Help, aub,

Cbf Duif

Rookie
27 nov 2023
1
0
Ik heb een Honda cbf 1000 van 2010. Vorig jaar heb ik een handvatverwarming erop laten installeren en kort daarna mijn motor wilde niet staren. Het bleek dynamo was doorgebrand. Dynamo en de accu vervangen. Daarna was het leven weer rooskleurig en mooi. Er ontbrak alleen extra lichtjes. Dus twee ledlampen bij Ali de Chinees besteld. Deze heb ik weer vakkundig laten installeren en ben sinds eind september vrolijk met extra lichtjes gaan rijden. Ik heb mijn handvatverwarming dit jaar nog niet gebruikt. Vorige week gaaf mijn motor het op en hij wilde niet meer opstarten.
Nu blijkt dat mijn dynamo weer is doorgebrand. Mijn mannetje zegt je moet de extra lichtjes en de handvatverwarming niet meer aanzetten. Anders moet je elke jaar een nieuwe Dynamo bestellen!???? Hij heeft geen andere oplossing. Weet iemand andere oplossing??? Graag laat het weten, aub
 
Ik heb een Honda cbf 1000 van 2010. Vorig jaar heb ik een handvatverwarming erop laten installeren en kort daarna mijn motor wilde niet staren. Het bleek dynamo was doorgebrand. Dynamo en de accu vervangen. Daarna was het leven weer rooskleurig en mooi. Er ontbrak alleen extra lichtjes. Dus twee ledlampen bij Ali de Chinees besteld. Deze heb ik weer vakkundig laten installeren en ben sinds eind september vrolijk met extra lichtjes gaan rijden. Ik heb mijn handvatverwarming dit jaar nog niet gebruikt. Vorige week gaaf mijn motor het op en hij wilde niet meer opstarten.
Nu blijkt dat mijn dynamo weer is doorgebrand. Mijn mannetje zegt je moet de extra lichtjes en de handvatverwarming niet meer aanzetten. Anders moet je elke jaar een nieuwe Dynamo bestellen!???? Hij heeft geen andere oplossing. Weet iemand andere oplossing??? Graag laat het weten, aub
Dure les, hou het origineel of koop merk accessoires
 
Ik heb een Honda cbf 1000 van 2010. Vorig jaar heb ik een handvatverwarming erop laten installeren en kort daarna mijn motor wilde niet staren. Het bleek dynamo was doorgebrand. Dynamo en de accu vervangen. Daarna was het leven weer rooskleurig en mooi. Er ontbrak alleen extra lichtjes. Dus twee ledlampen bij Ali de Chinees besteld. Deze heb ik weer vakkundig laten installeren en ben sinds eind september vrolijk met extra lichtjes gaan rijden. Ik heb mijn handvatverwarming dit jaar nog niet gebruikt. Vorige week gaaf mijn motor het op en hij wilde niet meer opstarten.
Nu blijkt dat mijn dynamo weer is doorgebrand. Mijn mannetje zegt je moet de extra lichtjes en de handvatverwarming niet meer aanzetten. Anders moet je elke jaar een nieuwe Dynamo bestellen!???? Hij heeft geen andere oplossing. Weet iemand andere oplossing??? Graag laat het weten, au
 
Laatst bewerkt:
omdat er veel ruis in dit topic is, maar een betere uitleg. De verbruikers zijn het probleem niet. De dynamo wel!

De meeste motorzaken monteren imitatie dynamo',s die nog slechter zijn dan de niet geweldige originele.

Sevior herwikkelt originele dynamo's beter dan de originele.

een motorzaak heeft een hekel aan herwikkelen, want dat betekend dat de dynamo eruit moet, opgestuurd moet worden en pas 1 a 2 weken later weer gemonteerd kan worden. Dat is meer werk. Bovendien zit er vaak minder marge op.
Ik laat ook veel bij Hans opnieuw wikkelen, je verdient er in eerste instantie wellicht minder op..... maar dat verdien je makkelijk terug doordat je geen gezeur hebt met garantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan