patrickZ
MF veteraan
verkoop van...2035 geen verbrandingsmotoren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
verkoop van...2035 geen verbrandingsmotoren
Goed bezig!Ja. Wiel er uit, band er af, band er op, wiel er in. 40 minuten. Recordje
Ik haak in op een gaande discussie, maar ik snap je reactie ook. Het gaat over mobiliteit, maar niet specifiek over de tenere 700.Ik ben de baas hier niet hoor, maar dit geneuzel hoort niet in dit topic thuis....
Klopt ja. Deze wip je er met 2 vingers in je neus op. De STR kost iets meer moeite, maar als je er handigheid in krijgt valt het allemaal wel mee.Goed bezig!
Makkelijker bandje dan de standaard Scorpion str vermoed ik?
verkoop van...
Het was tongue in cheeck bedoeldIk kan wel rijden hoor. Ik weet niet waar je op doelt...
Edit: ik las het verkeerd.
Hoger dan z'n 3 kom ik bijna nooit. In zn 3 ga je 115 ofzo en ik ben niet suicidaal
Leuk, but still waiting for parts...Wie komt er zaterdag meerijden?
Mon licentie van 15 en ticket van 25.
Circuitdag Rutten – Classic Offroad Tours
classic-offroad.nl
Wat voor onderdelen?Leuk, but still waiting for parts...
Tweetakt is geen enorm verlies, plus ze zijn er nog.
Supertenere, FJR, Pan, is meer doordat de constructeurs geen graten zagen in de verdere ontwikkeling van die modellen. Een euro 3 GS of RT is ook geen euro 5 model.
Bizar zo snel. Ik durf het niet zelf te doen met mijn K60 Ranger. Die band is zo stug dat zelfs met een bandenapparaat het een hel was.Ja. Wiel er uit, band er af, band er op, wiel er in. 40 minuten. Recordje
De eerste helft van de voorband ging zelfs zonder lepels. Maar de Mitas e12 die ik hier voor had gingen ook prima. Die K60 moet ook gewoon lukken met een beetje geduld.Bizar zo snel. Ik durf het niet zelf te doen met mijn K60 Ranger. Die band is zo stug dat zelfs met een bandenapparaat het een hel was.
Hoe doen mensen dat in hemelsnaam langs de weg met een simpel wissel setje
Je kunt niet op lage druk rijden. Met een plug mag je niet lang rijden. Tubeless banden en velgen zijn duurder.Is tubeless niet beter voor een offroad?
Ik had dit wel een beetje aan zien komen. Officieel gezien zou je daar niet lang mee moeten rijden, en ik denk dat dat nog meer geld bij offroad banden omdat ze meer flexen.Waarom mag je niet lang rijden met een plug?
Ik heb vele duizenden km's op geplugde banden gereden, nooit een probleem gehad.
Een plug is echt een prima ding als noodoplossing, maar daarna zou ik er toch een pluutje in laten zetten bij de bandenboer.Waarom mag je niet lang rijden met een plug?
Ik heb vele duizenden km's op geplugde banden gereden, nooit een probleem gehad.
Dat is mij te makkelijk. Het gaat dan alleen maar nog veel harder en gekker.Mooi plaatje weer.
Vraagje: waarom een T7?
Je rijdt meeste offroad van iedereen denk ik. Waarom geen ‘echte’ enduro of crosser?
Vergeet niet de TZR250 die heb Ik in de vorige eeuw in 1987 gekocht leuke bike maar verbruik van 1 op 8 als ik van Sneek naar Staphorst reed (Gebben moest ik 2 keer tanken).racer