2018 Pirelli circuitdag Assen

ik had heidi een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord :
Halverwege deze maand (febr)is er een vergadering met pirelli benelux en duitsland , daarna verwachten wij de site te kunnen openen voor inschrijving.

inmiddels is het begin maart ?
kan nog wel een balletje opgooien.

Er viel me wel op dat er een metzler dag op zolder was , misschien dit jaar niks op assen.


Ik heb het ook een aantal malen gevraagd eind febr zou ik een seintje van ze krijgen hoe of wat maar nog niks gehad

15 april is overigens wel de dag dat de pirellidag plaats gaat vinden volgens crt
 
Ook ingeschreven. Hoe nauw komt het qua pirelli banden? Ik rijd met compK achter bij droog weer en verder is alles Pirelli. Gaat dit problemen geven?

Alvast bedankt
 
Ook ingeschreven. Hoe nauw komt het qua pirelli banden? Ik rijd met compK achter bij droog weer en verder is alles Pirelli. Gaat dit problemen geven?

Alvast bedankt
Vorig jaar stonden er gewoon mannen van pirelli het merk band te controlleren.
 
Ja dat gaat problemen geven. Als je daarmee aankomt, dan moet je ter plaatse een Pirelli band (kopen en/of) laten monteren
 
Idd, alle voorgaande jaren geen controle gezien maar vorig jaar wel.

Wel opvallend dat ik vandaag de mail kreeg en sgt en nog een groep al vol zat. Vorig jaar kregen “vaste” Pirelli rijders nog voorrang.
Maar goed ik ga toch niet rijden dit jaar.

Mochten er echter 2 man hun vrijkaart willen doneren voor mijn vader en ik omdat ze toch niet gaan.... O-)
 
ingeschreven in de Ervaren groep.
Wou eigenlijk in de groep Sportrijders maar deze was helaas al vol.
Hopelijk mag ik alsnog naar de sportrijders groep als ik te snel ben voor de Ervaren groep..
 
Idd, alle voorgaande jaren geen controle gezien maar vorig jaar wel.

Wel opvallend dat ik vandaag de mail kreeg en sgt en nog een groep al vol zat. Vorig jaar kregen “vaste” Pirelli rijders nog voorrang.
Maar goed ik ga toch niet rijden dit jaar.

Mochten er echter 2 man hun vrijkaart willen doneren voor mijn vader en ik omdat ze toch niet gaan.... O-)
vrijwel zeker dat we zondag laat pas die kant op gaan.. Zal ff een berichtje sturen als we wat kaarten over hebben...

ingeschreven in de Ervaren groep.
Wou eigenlijk in de groep Sportrijders maar deze was helaas al vol.
Hopelijk mag ik alsnog naar de sportrijders groep als ik te snel ben voor de Ervaren groep..

Ik neem aan dat ze bij CRT ook gewoon schuiven met groepen toch?
 
Vorig jaar reed ik met vrij rijden in de middag tijden voor de sportgroep, ik ben niet naar een andere groep gezet terwijl ik in de beginnersgroep gestart ben.

Moet zeggen weinig last van gehad het is zo’n grote baan
 
Nou die sportrijders was wel heel snel vol. Nog voordat ik de email kreeg van CRT dat was die al volgeboekt. Dus maar Ervaren, letterlijk :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan