propje
Dood gaan we allemaal Shell helpt
Dus met 1 schijf voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat tunen komt ooit nog wel eens. Geen geld voor en behoeft aan nukat eruit/ af
en cdi/ ecu herprogrammeren.
geen connecties, maar bij mst-rally hebben ze leuke voorkantjes met (be)scherm(ing)
JaDus met 1 schijf voor?
tonen zal niet zoveel opleveren qua vermogen,Dat tunen komt ooit nog wel eens. Geen geld voor en behoeft aan nu
Zo'n beugel voor je navi e.d. ga ik zelf wel een keer ontwerpen en laten snijden. Als het slaagt kan ik ze miss wel voor een leuk prijsje maken voor mensen met interesse. Maar daar kom ik nog wel op terug.
Ja zoals ik al aangaf daarvoor zou ik het overwegen. Heb het met mn vorige motor ook gedaan. Prijzig geintje voor wat het oplevert, dus vandaar dat ik niet morgen naar de tuner ren. Je kunt je geld beter aan andere upgrades uitgeven naar mij bescheiden mening.tonen zal niet zoveel opleveren qua vermogen,
maar beter oppakken, dipjes wegwerken etc..
Zijn de remmen van een T7 goed genoeg om het met één remschijf en klauw af te kunnen?
Qua remkracht maakt meer schijven geen verschil. En remfade door te veel hitte ben ik niet bang voor. Ik rij geen passen met de T7 waar je continu op de rem staat. En daarbij heeft de T7 al genoeg motorrem.Zijn de remmen van een T7 goed genoeg om het met één remschijf en klauw af te kunnen?
Diameter schijf en type remblokken maakt ook een verschil uiteraard, maar dat blijft ongewijzigd.Als je hard genoeg nijpt.
Ik vind ze ok offroad, maar op straat 'net voldoende'.
Met MX voorwiel en 320 mm schijf dan weer geen problemen, weet ik uit ervaring met de 660.
Let ook: de kleinere rempomp kan best meer remkracht geven op 1 klauw.
Kracht is niet afhankelijk van het aantal klauwen, schijven of remblokken, louter van de oppervlakteverhouding master/slave.
Zolang je ze gekoeld krijgt...
Dat is ook nog eens zo inderdaad.Op straat zal de beperking bij jou sowieso de grip van je noppen zijn..
Dat vind ik juist totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik van een éénpitter afkom.En daarbij heeft de T7 al genoeg motorrem.
Ging mij om hitte ontwikkeling i.d.d.Qua remkracht maakt meer schijven geen verschil. En remfade door te veel hitte ben ik niet bang voor. Ik rij geen passen met de T7 waar je continu op de rem staat. En daarbij heeft de T7 al genoeg motorrem.
Ik ben een van die idioten met een kort (Brembo) remhendel...toch fijn dat je afknapt op me, beter dat dan dat je op me geilt namelijk.Klopt. Ik was niet helemaal compleet.
Frictiecoëfficiënt blok - schijf en krachtarm schijf - as tellen ook mee, net als overigens de lengte van de hendel (/hefboom eigenlijk).
Vandaar dat ik afknap op idioten met korte (ali) hendels.
Heb ik ook last van, het is je vergevenIk spreek zwart/witter dan ik denk.
Als jij er gelukkig mee bent, doe je maar
Eens, geeft mij met name meer controle: 3 vingers aan het stuur en 2 vingers remmen. Ieder zijn ding.Hoe dan ook, ik rem 'm met 2 vingers zo naar blokkeren/abs toe en de RCS pompt blinkt uit in gevoel, dus ik zie het probleem niet zo.
Dan heb je weer een schijf en remklauw adapter nodig. Ik probeer het nu even low budget te houden. Maar dat zal ongetwijfeld nog een stuk beter remmen jaBekijk bijlage 1837763
hier ook de WR met 320 schijf,
remt niet alleen beter, maar ook beter doseerbaar.
eerder ook op de RXV gehad;
Bekijk bijlage 1837764