer geregeld maar wacht nog even op reactie van BMW.
Waarom is het zo moeilijk om BMW een beetje voordeel van de twijfel te geven?
Waarom heb jij dan met deze extra informatie in eerste instantie zelf een BMW scooter besteld? Is jouw bron misschien minder betrouwbaar dan je zou wensen?Omdat ik een beetje de interne keuken van BMW Belux ken en weet waar de communicatieknoop zit.
Het belang van de consument staat hierbij niet op de eerste plaats... daarom .
En het IS een haastklus geweest, zoals lang en breed in de pers door de projectverantwoordelijke van de BMW-scooters zelf is toegegeven...
Ik zie het probleem wel, leef mee met ITX en hoop dat alles uiteindelijk goed komt. Yep het is een rampzalige introductie waarbij veel fout gaat. Maar in mijn post geef ik al twee voorbeelden waar het ook mis is gegaan. een groot merk in Europa en een grote speler in Azie die Europa wil veroveren, waarbij ook communicatie faalt en geen sprake is van compensatie.Waarom wil jij dat niet inzien, eigenlijk ?
Ik heb er geen belang bij om BMW af te kraken : ik ben aan mijn 7de BMW-motorfiets en 8ste BMW-auto bezig.... .
Dat maakt echter van de BMW-verantwoordelijken nog geen heiligen.
Jij zegt dat een journalist het probleem heeft ontdekt door verder te gaan dan de testrijders van BMW. Ik zie dat niet in de tekst of link van Chopper staan.Ik begrijp je laatste zin niet, gelieve toe te lichten.
Ik hou van de BMW-producten, maar ik laak de stijl van het merk en haar vertegenwoordigers.