Ok bedankt, voor de tip de givi s zijn ook goedkoper dan H&B , komende motorbeurs maar eens kijken en meten , dan zal er wellicht meer keuze zijn.De kofferset is gewoon Givi. De Givi Trekker met Yamaha er in gestanst. Zeer degelijk. Niks mis mee.
Zeker niet hetzelfde als die van de 1200 of de 660. Lijken niet eens op elkaar.
Dat wil ik niet (meer ) een uitsparing , als je ooit een andere motor koopt kun je dan weer andere koffers kopen, want dan zit de uitlaat weer aan de andere kant.De Yamaha koffers hebben een uitsparing bij de uitlaat. Ik weet niet of Givi ook die optie heeft qua koffer en qua rek.
Andere merken wel.
Ja, en? Dan verkoop je je set toch weer? Extra ruimte en betere looks/minder breed is mij ook wat waard.
Breedte weet ik zo niet. Zal ik morgen even opmeten.Heb je misschien ook een foto van het achteraanzicht met de koffers?
Maar natuurlijk, een binneband is gewoon te plakken....Een vraag; ik begreep dat de T7 geen tubeless banden heeft maar dus een binnenband. Is dat te repareren middels kit/prop langs te weg?
Maar natuurlijk, een binneband is gewoon te plakken....
Als je op straat blijft is tubeless misschien handiger maar voor het Adventure werk heb ik toch liever een biba.
ik bedoel mousse als woestijnbinnenband.. ZEKER niet uit een flesje.......
Op reis wil je echt geen tubless. Als je slecht treft met lekke band is deze met een prop niet te repareren. Dat gaat je met een biba niet overkomen. Kost 30min maar je kan altijd door.
Zelf gezien in Argentinie 100km van bewoonde wereld, betrof een 1200GS. Band had kleine scheur, met een prop niet te fixen. Uiteindelijk mijn reserve binnenband met veel moeite gemonteerd maar we konden wel door.