Help! Hoe moet ik tanken?

Motomeisje

Rookie
19 mei 2008
5
0
Hey,

Ik heb pas mijn eerste motor gekocht, een Suzuki GSX 600F en ben er echt heel blij mee! *D Ik heb nu wel een hele rare vraag, maarja ik ben ook maar een beginner, en ook nog eens een vrouw, haha :). Hoe moet ik tanken :? |(

Nadat ik mijn motor opgehaald had en er natuurlijk de hele dag mee gereden had wilde ik eens kijken hoe ik moest tanken, maar het lukte niet. Er zat nog ongeveer 1/4 in de tank, maar dan moet ik toch gewoon kunnen tanken? Ik had 'm verder op de standaard gezet i.p.v. op de bok, maar dat is toch ook niet erg? Is er misschien een bepaalde manier van vasthouden ofzo :+ ?

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
als het goed is heb je bovenop de tank een grijze cirkel zitten. Hierop zit een klepje. Klap dit klepje open en je ziet een sleutelgat, stop je sleutel (waarschijnlijk de gewone motorsleutel) erin en draai een kwarslag en trek voorzichtig aan de sleutel. De tankdop gaat nu open (richting de bestuurder) of komt helemaal los.

Hang de slurf erin knijp in de hendel tot ie volzit, druk de tankdop stevig dicht tot je met gemak de sleutel eruit kunt halen...klepje dicht

vergeet niet te betalen

ps, de middenbok of standaart maakt niet uit, wel als ie rechtopstaat kan je net iets meer in je tank kwijt....

zorg er wel voor dat ie goed heeft uitgedropen/drupt...anders krijf je van die lelijke benzinedruppels vlekken op je tank....

en don't worry al het begin is lastig !!!
 
als het goed is heb je bovenop de tank een grijze cirkel zitten. Hierop zit een klepje. Klap dit klepje open en je ziet een sleutelgat, stop je sleutel (waarschijnlijk de gewone motorsleutel) erin en draai een kwarslag en trek voorzichtig aan de sleutel. De tankdop gaat nu open (richting de bestuurder) of komt helemaal los.

Hang de slurf erin knijp in de hendel tot ie volzit, druk de tankdop stevig dicht tot je met gemak de sleutel eruit kunt halen...klepje dicht

vergeet niet te betalen

ps, de middenbok of standaart maakt niet uit, wel als ie rechtopstaat kan je net iets meer in je tank kwijt....

zorg er wel voor dat ie goed heeft uitgedropen/drupt...anders krijf je van die lelijke benzinedruppels vlekken op je tank....

en don't worry al het begin is lastig !!!


Om het druppelen tegen te gaan als de tank vol is kan je ook het vulpistool draaien zodat de opening naar boven zit en niet naar onderen. Op deze manier gaat het terug in de slang en valt niet op de tank/motor....
 
Hey,

Ik heb pas mijn eerste motor gekocht, een Suzuki GSX 600F en ben er echt heel blij mee! *D Ik heb nu wel een hele rare vraag, maarja ik ben ook maar een beginner, en ook nog eens een vrouw, haha :). Hoe moet ik tanken :? |(

Nadat ik mijn motor opgehaald had en er natuurlijk de hele dag mee gereden had wilde ik eens kijken hoe ik moest tanken, maar het lukte niet. Er zat nog ongeveer 1/4 in de tank, maar dan moet ik toch gewoon kunnen tanken? Ik had 'm verder op de standaard gezet i.p.v. op de bok, maar dat is toch ook niet erg? Is er misschien een bepaalde manier van vasthouden ofzo :+ ?

Bedankt!


mischien lukt het je in antwerpen.

Gratis sex bij tankbeurt

Een Limburger rijdt naar Antwerpen en stopt aan een benzinestation met het opschrift "Win gratis sex bij vullen tank".

Hij vult zijn tank gaat binnen en vraagt zijn gratis sex.

"Ok" zegt de pompbediende, "kies een cijfer tussen 0 en 10".

"7" zegt de Limburger.
"Dat was close" antwoordt de pompbediende "het was 8, de volgende keer meer geluk misschien".

Een 3 -tal weken later stopt de limburger weer aan het
benzinestation met een collega uit de West Vlaanderen bij hem.

Hij tankt vol en gaat binnen zijn gratis sex vragen. "Geef mij een cijfer tussen 0 en 10".

