Originele uitlaat of Bleerpijp?

Origineel uitlaat/Bleerpijp

  • Origineel uitlaat

    Stemmen: 145 19,5%
  • Bleerpijp

    Stemmen: 600 80,5%

  • Totaal aantal stemmers
    745

Keob-Nepo

MF veteraan
28 dec 2007
2.385
0
Heerhugowaard
Vraag me toch af welke groep (hier op de forum) groter is.

Vandaar een poll!!

Ikzelf rij (nog) met originele rond, maar zou wel graag andere uitlaten willen hebben. Rij zelf veel file (woon-werk) en vind het toch wel relaxter als ze me (eerder) horen aankomen.

Welke van de twee ben jij en wat zijn je redenen? Let us know.

(een plaatje van je pijp zou niet misstaan :Y )
 
Laatst bewerkt:
blêrpiep.. 2 stuks :Y wat anders môt er onder 'n twin..

full



geluidsbestandje incl. wat beelden
 
Laatst bewerkt:
Lekker laten bleren die handel :Y

Mensen mogen best wel weten dat jij eraan komt *D

Bos-dempers (E-Keur met verwijderbare DB-Killers) op mijn Street Triple:

269089638_6_M4bi.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bler. Heb zelf een laser open demper onder mijn sv'tje. Maakt niet zoveel geluid, maar je hoort hem wel lekker en zat er al onder toen ik hem kocht.
 
Hier ook bler. Carbon Bos dempertje.

Alleen zou ik wel willen dat je een knopje had dat je hem van bler naar stil kon zetten.

Wordt er af en toe zelf gek van ;)
 
Laatst bewerkt:
bler zeker :D. hetzelfde als Giel0, open uitlaat van laser (carbon). niet TE hard, wel mooi rond geluid en af en toe een klap of 2...
 
Blerpijpen hier, killers erbij voor circuitdag, Duitsland etc
Maar zonder klinken ze net wat beter :9~
full
 
tri3.jpg

standaard. Er is voor de sprint st 1050 ook niet zoveel aftermarket, bovendien vind ik het goed en de meeste mensen die ik erover hoor vinden het een prima geluid.
 
Bler... Zat er al onder bij aankoop en bevalt me goed. Mits ik me oordoppe in heb.


full
 
blerruh met die handel.[
Klinkt heel leuk hoor in kombinatie met een setje open luchtfilters,vooral die klappen als je je gas loslaat :9~
 
Laatst bewerkt:
Geen originele, maar ook geen blehrpijp. Ik heb er een hekel aan dat sommigen met open uitlaat de buurt wakker maken. Gisteren nog ff naar de overbuurman gelopen. Eikeltje start motor en laat 'm 10 minuten warmdraaien :? , draait de gaskraan open en komt een kwartier later terug om 'm 10 minuten al draaiend te laten afkoelen :N En dat om half elf 's avonds. Dochtertje van net 2 wakker, goed gedaan jongen....

Mooie uitlaat met beschaafd mooi geluidje, zoals de mijne :Y
full
 
Heb een carbon pijp op mijn CB1000 voor een donker maar beschaafd geluid. Zeker met de moderne orgineledempers is een blèrpijp bijna een must!
 
Heb een carbon pijp op mijn CB1000 voor een donker maar beschaafd geluid. Zeker met de moderne orgineledempers is een blèrpijp bijna een must!

Niet alleen voor het geluid maar ook omdat ze zo spuuglelijk zijn. :r :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan