Check pneusonline of oponeo. Via de fysieke dealers is niets te krijgen.
Goede ervaring met pneusonline dan? Het houdt mij alvast wat tegen om zo'n dingen online te bestellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Check pneusonline of oponeo. Via de fysieke dealers is niets te krijgen.
ik heb geen middenbok op de t7, maar ik weet wel dat ik de voetsteppen aan de grond krijg. Volgende keer eens testen of het scheelt als ik de achter veer wat strakker zet.Ik denk dat er weinige anderen zijn die met zo'n motor zo diep gaan...
De bok komt ruim voor de voetsteunen.
Weet iemand hoe deze dingen heten?
Vorige eigenaar had hier een beugel zitten die ik inmiddels verkocht heb. In de voorste gaten heb ik al een haakje voor de tassenset gemonteerd maar de achterste gaten zijn nu leeg. Dus wil een setje bestellen.
Ik kan bevestigen dat mijn T7 van 2021 geen P-stand heeft, niet op de motor maar ook niet in de handleiding. Ik denk dat je een oude handleiding mee hebt gekregen.
Op de pagina voor de inhoudsopgave staat bij mij "1e uitgave, januari 2021".
Ik heb model 2019, en die van mij heeft het wel. Net even getest, want nooit gebruikt, maar op de P-stand werken inderdaad de alarmlichten
Bekijk bijlage 1762816
Ook nog naar de World Raid versie gekeken? Die zou er ook gestaan hebben.Vandaag de T7 Rally proefgereden op de Demo dag TT Assen. Wel leuk dat een fatsoenlijk deel van de ronde zandpaden waren met ook wel echt mulle stukken (tot grote schrik van een aantal proefrijders ).
Wat een schatje van een motor!
Ik vond hem echt heel gemoedelijk en voorspelbaar rijden. Gas heel progressief en ook heel makkelijk met een pivet turn, er was iemand op z'n plaat gegaan wat mij even ruimte gaf om te spelen
Als het harder ging was hij dan weer niet zo stabiel als de KTM 990 en 790, maar stabiel genoeg.
Stabiliteit ligt aan de vering en als die niet goed afgesteld is zal die motor niet stabiel zijn op snelheidVandaag de T7 Rally proefgereden op de Demo dag TT Assen. Wel leuk dat een fatsoenlijk deel van de ronde zandpaden waren met ook wel echt mulle stukken (tot grote schrik van een aantal proefrijders ).
Wat een schatje van een motor!
Ik vond hem echt heel gemoedelijk en voorspelbaar rijden. Gas heel progressief en ook heel makkelijk met een pivet turn, er was iemand op z'n plaat gegaan wat mij even ruimte gaf om te spelen
Als het harder ging was hij dan weer niet zo stabiel als de KTM 990 en 790, maar stabiel genoeg.
Koppelingsdeksel had ik ook, ben je gewend na 2 weken.Heb ik gezien. Vond het zelf een beetje gedrocht achtig worden, alsof ze de 1200 tank een extra vuldop hadden gegeven en die op de 700 gedrukt hadden.
Van de T7 had ik eigenlijk maar 1 irritatie puntje. De koppeling deksel + bescherming stond wat hinderlijk ver naar buiten voor wat technischere sta houding. Verder ergonomisch dik voor mekaar voor de lange afstand!