"2", antwoordt de West Vlaming.

"Helaas, het was 3, je was er weer heel kort bij. Blijven proberen zou ik zeggen !"

De 2 mannen vertrekken en de West Vlaming zegt tegen de Limburger:
"Volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft diene slimmen antwerpenaar nooit gratis sex. Hij wil alleen maar

meer benzine verkopen"
"Toch niet" zegt de Limburger "mijn vrouw heeft hier al 2 keer gewonnen"
 
Op een motorforum komen vragen hoe je moet tanken |( Hulde voor je moed en durf :}
Je kon hem natuurlijk ook bij de dealer achterlaten en zeggen dat je hem binnen een kwartiertje vol terug wou hebben.
Zijn er nog dingen die je wil weten? Hoe je de banden oppompt of zo? De ketting smeert? We zijn er voor je *O*
 
Op een motorforum komen vragen hoe je moet tanken |( Hulde voor je moed en durf :}
Je kon hem natuurlijk ook bij de dealer achterlaten en zeggen dat je hem binnen een kwartiertje vol terug wou hebben.
Zijn er nog dingen die je wil weten? Hoe je de banden oppompt of zo? De ketting smeert? We zijn er voor je *O*
Service aan huis, geef je hier op en SMS MOTOR AAN naar 4040. *O*
 
Laatst bewerkt:
Een splinternieuw ( vrouwelijk) lid, met schijnbaar onwaarschijnlijke vragen wel, hoef je nu toch ook niet direct af te zeiken?

Lange leve de pitspoezen *O* ! :}


IK ZEIK niks af maar zoiets leer je ook op je rijschool of ben ik nou gek aant worden en tuurlijk zou ik iedereen willen helpen als ze iets niet weten maar ja tanken lijkt me iets wat je ook een keer gedaan hebt met je instructeur

en hoe weet ze dat er nog ongeveer een kwart in zat????
wel weten hoeveel bereik je kan hebben met je motor ( afhankelijk van je rijgedrag) maar niet weten te tanken

hoop dat je het nu wel weet als je dit echt meent.....
 
Laatst bewerkt:
Haha, ja ik weet dat het niet echt een snuggere vraag is, dus had wel verwacht dat ik niet zo serieus genomen zou worden :P Maar ik meen het nochtans wel! Bedankt voor de verhelderende reacties! Maar wat jullie allemaal zeggen had ik uiteraard ook gedaan, niet te diep ingestoken, etc. Uiteraard ook betaald (vooraf bij dat station) om die reactie maar alvast uit te sluiten *D. Bij mijn rijlessen heb ik één keer moeten tanken, en dat ging gewoon normaal (daarom snap ik jullie reacties ook wel, want toen zou ik bij zo'n vraag ook gedacht hebben |( ). Laatst deed ik het precies hetzelfde, maar lukte het niet. Er was trouwens ook iemand bij, en die begreep er ook niks van, dus ik ben iig niet alleen *O* !

PS. Met zo'n vraag wil ik uiteraard anoniem blijven, haha :+
 
Laatst bewerkt:
Haha, ja ik weet dat het niet echt een snuggere vraag is, dus had wel verwacht dat ik niet zo serieus genomen zou worden :P Maar ik meen het nochtans wel! Bedankt voor de verhelderende reacties! Maar wat jullie allemaal zeggen had ik uiteraard ook gedaan, niet te diep ingestoken, etc. Uiteraard ook betaald (vooraf bij dat station) om die reactie maar alvast uit te sluiten *D. Bij mijn rijlessen heb ik één keer moeten tanken, en dat ging gewoon normaal (daarom snap ik jullie reacties ook wel, want toen zou ik bij zo'n vraag ook gedacht hebben |( ). Laatst deed ik het precies hetzelfde, maar lukte het niet. Er was trouwens ook iemand bij, en die begreep er ook niks van, dus ik ben iig niet alleen *O* !

PS. Met zo'n vraag wil ik uiteraard anoniem blijven, haha :+


vooraf betalen voor iets dat je niet krijgt??? hoe doe je dat??? of bedoel je dat je met je pin moet betalen bij zo'n automaat?? heb je dan wel de goeie pomp/brandstof aangeklikt?? en ook niet onbelangrijk... had je wel genoeg geld op je pas staan??

en anders gewoon hulp vragen van de pompbediende of andere mensen die er net even rondhangen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan