Hubertje
MF veteraan
- 14 dec 2011
- 16.241
- 9.561
Zoals ik hierboven al aangaf, ik mis het vermogen gas open in 5e en 6e (aan bovenlegale snelheden). De 1290 trok powerwheelies aan 120 op enkel gas open, dat doet de tenere uiteraard niet. Tot in 4e mis ik helemaal geen vermogen, ik vind het een zeer leuk en karaktervol blok en ik rijd er sneller mee dan met de 1290. Af en toe eens écht vol gas geven is ook leuk.
Ik dacht de cruise control heel hard te gaan missen (dat was destijds een echte openbaring, dat werkt op de motor veel beter dan in de wagen), maar ook dat valt heel goed mee, het stoort me meest als ik de ventilatie van mijn jas rijdend wil openen of sluiten.
Ik vind de tenere veel leuker op straat, al bij al, dat is ook heel bewust geweest waarom ik m kocht. Then again, de 660 voelde destijds ook al als een motor die speciaal voor mij gebouwd was, dus het kan heel persoonlijk zijn.
Ik heb ook nog een sportmotor in de woonkamer staan, maar nog niet direct nood om die in te schrijven.
Ik dacht de cruise control heel hard te gaan missen (dat was destijds een echte openbaring, dat werkt op de motor veel beter dan in de wagen), maar ook dat valt heel goed mee, het stoort me meest als ik de ventilatie van mijn jas rijdend wil openen of sluiten.
Ik vind de tenere veel leuker op straat, al bij al, dat is ook heel bewust geweest waarom ik m kocht. Then again, de 660 voelde destijds ook al als een motor die speciaal voor mij gebouwd was, dus het kan heel persoonlijk zijn.
Ik heb ook nog een sportmotor in de woonkamer staan, maar nog niet direct nood om die in te schrijven.