Het is algemeen bekend dat de standaard valbeugels weinig helpen. Maar daar heb je nu weinig meer aan. Flinke schade zeg!Hier ook schade :-(
Onderweg naar Iran ben ik nu in Iran. Zit in het hotel wat te lezen komt de receptioniste naar me toe om te zeggen dat mijn motor op de grond ligt. Iemand tegen aan gereden. Deze stond op de bok want heb een uur daarvoor de ketting gesmeerd. Ben blij dat ik hem nog niet op schijfrem slot had gezet. Een parkeerplek met ruimte voor wel 30 autos en er stonden er maar 3. Gewoon knap dat die vent mijn motor geraakt heeft.
Aardige plas benzine op de grond en starten lukte even niet want start knop verdwenen dus dacht even dat het afgelopen was met de trip. Maar rechtop lijkt benzine niet te lekken. Lukte net ook om de motor te starten door handmatig de connector kort te sluiten. Niet heel handig maar de motor dus maar niet uitzetten als het niet echt nodig is.
Ik had geïnvesteerd in valbeugels maar die hebben heel weinig gedaan (al stoeprantje niet geholpen hebben).
Politie heeft rapport opgemaakt maar zijn me vergeten een kopietje te geven, niet dat dit veel uitmaakt want deze is in het Perzisch.
Repareren gaat niet lukken hier in Iran. Het is nog 900km tot de boot dus dat moet lukken en dan in Dubai laten repareren.
Moet ik nog ergens naar kijken voor ik morgen 400km ga rijden?
Ik denk (hoop) dat het uit ontluchting is gelopen. Rechtop lekt er geen benzine.Het is algemeen bekend dat de standaard valbeugels weinig helpen. Maar daar heb je nu weinig meer aan. Flinke schade zeg!
Waar komt het lek vandaan?
Puig, met een dikkere zelfgemaakte crossbar.Mijne (adventurespec) hadden de kop scheef geduwd en een kap gekraakt, maar tank was heel.
Ik was daarmee al teleurgesteld...
Wat heeft Gwiedert? Die lijken ok..
Als je safe wilt zijn: Outback Motortek, want die bewijzen dat hun zooi goed is door er crash-testen mee te doen.Mijne (adventurespec) hadden de kop scheef geduwd en een kap gekraakt, maar tank was heel.
Ik was daarmee al teleurgesteld...
Wat heeft Gwiedert? Die lijken ok..
He gedver, lijkt wel alsof hij echt hard tegen de grond aan is gesmeten. Ik denk dat de onderdelen wel goed te verkrijgen zijn, maar mocht het nodig zijn dan kan ik wel onderdelen van mijn motor afschroeven en opsturen. Ik heb het idee dat die start/stop-knop wel erg standaard is en zou me niks verbazen als een brommer-knop van yamaha precies het zelfde is. Ik had zelf problemen in Yazd (Ketting gesprongen) en in Iran zijn toch her-en-der wat motorrijders en uiteindelijk werd ik naar een brommer-zaakje geleid waar ze toch wat motoronderdelen hadden.Hier ook schade :-(
Onderweg naar Kaapstad ben ik nu in Iran. Zit in het hotel wat te lezen komt de receptioniste naar me toe om te zeggen dat mijn motor op de grond ligt. Iemand tegen aan gereden. Deze stond op de bok want heb een uur daarvoor de ketting gesmeerd. Ben blij dat ik hem nog niet op schijfrem slot had gezet. Een parkeerplek met ruimte voor wel 30 autos en er stonden er maar 3. Gewoon knap dat die vent mijn motor geraakt heeft.
Aardige plas benzine op de grond en starten lukte even niet want start knop verdwenen dus dacht even dat het afgelopen was met de trip. Maar rechtop lijkt benzine niet te lekken. Lukte net ook om de motor te starten door handmatig de connector kort te sluiten. Niet heel handig maar de motor dus maar niet uitzetten als het niet echt nodig is.
Ik had geïnvesteerd in valbeugels maar die hebben heel weinig gedaan (al stoeprantje niet geholpen hebben).
Politie heeft rapport opgemaakt maar zijn me vergeten een kopietje te geven, niet dat dit veel uitmaakt want deze is in het Perzisch.
Repareren gaat niet lukken hier in Iran. Het is nog 900km tot de boot dus dat moet lukken en dan in Dubai laten repareren.
Moet ik nog ergens naar kijken voor ik morgen 400km ga rijden?
Hier ook schade :-(
Onderweg naar Kaapstad ben ik nu in Iran. Zit in het hotel wat te lezen komt de receptioniste naar me toe om te zeggen dat mijn motor op de grond ligt. Iemand tegen aan gereden. Deze stond op de bok want heb een uur daarvoor de ketting gesmeerd. Ben blij dat ik hem nog niet op schijfrem slot had gezet. Een parkeerplek met ruimte voor wel 30 autos en er stonden er maar 3. Gewoon knap dat die vent mijn motor geraakt heeft.
Aardige plas benzine op de grond en starten lukte even niet want start knop verdwenen dus dacht even dat het afgelopen was met de trip. Maar rechtop lijkt benzine niet te lekken. Lukte net ook om de motor te starten door handmatig de connector kort te sluiten. Niet heel handig maar de motor dus maar niet uitzetten als het niet echt nodig is.
Ik had geïnvesteerd in valbeugels maar die hebben heel weinig gedaan (al stoeprantje niet geholpen hebben).
Politie heeft rapport opgemaakt maar zijn me vergeten een kopietje te geven, niet dat dit veel uitmaakt want deze is in het Perzisch.
Repareren gaat niet lukken hier in Iran. Het is nog 900km tot de boot dus dat moet lukken en dan in Dubai laten repareren.
Moet ik nog ergens naar kijken voor ik morgen 400km ga rijden?
Hoop dat je poten nog recht zijn.Oh nee, da's 'n boom en de kop ligt erachter.
Hoop ik ook. Hij reed nog prima...Hoop dat je poten nog recht zijn.
Die 200kg drukt wel door.
En het boompje buigt niet zoveel.
Idem aan komkommer, als je iets nodig hebt qua onderdelen laat maar weten.Hier ook schade :-(
Ik zou er voor tekenen. Acerbis maakt tot nu toe alleen bescherming voor de T7.Volgens mij is er een markt voor crossplastiek voor een T7. Poluysport, acerbis?
twintig kilo zwaarder?Klaar! Stickerset, gepoedercoate onderdelen gemonteerd, GB racing protectiecovers gemonteerd en een nieuw windscherm. Tijd voor een nieuw project!
Standaard vering?Klaar! Stickerset, gepoedercoate onderdelen gemonteerd, GB racing protectiecovers gemonteerd en een nieuw windscherm. Tijd voor een nieuw project!
50 kg zwaardertwintig kilo zwaarder?
Jup.Standaard vering?
Is de mijne ook vrees ik.50 kg zwaarder
Het is maar waar je prioriteiten liggen. De kerstboom hangt iig goed vol..
Idem.Ik zie geen meerwaarde om de T7 lichter te maken in mijn geval. Ik ga niet hardcore off road en gebruik de motor het meeste op straat. Af en toe de TET is leuk en daar blijft het voor mij bij.
En die 50kg was grappig bedoelt...
Ieder zijn eigen prioriteiten en zijn gebruik van motor. Wat ik mooi vind, hoef jij niet mooi te vinden en vise versa.Het is maar waar je prioriteiten liggen. De kerstboom hangt iig goed vol..