Help! Hoe moet ik tanken?

Motomeisje

Rookie
19 mei 2008
5
0
Hey,

Ik heb pas mijn eerste motor gekocht, een Suzuki GSX 600F en ben er echt heel blij mee! *D Ik heb nu wel een hele rare vraag, maarja ik ben ook maar een beginner, en ook nog eens een vrouw, haha :). Hoe moet ik tanken :? |(

Nadat ik mijn motor opgehaald had en er natuurlijk de hele dag mee gereden had wilde ik eens kijken hoe ik moest tanken, maar het lukte niet. Er zat nog ongeveer 1/4 in de tank, maar dan moet ik toch gewoon kunnen tanken? Ik had 'm verder op de standaard gezet i.p.v. op de bok, maar dat is toch ook niet erg? Is er misschien een bepaalde manier van vasthouden ofzo :+ ?

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
als het goed is heb je bovenop de tank een grijze cirkel zitten. Hierop zit een klepje. Klap dit klepje open en je ziet een sleutelgat, stop je sleutel (waarschijnlijk de gewone motorsleutel) erin en draai een kwarslag en trek voorzichtig aan de sleutel. De tankdop gaat nu open (richting de bestuurder) of komt helemaal los.

Hang de slurf erin knijp in de hendel tot ie volzit, druk de tankdop stevig dicht tot je met gemak de sleutel eruit kunt halen...klepje dicht

vergeet niet te betalen

ps, de middenbok of standaart maakt niet uit, wel als ie rechtopstaat kan je net iets meer in je tank kwijt....

zorg er wel voor dat ie goed heeft uitgedropen/drupt...anders krijf je van die lelijke benzinedruppels vlekken op je tank....

en don't worry al het begin is lastig !!!
 
als het goed is heb je bovenop de tank een grijze cirkel zitten. Hierop zit een klepje. Klap dit klepje open en je ziet een sleutelgat, stop je sleutel (waarschijnlijk de gewone motorsleutel) erin en draai een kwarslag en trek voorzichtig aan de sleutel. De tankdop gaat nu open (richting de bestuurder) of komt helemaal los.

Hang de slurf erin knijp in de hendel tot ie volzit, druk de tankdop stevig dicht tot je met gemak de sleutel eruit kunt halen...klepje dicht

vergeet niet te betalen